Δείτε το νέο φυλλάδιο θεωρίας (2016 - 17) για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου από τον αγαπητό φίλο και συνάδελφο Βαγγέλη Νικολακάκη.
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.
Επίσης, δείτε το επαναληπτικό διαγώνισμα προσομοίωσης (2016 -17) του Βαγγέλη Νικολακάκη για τους μαθητές της Γ Λυκείου.
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf.
Για τις λύσεις πατήστε εδώ.
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.
Επίσης, δείτε το επαναληπτικό διαγώνισμα προσομοίωσης (2016 -17) του Βαγγέλη Νικολακάκη για τους μαθητές της Γ Λυκείου.
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf.
Για τις λύσεις πατήστε εδώ.
Για να δείτε ΌΛΕΣ τις νέες σημειώσεις για τη Γ Λυκείου
(σχ. έτος 2016 - 17) πατήστε εδώ.
Λύνοντας τα πολύ όμορφα θέματα του κ. Νικολακάκη παρατήρησα ότι το δεύτερο δεδομένο του Δ θέματος (f'(1)>f(2)-f(1)) δεν το χρησιμοποίησα. Είναι απαραίτητη η χρήση του και μου έχει ξεφύγει κάτι? Ευχαριστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. Το φυλλάδιο της θεωρίας είναι εξαιρετικό.
Χαίρεται !Αν μπορούσε κάποιος να αναρτήσει τα αποτελέσματά του,ώστε να τα διασταυρώσω με τα δικά μου , θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι λύσεις θα δοθούν από εδώ και από το site του Βαγγέλη Νικολακάκη (https://cutemaths.wordpress.com/)
Διαγραφήτην Παρασκευή 5/5/2017.
γεια σας ειμαι μαθητηης της γ λυκειου και θα ηθελα να σας ρωτησω κατι…στο τριτο θεμα στο ερωτημα που ζητειται η χαραξη της γραφικης παραστασης..για να την ζωγραφισω ετσι οπως την κανατε και εσεις στις λυσεις δεν πρεπει να γνωριζω οτι ειναι αρτια?…ετσι οπως την κανατε φαινεται σαν να ειναι αρτια ενω δεν το γνωριζουμε..δεν γνωριζουμε σε ποιος υψος θα βαλουμε το f(-3) και σε ποιο το f(3) και αν εκατερωθεν του y’y η Cf εχει το ιδιο »σχημα»..η κανω λαθος?
ΑπάντησηΔιαγραφή