Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η άσκηση της ημέρας 2016 - 17


Η "άσκηση της ημέρας" έφτασε στο τέλος της για το σχολικό έτος 2016 - 17. Και φέτος  συζητήσατε, προβληματιστήκατε και χαρίσατε τις δημιουργίες σας, είτε ασκήσεις, είτε λύσεις. Είδαμε απίθανες, πρωτότυπες και ποικίλες ασκήσεις και λύσεις που μας κάνουν πιο εντυπωσιακά τα μαθηματικά μας! 

Ο απολογισμός;

1) Έστειλαν θέματα 17 άτομα .

2) Έστειλαν λύσεις 36 άτομα.

3) Προτάθηκαν 32 ασκήσεις.

4) Οι 3 ασκήσεις είναι από την Α Λυκείου, οι 2 ασκήσεις για την Β Λυκείου και οι υπόλοιπες (27) από την Γ Λυκείου.

5) Δόθηκαν 235 διαφορετικές λύσεις!!!

6) 350 σελίδες! 

Δείτε όσους πρόσφεραν - χάρισαν το υλικό!! 
Τους χρωστάμε όλοι ένα ευχαριστώ.



Αναλυτικά οι ασκήσεις ανά μήνα

Συγκεντρωτικά

Ένα μεγάλο μπράβο στον πρωτεργάτη και επιμελητή της καρτέλας "η άσκηση της ημέρας" Παύλο Τρύφωνα. Δούλεψε ασταμάτητα, ακούραστα και ότι και να προέκυψε στην προσωπική του ζωή δεν επέτρεψε να τον επηρεάσει και μας έφερε στις οθόνες μας το εντυπωσιακό (ως προς όγκο και συμμετοχή) υλικό. 

Ένα μεγάλο μπράβο στον Τάκη Τσακαλάκο που με το πάθος του και την επιδεξιότητά του έδωσε το καλαίσθητο αποτέλεσμα που βλέπετε. 

Και τέλος, τα εύσημα πρέπει να αποδοθούν σε όλους που συμμετείχαν, έστω και με μία άσκηση, έστω και μια λύση και έδωσαν τη δική τους νότα στο υλικό που μαζεύτηκε. Η ανταπόδοση που έχει ξεκινήσει το lisari με την Τράπεζα θεμάτων έχει συνεχιστεί μέχρι και σήμερα. Ο Έλληνας έχει απίστευτη διάθεση για εργασία αρκεί να τον εμπνεύσεις και να τον κινητοποιήσεις. Μπράβο σας! 

Ραντεβού τον Σεπτέμβριο 2017!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26