Η εργασία (που θα ολοκληρωθεί σταδιακά) αποτελεί μια διδακτική προσέγγιση των ορίων που δεν έχει σκοπό να εισάγει νέες ερωτήσεις για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Σκοπό μας είναι η σωστή ερμηνεία των εννοιών που αφορούν τα όρια και συχνά παρατηρούμε παράδοξα.
Μια εργασία που κυριολεκτικά βγήκε μέσα από την τάξη του 1ου ΓΕΛ Πετρούπολης!
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.
Ενδιαφέρον κατά τη γνώμη μου παρουσιάζει η 3η εργασία που αρκετοί καθηγητές το αμελούν. Το λάθος αυτό το βρίσκουμε κιόλας και στα περισσότερα βοηθήματα - φυλλάδια...
Τελευταία ενημέρωση: 30/10/2017
maki se efxaristoume.. xrisimo..
ΑπάντησηΔιαγραφήpantos gia na eimai eilikrinis me tin proti matia gia to 3 den vlepo kati.. tha epanertho.
ektos k an epeidi sto orio leme x oxi 1 tote den mporei na vrei to orio giati den exei tin ennoia tis sinexeias.
Αν και το όριο της 3ης εργασίας υπολογίζεται εύκολα με γνώσεις της παραγράφου 1.8, μπορεί να προσδιοριστεί και στην 1.5 με κατασκευή της γραφικής παράστασης της f.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ καλή δουλειά, Μάκη!
Nik πολύ εύστοχα αλλά δεν νομίζω ότι κάποιος καθηγητής ή μαθητής κάνει τη γραφική παράσταση για να το αποδείξει. Απευθείας αντικαθιστά όπου x το 1 και άντε να πει ότι αυτό θα το μάθουμε παρακάτω....
ΑπάντησηΔιαγραφή