Ένα διαγώνισμα που έγραψαν οι μαθητές του 1ου ΓΕΛ Πετρούπολης στο 2ο Κεφάλαιο Άλγεβρας Β Λυκείου.
Η δυσκολία κατασκευής του διαγωνίσματος έγκειται εξ αρχής στην απαλλαγή των επιρροών που υπάρχουν από τη Γ Λυκείου. Την αποφυγή των ασκήσεων που κυκλοφορούν για την μονοτονία - ακρότατα με επίλυση ανισώσεων, επίλυση εξισώσεων κτλ. Ένας καθηγητής που διδάσκει και στη Γ Λυκείου διατρέχει μεγαλύτερο κίνδυνο να χαθεί - επηρεαστεί και το διαγώνισμά του να έχει μορφή που να θυμίζει περισσότερο διαγώνισμα στο 1ο κεφάλαιο Ανάλυσης της Γ Λυκείου παρά διαγώνισμα της Β Λυκείου.
Παρόλα αυτά οι οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας αναφέρουν ρητά τα εξής: Η έμφαση πρέπει να δοθεί στη γεωμετρική ερμηνεία των εννοιών της μονοτονίας, των ακροτάτων και της άρτιας – περιττής και στη σύνδεση της γεωμετρικής ερμηνείας με την αλγεβρική έκφραση. Έτσι οι ασκήσεις με επίλυση ανισώσεων, επίλυση εξισώσεων κτλ. δεν ακολουθούν το πνεύμα των οδηγιών και δεν υπάρχουν στο διαγώνισμα.
Τα νέα δεδομένα των Πανελλαδικών Εξετάσεων (γραφικές παραστάσεις κτλ.) μας δίνουν μια άριστη ευκαιρία να προετοιμάσουμε κατάλληλα τους μαθητές μας και να ακολουθήσουμε τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την Β Λυκείου.
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.
Η δυσκολία κατασκευής του διαγωνίσματος έγκειται εξ αρχής στην απαλλαγή των επιρροών που υπάρχουν από τη Γ Λυκείου. Την αποφυγή των ασκήσεων που κυκλοφορούν για την μονοτονία - ακρότατα με επίλυση ανισώσεων, επίλυση εξισώσεων κτλ. Ένας καθηγητής που διδάσκει και στη Γ Λυκείου διατρέχει μεγαλύτερο κίνδυνο να χαθεί - επηρεαστεί και το διαγώνισμά του να έχει μορφή που να θυμίζει περισσότερο διαγώνισμα στο 1ο κεφάλαιο Ανάλυσης της Γ Λυκείου παρά διαγώνισμα της Β Λυκείου.
Παρόλα αυτά οι οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας αναφέρουν ρητά τα εξής: Η έμφαση πρέπει να δοθεί στη γεωμετρική ερμηνεία των εννοιών της μονοτονίας, των ακροτάτων και της άρτιας – περιττής και στη σύνδεση της γεωμετρικής ερμηνείας με την αλγεβρική έκφραση. Έτσι οι ασκήσεις με επίλυση ανισώσεων, επίλυση εξισώσεων κτλ. δεν ακολουθούν το πνεύμα των οδηγιών και δεν υπάρχουν στο διαγώνισμα.
Τα νέα δεδομένα των Πανελλαδικών Εξετάσεων (γραφικές παραστάσεις κτλ.) μας δίνουν μια άριστη ευκαιρία να προετοιμάσουμε κατάλληλα τους μαθητές μας και να ακολουθήσουμε τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την Β Λυκείου.
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.
Η ομορφιά της απλότητας!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή