Δευτέρα 21 Μαΐου 2018

Λυμένα θέματα ενδοσχολικών εξετάσεων από μέλη της lisari team

Τα μέλη της lisari teaμ είναι άκρως δραστήρια και ανήσυχα όπως μας έχουν αποδείξει. Έτσι και φέτος μας προσφέρουν λυμένα μερικά επιλεγμένα θέματα ενδοσχολικών εξετάσεων για την Α και Β Λυκείου.

Λόγω της πίεσης του χρόνου οι απαντήσεις δεν είναι ελεγμένες. Το αρχείο απευθύνεται προφανώς σε μαθητές που θέλουν να δουν μια ενδεικτική απάντηση σε κάποιο θέμα εξετάσεων.

Τελευταία ανανέωση: 21/5/2018

Άλγεβρα Α΄ Λυκείου / Εκφωνήσεις - Απαντήσεις 

Επιμέλεια: Μ. Γιαννόπουλος - Δ. Παπαμικρούλης - Σ. Χαραλάμπους

Άλγεβρα Β΄ Λυκείου / Εκφωνήσεις - Απαντήσεις 

Επιμέλεια: Γ. Βελαώρας - Μ. Παπαδομανωλάκη - Γ. Ράπτης

Κατεύθυνση Β΄ Λυκείου / Εκφωνήσεις - Απαντήσεις 

Επιμέλεια: Χ. Σίσκας - Γ. Ζαμπέλης - Σ. Βοσκάκης



5 σχόλια:

  1. Με μια πρόχειρη ματιά είδα τα εξής λαθάκια στις λύσεις των μαθηματικών προσανατολισμού της Β λυκείου
    1)Γ ΛΥΚΕΙΟ ΒΟΙΩΤΙΑΣ
    Στο Γ3 (ΑΒΓ) = 11/2 και όχι 29/2
    2)ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΗΛΟΥ
    Στο Δ3 (ε2) : y=-x-2 και όχι x-2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστούμε πολύ! Πολύ φοβάμαι ότι υπάρχουν και άλλα λαθάκια που λόγω πίεσης χρόνου δεν τα τσεκάραμε όπως θα έπρεπε για να προκύψει αυτό το αρχείο.

      Διαγραφή
  2. Χάζευα τις λύσεις στην άλγεβρα Β Λυκείου ( Λύκειο Κοζάνης, σελίδα 10 ) και έχω ερώτηση! Δίνεται η συνάρτηση g(x)=ln(x^{2}) και ψάχνουμε το πεδίο ορισμού της. Ο περιορισμός είναι x^{2}>0 που δίνει x<>0. Ωστόσο η g(x) δεν γράφεται: g(x)=2ln(x) ; Άρα δεν πρέπει να υπάρχει ΚΑΙ ο περιορισμός x>0 ; Μπούκωσα από το μουντιάλ μου φαίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα θέλω να χρησιμοποιήσω την ιδιότητα των λογαρίθμων να υποθέσω ότι το σωστό είναι g(x)=2ln{abs{x}} για xε R-{0} ; Πωπώ μου φαίνεται χρειάζομαι γερή επανάληψη! Με έφαγαν τα μαθήματα του γυμνασίου Μάκη!

      Διαγραφή
    2. Πρέπει να βάλουμε απόλυτο! Καλά τα λες!

      Διαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος