Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Παρουσιάσεις του συνεδρίου της ΕΜΕ και της lisari team

Το Σάββατο 8/12/2018 στις 14:30 μέχρι 17:00 η lisari team είχε μια ανοικτή συγκέντρωση στο χώρο του συνεδρίου της ΕΜΕ. Τα μέλη μας παρουσίασαν - προσέγγισαν διάφορα θέματα που άπτονται στην ύλη της Γ΄ Λυκείου.

Σας ευχαριστούμε που ζεστάνατε τον παγωμένο χώρο της ΑΣΠΑΙΤΕ με τη συμμετοχή σας και τα εγκάρδια λόγια σας.


Σε λίγες μέρες θα αναρτήσουμε όλες οι εισηγήσεις την ομάδας (όσες είναι εφικτό) και όχι μόνο:

1) Δημήτρης Μπαδέμης: Η λογική πίσω από τα θέματα θεωρίας των εξετάσεων

2) Μάκης Χατζόπουλος: Διδακτικά σενάρια και σχέση αλληλεπίδρασης μαθητή - καθηγητή. Δυστυχώς επειδή υπήρχε και αρκετό προφορικό κείμενο η διάλεξη δεν θα αναρτηθεί.

3) Θωμάς Ποδηματάς: Δίνοντας διάφορες λύσεις σε μια κλασική άσκηση των Πανελλαδικών Εξετάσεων και συζητώντας λεπτά θέματα της Ανάλυσης.

4) Ανδρέας Κουλούρης: Διαφοροποιημένη Διδασκαλία στο μάθημα των Μαθηματικών στο Γενικό Λύκειο (video + διαφάνειες). Για το κείμενο εδώ.

5)  Ν. Μανάρας - Δ. Μπαρούτης - Ν. Χατζημανώλης - Γ Χριστοδουλίδης: Από το Α ως το Β. Στατιστική Έρευνα και Μελέτη Αποτελεσμάτων των Γραπτών των Μαθηματικών Προσανατολισμού Θετικών και Οικονομικών Σπουδών 53ου Βαθμολογικού Κέντρου
Θεσσαλονίκη 2018

6) Ν. Μανάρας - Δ. Μπαρούτης - Ν. Χατζημανώλης - Γ Χριστοδουλίδης: Από το Γ ως το Δ. Στατιστική Έρευνα και Μελέτη Αποτελεσμάτων των Γραπτών των Μαθηματικών Προσανατολισμού Θετικών και Οικονομικών Σπουδών 53ου Βαθμολογικού Κέντρου
Θεσσαλονίκη 2018

7) Δημήτριος Μπουνάκης: Η διαφορά στις ημερομηνίες εορτασμού Ορθόδοξου και Καθολικού Πάσχα

Σχόλια

  1. Sigxaritiria se Ola ta meli tis Lisari!
    Anamenoume k tis ipoloipes!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα!
    Μπορούμε να βρούμε τις εισηγήσεις στα πρακτικά του συνεδρίου;
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήδη οι συνάδελφοι από σήμερα στέλνουν τις εισηγήσεις τους. Θα τα αναρτώ σταδιακά...

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26