Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τα άπαντα διαγωνίσματα προσομοίωσης των Αρσάκειων Σχολείων + λύσεις


Το lisari εξασφαλίζει για άλλη μια χρονιά κατά αποκλειστικότητα ΌΛΑ τα διαγωνίσματα προσομοίωσης των Αρσάκειων Σχολείων και τα προσφέρει σε όλους τους αναγνώστες του!

Σκοπό μας να προβάλλουμε ΌΛΑ τα διαγωνίσματα από τα Ιδιωτικά Σχολεία που πρωτοπορούν και βρίσκονται στο επίκεντρο των εξελίξεων σε όλους τους μαθητές και καθηγητές που δεν έχουν πρόσβαση.

Μια μοναδική συλλογή που πρέπει να προστατέψουμε την πηγή δημοσίευσης.

1) Διαγώνισμα προσομοίωσης Α΄ Αρσάκειο Ψυχικού (εκφωνήσεις - απαντήσεις)

2) Διαγώνισμα προσομοίωσης Β΄ Αρσάκειο Ψυχικού (εκφωνήσεις - απαντήσεις)

3) Διαγώνισμα προσομοίωσης Α΄ Αρσάκειο Εκάλης  (εκφωνήσεις - απαντήσεις)

4) Διαγώνισμα προσομοίωσης Β΄ Αρσάκειο Εκάλης  (εκφωνήσεις - απαντήσεις)

5) Διαγώνισμα προσομοίωσης Αρσάκειο Θεσσαλονίκης (εκφωνήσεις - απαντήσεις)

6) Διαγώνισμα προσομοίωσης Αρσάκειο Πάτρας (εκφωνήσεις - απαντήσεις)


Σχόλια

  1. Θερμες ευχαριστίες,τα συγκεκριμένα ανέκαθεν ξεχωριζαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σας ευχαριστώ παιδιά για την καλή σας κουβέντα. Λογικά μόνο εσείς χρειάζεστε τα αρχεία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Na mas peis posa katevesmata exoun tetoia arxeia!
      Theloume eksaskisi stin statistiki!

      Διαγραφή
    2. Γίνεται πανικός! Πάνω από 3.000 άτομα σε λίγες ώρες!

      Διαγραφή
  3. Μπράβο Μάκη, εξαιρετικά διαγωνίσματα. Το Lisari μας έχει κάνει καλύτερους δάσκαλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρήστο εσύ είσαι έτσι και αλλιώς ο καλύτερος καθηγητής!

      Διαγραφή
  4. Μπράβο για την προσπάθειά σας και βεβαίως μπράβο και στους συναδέλφους των εν λόγω σχολείων οι οποίοι δημοσιεύουν το έργο τους (και με λύσεις μάλιστα..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα τα μπράβο στους συναδέλφους καθηγητές που μας προσφέρουν τη δουλειά τους χωρίς φόβο για το λάθος!

      Διαγραφή
  5. Ευχαριστολυμε πολύ!! Εξαιρετικά θέματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στο διαγώνισμα του Αρσακείου Θεσ/κης στο Δ θέμα το β υποερώτημα του Δ3 νομίζω οτι δεν ισχύει παντα για τον περιορισμό χ αρνητικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, έχει δίκιο ο SteKri, υπάρχει πρόβλημα με το ζητούμενο και τον περιορισμο...

      Διαγραφή
    2. ευχαριστώ για την σύμπλευση...παρουσιάζει βέβαια ιδιαίτερο διδακτικό ενδιαφέρον η απόδειξη του λάθους το οποίο απέδειξα με 2 τρόπους...

      Διαγραφή
    3. Ναι... Επίσης, νομίζω υπάρχει πρόβλημα στο Δ Θέμα του Α Εκάλης, σε ότι έχει να κάνει με την ανισοισότητα στα δεδομενα και την απόδειξη της σχέσης f(x)/x >= 1 που χρειάζεται για το τελευταίο ερώτημα

      Διαγραφή
    4. συμφωνώ οτι ανισοισότητα που δίνεται είναι "προβληματική" για να δειχθεί το Δ2.Πάντως προσωπικά έλυσα το Δ4 χρησ/ντας μονο την μονοτονία απο το Δ2 με αρκετη φαντασία και πολλές απόπειρες.Γενικά ειναι προβληματικό το Θέμα όπως δόθηκε κατα την ταπεινή μου άποψη.

      Διαγραφή
    5. Όντως υπάρχει πρόβλημα. Το διορθωνω και το αναρτώ ξανά! Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά!

      Διαγραφή
    6. Παιδιά (SteKri και mina) το αντικατέστησα το αρχείο της Θεσσαλονίκης με το ορθό αρχείο. Σας ευχαριστούμε πολύ για την παρατήρηση. Πολύτιμες οι σημειώσεις σας!!

      Ελέγχεται το Δ θέμα Α Εκάλης...

      Διαγραφή
    7. Για διευκόλυνση στείλτε τις παρατηρήσεις σας για κάποιο συγκεκριμένο ερώτημα στο email lisari.blogspot@gmail.com

      Διαγραφή
    8. Και εμεις ευχαριστουμε για το υλικο...οσον αναφορα το Δ θεμα εκαλης αν γινει μονο ανισοτητα η δοσμενη σχεση επιλυονται τυχον θεματα...

      Διαγραφή
    9. Σωστά! Έτσι, προκύπτει οτι η παράγωγος της συνάρτησης f(x)/x είναι θετική, και άρα η εν λόγω συνάρτηση γνησίως αύξουσα στο πεδίο ορισμού της κ.ο.κ.

      Ευχαριστούμε όπως και να έχει για τα θέματα, αρκετά έχουν κάποιες πολύ καλές ιδέες!

      Διαγραφή
    10. Νομίζω ότι μπορούμε να πάμε με συνάρτηση αύξουσα (και όχι με γν. αύξουσα αν είναι μόνο θετική). Θα αναρτήσω σήμερα τις λύσεις οπότε αν διαφωνείτε ακόμα το καταγράφετε.

      Διαγραφή
    11. καταρχην πολλα συγχαρητηρια για την δουλεια και το υλικο που προσφερετε στους μαθητες αλλα και στους καθηγητες.Οσον αναφορα το Δ Εκαλης νομιζω οτι θελει αποδειξη ο ισχυρισμος σας (δεν υπαρχει στο σχολικο βιβλιο) (πχ ΘΜΤ+ΟΡΙΟ) αλλα κατα την ταπεινη μου αποψη η ανισοτητα θα ηταν προτιμοτερη...μιας και εξυπηρετει ακριβως τον ιδιο σκοπο.Ευχαριστω πολυ.

      Διαγραφή
    12. Θα συμφωνήσω απόλυτα! Αν η εκφώνηση έδινε γνήσια την ανισότητα θα ήταν εξαιρετική χωρίς καμία ένσταση.

      Διαγραφή
  7. Ευχαριστούμε αξιόλογα κ πολύ ενδιαφέροντα τα θέματα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στο Β΄Αρσάκειο Εκάλης Δ1α μέσα στηνν παρένθεση στο ολοκλήρωμα θέλει +1, αλλιώς δεν προκύπτει το αποτέλεσμα που πρέπει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγγνώμη , έχετε δίκαιο. Δικό μου το λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σας ευχαριστούμε, εξαιρετικά διαγωνίσματα. Το Lisari μας έχει κάνει καλύτερους, δάσκαλους και μαθητές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη σε ευχαριστώ πολύ για τα θερμά σου λόγια. Είναι κολακευτικά τα λόγια ιδιαίτερα όταν προέρχονται από ένα συνάδελφο.

      Διαγραφή
  11. Ωραία θέματα απαιτητικά όμως μια ερώτηση πως ένας μετριος μαθητής θα κερδίσει πράγματα από τέτοια διαγωνίσματα μήπως πρέπει να γράφει κάθε ομάδα μαθητών με βάση το επίπεδο ένα δικό του διαγώνισμα μια ταπείνή γνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σεβαστή η γνώμη σας! Και πραγματικά θέλει αρκετή συζήτηση και ίσως να μη συμφωνήσουμε! Υπεύθυνος σε όλα είναι ο καθηγητής που παρακολουθεί το μαθητή. Ένα δύσκολο διαγώνισμα σε ένα όχι διαβασμένο μαθητή ή σε ένα μαθητή που προσπαθεί αλλά δεν έχει φτάσει σε καλό επίπεδο να αντιμετωπίζει τέτοια θέματα μπορεί να τον απελπίσει και ίσως να το ρίξει ψυχολογικά. Αλλά και ένα πολυ εύκολο διαγώνισμα μπορεί να ξεγελάσει το μαθητή. Άρα τι μαγιά και το επίπεδο πρέπει να το καθορίζει ο καθηγητής! Εμείς απλά προσφέρουμε τα υλικά, τη χρήση και το "μαγείρεμα" θα το κάνετε εσείς!

      Διαγραφή
  12. Μακη οταν μπορεις ελεγξε το διαγωνισμα της θεσσαλονικης, γιατι στις λυσεις δεν ανοιγει αρχειο!
    Σε ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

71 νέα θέματα (προβλήματα) προστέθηκαν στην Τράπεζα Θεμάτων Άλγεβρα Α΄ Λυκείου

Όπως είχε προαναγγείλει η Υπουργός Παιδείας, στις 24/9/2025 προστέθηκαν 71 νέα θέματα στην Τράπεζα Θεμάτων στο μάθημα της Άλγεβρας Α΄ Γενικού Λυκείου.  Τα συνολικά θέματα της Άλγεβρας Α΄ Λυκείου που έχουν αναρτηθεί στην Τράπεζα θεμάτων είναι 469. Τα θέματα είναι προβλήματα και θυμίζουν το στυλ του Ι.Β.  Δείτε τα 71 θέματα  πατώντας εδώ (τράπεζα θεμάτων από το επίσημο site του Ι.Ε.Π.). Για να κατεβάσετε όλα τα νέα αρχεία σε word (εκφωνήσεις) με ένα κλικ πατήστε εδώ.  Επιμέλεια : Ιορδάνης Κοσόγλου (lisari team) Για να κατεβάσετε όλα τα νέα αρχεία σε word (+ απαντήσεις) με ένα κλικ πατήστε εδώ.  Επιμέλεια : Τάκης Τσακαλάκος (lisari team) Σχολιασμός Ένας πρώτος σχολιασμός:  1) Αλλάζει το στυλ και το ύφος των θεμάτων της Τράπεζας θεμάτων... γιατί;  2) Ποιος έχει την ευθύνη των θεμάτων; Στα προηγούμενα γνωρίζουμε ποιοι ήταν θεματοδότες. Δεν έγινε από το Ι.Ε.Π. ποτέ ανοικτή πρόσκληση προς ενδιαφερόμενους.  3) Δεν είναι μετρήσιμα τα θέματα... πώς θα βαθ...

Μαθηματικά Α' Γυμνασίου: Φύλλα εργασίας στο 1ο κεφάλαιο

126.243  κλικ, 20 σχόλια και συνεχίζει να μονοπωλεί το ενδιαφέρον σας! Ένα φυλλάδιο που είχα παρουσιάσει στους μαθητές του 6ου Γυμνάσιου Ιλίου περίπου πριν δεκατέσσερα χρόνια (2008) παρόλα αυτά στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς το αρχείο αυτό είναι πρώτο στις εμφανίσεις! Ένα αρχείο που το αγαπήσατε! Το ανανεώσαμε λίγο και το αναρτούμε εκ νέου. Παρουσιάζει το πρώτο κεφάλαιο της Α΄ τάξης με θεωρία και ασκήσεις. Περιέχει 13 υποδειγματικά φύλλα εργασίας που θα τα αγαπήσουν οι μαθητές! Τελευταία ενημέρωση: 20/9/2022 Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Κεφάλαιο 1ο - Φύλλα εργασίας 1 μέχρι 13 from Μάκης Χατζόπουλος

Νέες οδηγίες διδασκαλίας Μαθηματικών για όλες τις τάξεις Γυμνασίου σχολικό έτος 2025 - 26

 Δείτε τις νέες οδηγίες διδασκαλίας που μοιράστηκαν στα σχολεία το Υπουργείο Παιδείας για το σχολικό έτος 2025 - 26 στα Γυμνάσια. Οι οδηγίες έχουν αλλάξει αρκετά από τις περσινές οπότε πρέπει όλοι οι καθηγητές που διδάσκουν στα Γυμνάσια να τις προσέξουν - διαβάσουν. Για ευκολία των εκπαιδευτικών, αναρτούμε παράλληλα και ένα αρχείο excel σε κάθε τάξη με τις αλλαγές που παρατηρήθηκαν από τις περσινές οδηγίες διδασκαλίας ( 2024 - 25 ).  Αποκλειστικά από το lisari.blogspot.com .  Τμήμα Οδηγίες διδασκαλίας 2025 – 26 Οδηγίες διδασκαλίας 2024 - 25 Αλλαγές από τις περσινές οδηγίες Α΄ Γυμνασίου Μαθηματικά Μαθηματικά EXCEL Β΄ Γυμνασίου Μαθηματικά Μαθηματικά EXCEL Γ ΄ Γυμνασίου Μαθηματικά Μαθηματικά EXCEL Ερωτήματα  αναγνωστών 1) Ποιοι επιμελήθηκαν τις αλλαγές; Το Ι.Ε.Π.;  2) Τι σημαίνει η νέα...