Το lisari εξασφαλίζει για άλλη μια χρονιά κατά αποκλειστικότητα ΌΛΑ τα διαγωνίσματα προσομοίωσης των Αρσάκειων Σχολείων και τα προσφέρει σε όλους τους αναγνώστες του!
Σκοπό μας να προβάλλουμε ΌΛΑ τα διαγωνίσματα από τα Ιδιωτικά Σχολεία που πρωτοπορούν και βρίσκονται στο επίκεντρο των εξελίξεων σε όλους τους μαθητές και καθηγητές που δεν έχουν πρόσβαση.
Μια μοναδική συλλογή που πρέπει να προστατέψουμε την πηγή δημοσίευσης.
1) Διαγώνισμα προσομοίωσης Α΄ Αρσάκειο Ψυχικού (εκφωνήσεις - απαντήσεις)
2) Διαγώνισμα προσομοίωσης Β΄ Αρσάκειο Ψυχικού (εκφωνήσεις - απαντήσεις)
3) Διαγώνισμα προσομοίωσης Α΄ Αρσάκειο Εκάλης (εκφωνήσεις - απαντήσεις)
4) Διαγώνισμα προσομοίωσης Β΄ Αρσάκειο Εκάλης (εκφωνήσεις - απαντήσεις)
5) Διαγώνισμα προσομοίωσης Αρσάκειο Θεσσαλονίκης (εκφωνήσεις - απαντήσεις)
6) Διαγώνισμα προσομοίωσης Αρσάκειο Πάτρας (εκφωνήσεις - απαντήσεις)
ευχαριστούμε πολύ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε πολύ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΘερμες ευχαριστίες,τα συγκεκριμένα ανέκαθεν ξεχωριζαν!
ΑπάντησηΔιαγραφήMaki efxaristoume.piran fotia oi ektypotes!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως λέει και ο Σταύρος "Μάκη μου χρωστάς εκτυπωτή"!!
Διαγραφήπολύ χρήσιμο υλικό ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας ευχαριστώ παιδιά για την καλή σας κουβέντα. Λογικά μόνο εσείς χρειάζεστε τα αρχεία...
ΑπάντησηΔιαγραφήNa mas peis posa katevesmata exoun tetoia arxeia!
ΔιαγραφήTheloume eksaskisi stin statistiki!
Γίνεται πανικός! Πάνω από 3.000 άτομα σε λίγες ώρες!
ΔιαγραφήΜπράβο Μάκη, εξαιρετικά διαγωνίσματα. Το Lisari μας έχει κάνει καλύτερους δάσκαλους!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρήστο εσύ είσαι έτσι και αλλιώς ο καλύτερος καθηγητής!
ΔιαγραφήΜπράβο για την προσπάθειά σας και βεβαίως μπράβο και στους συναδέλφους των εν λόγω σχολείων οι οποίοι δημοσιεύουν το έργο τους (και με λύσεις μάλιστα..)
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα τα μπράβο στους συναδέλφους καθηγητές που μας προσφέρουν τη δουλειά τους χωρίς φόβο για το λάθος!
ΔιαγραφήΕυχαριστολυμε πολύ!! Εξαιρετικά θέματα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο διαγώνισμα του Αρσακείου Θεσ/κης στο Δ θέμα το β υποερώτημα του Δ3 νομίζω οτι δεν ισχύει παντα για τον περιορισμό χ αρνητικο
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι, έχει δίκιο ο SteKri, υπάρχει πρόβλημα με το ζητούμενο και τον περιορισμο...
Διαγραφήευχαριστώ για την σύμπλευση...παρουσιάζει βέβαια ιδιαίτερο διδακτικό ενδιαφέρον η απόδειξη του λάθους το οποίο απέδειξα με 2 τρόπους...
ΔιαγραφήΝαι... Επίσης, νομίζω υπάρχει πρόβλημα στο Δ Θέμα του Α Εκάλης, σε ότι έχει να κάνει με την ανισοισότητα στα δεδομενα και την απόδειξη της σχέσης f(x)/x >= 1 που χρειάζεται για το τελευταίο ερώτημα
Διαγραφήσυμφωνώ οτι ανισοισότητα που δίνεται είναι "προβληματική" για να δειχθεί το Δ2.Πάντως προσωπικά έλυσα το Δ4 χρησ/ντας μονο την μονοτονία απο το Δ2 με αρκετη φαντασία και πολλές απόπειρες.Γενικά ειναι προβληματικό το Θέμα όπως δόθηκε κατα την ταπεινή μου άποψη.
ΔιαγραφήΌντως υπάρχει πρόβλημα. Το διορθωνω και το αναρτώ ξανά! Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά!
ΔιαγραφήΠαιδιά (SteKri και mina) το αντικατέστησα το αρχείο της Θεσσαλονίκης με το ορθό αρχείο. Σας ευχαριστούμε πολύ για την παρατήρηση. Πολύτιμες οι σημειώσεις σας!!
ΔιαγραφήΕλέγχεται το Δ θέμα Α Εκάλης...
Για διευκόλυνση στείλτε τις παρατηρήσεις σας για κάποιο συγκεκριμένο ερώτημα στο email lisari.blogspot@gmail.com
ΔιαγραφήΚαι εμεις ευχαριστουμε για το υλικο...οσον αναφορα το Δ θεμα εκαλης αν γινει μονο ανισοτητα η δοσμενη σχεση επιλυονται τυχον θεματα...
ΔιαγραφήΣωστά! Έτσι, προκύπτει οτι η παράγωγος της συνάρτησης f(x)/x είναι θετική, και άρα η εν λόγω συνάρτηση γνησίως αύξουσα στο πεδίο ορισμού της κ.ο.κ.
ΔιαγραφήΕυχαριστούμε όπως και να έχει για τα θέματα, αρκετά έχουν κάποιες πολύ καλές ιδέες!
Νομίζω ότι μπορούμε να πάμε με συνάρτηση αύξουσα (και όχι με γν. αύξουσα αν είναι μόνο θετική). Θα αναρτήσω σήμερα τις λύσεις οπότε αν διαφωνείτε ακόμα το καταγράφετε.
Διαγραφήκαταρχην πολλα συγχαρητηρια για την δουλεια και το υλικο που προσφερετε στους μαθητες αλλα και στους καθηγητες.Οσον αναφορα το Δ Εκαλης νομιζω οτι θελει αποδειξη ο ισχυρισμος σας (δεν υπαρχει στο σχολικο βιβλιο) (πχ ΘΜΤ+ΟΡΙΟ) αλλα κατα την ταπεινη μου αποψη η ανισοτητα θα ηταν προτιμοτερη...μιας και εξυπηρετει ακριβως τον ιδιο σκοπο.Ευχαριστω πολυ.
ΔιαγραφήΘα συμφωνήσω απόλυτα! Αν η εκφώνηση έδινε γνήσια την ανισότητα θα ήταν εξαιρετική χωρίς καμία ένσταση.
ΔιαγραφήΕυχαριστούμε αξιόλογα κ πολύ ενδιαφέροντα τα θέματα .
ΑπάντησηΔιαγραφήευχαριστούμε πολύ μάκη
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο Β΄Αρσάκειο Εκάλης Δ1α μέσα στηνν παρένθεση στο ολοκλήρωμα θέλει +1, αλλιώς δεν προκύπτει το αποτέλεσμα που πρέπει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα...
ΔιαγραφήΣυγγνώμη , έχετε δίκαιο. Δικό μου το λάθος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας ευχαριστούμε, εξαιρετικά διαγωνίσματα. Το Lisari μας έχει κάνει καλύτερους, δάσκαλους και μαθητές!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιρήνη σε ευχαριστώ πολύ για τα θερμά σου λόγια. Είναι κολακευτικά τα λόγια ιδιαίτερα όταν προέρχονται από ένα συνάδελφο.
ΔιαγραφήΩραία θέματα απαιτητικά όμως μια ερώτηση πως ένας μετριος μαθητής θα κερδίσει πράγματα από τέτοια διαγωνίσματα μήπως πρέπει να γράφει κάθε ομάδα μαθητών με βάση το επίπεδο ένα δικό του διαγώνισμα μια ταπείνή γνώμη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣεβαστή η γνώμη σας! Και πραγματικά θέλει αρκετή συζήτηση και ίσως να μη συμφωνήσουμε! Υπεύθυνος σε όλα είναι ο καθηγητής που παρακολουθεί το μαθητή. Ένα δύσκολο διαγώνισμα σε ένα όχι διαβασμένο μαθητή ή σε ένα μαθητή που προσπαθεί αλλά δεν έχει φτάσει σε καλό επίπεδο να αντιμετωπίζει τέτοια θέματα μπορεί να τον απελπίσει και ίσως να το ρίξει ψυχολογικά. Αλλά και ένα πολυ εύκολο διαγώνισμα μπορεί να ξεγελάσει το μαθητή. Άρα τι μαγιά και το επίπεδο πρέπει να το καθορίζει ο καθηγητής! Εμείς απλά προσφέρουμε τα υλικά, τη χρήση και το "μαγείρεμα" θα το κάνετε εσείς!
ΔιαγραφήΜακη οταν μπορεις ελεγξε το διαγωνισμα της θεσσαλονικης, γιατι στις λυσεις δεν ανοιγει αρχειο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστω!
Για τσέκαρε πάλι!
Διαγραφήdone!ευχαριστω φιλε!
Διαγραφή