Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι πρώτες εκτιμήσεις προβλέπουν κάτω από 10.000 μόρια το νεοσύστατο τμήμα των Μαθηματικών στη Λαμία


Διαβάζουμε από την ιστοσελίδα https://www.lamiareport.gr τα εξής:

"Μέσα στο γενικότερο κλίμα πτώσης των βάσεων, σε χαμηλά επίπεδα θα κινηθούν και οι βάσεις στα τμήματα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας που έχουν έδρα τη Λαμία. Ειδικότερα στα νεοσύστατα τμήματα, φαίνεται σε όλη του τη… «μεγαλοπρέπεια» το «εγχείρημα Γαβρόγλου» με βάσεις που δεν ξεπερνούν τα 10.000 μόρια για άλλοτε δύσκολα Τμήματα Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων. 

Το γεγονός ότι, τα τμήματα στο 2ο επιστημονικό πεδίο των Θετικών και Τεχνολογικών Σπουδών και στο 4ο επιστημονικό πεδίο της Οικονομίας και της Πληροφορικής διαθέτουν σχεδόν αντίστοιχες θέσεις με τους υποψηφίους, είχε ως αποτέλεσμα να κατρακυλήσουν οι βάσεις! 

Οι «χάντρες» Γαβρόγλου στους Λαμιώτες ιθαγενείς, εκτιμήθηκαν… δεόντως από τους υποψηφίους με τους υπολογισμούς να θέλουν το νέο Μαθηματικό Τμήμα που θα λειτουργήσει στην πόλη, να δέχεται φοιτητές με βάση τα 9.800 μόρια!

Ομοίως απογοητευτική είναι η πρόβλεψη και για το ολοκαίνουριο Τμήμα της Φυσικής (Λαμία) με την εκτίμηση να το θέλει με βάση τα 11.800 μόρια
".

Εκτιμά ότι η βάση στο Μαθηματικό τμήμα με έδρα τη Λαμία θα είναι στα 9.800 μόρια, δηλαδή κάτω από 10.000 μόρια! Άρα οι επιτυχόντες της σχολής θα έχουν μέσο όρο στα μαθήματα κοντά στη βάση! 

Αν το δημοσίευμα είναι έγκυρο τότε υπάρχει κίνδυνος ένας υποψήφιος με Μαθηματικά κοντά στο 5/20 να εισέλθει στο Μαθηματικό τμήμα! Η απαξίωση μιας σχολής και μιας επιστήμης δεν πρέπει να μείνει στα συρτάρια του Υπουργείου Παιδείας, θα πρέπει άμεσα να αποκατασταθεί η τάξη. 

Μια άμεση λύση είναι η μείωση των θέσεων σε όλες τις σχολές των Μαθηματικών τμημάτων.  Αναμένουμε την ίδια ευαισθησία που υπέδειξε το Υπουργείο Παιδείας με την κατάργηση της Νομικής Σχολής στην Πάτρα με την αλλαγή της ηγεσίας.

Σχόλια

  1. Δυστυχώς σαν χώρα δεν διδαχθηκαμε τίποτε από τις παθογένειες τόσων δεκαετιών. Επιστρέψαμε -και εν καιρώ κρίσης μάλιστα- στη λογική του "κάθε κωμόπολη και σχολή" προκειμένου να νοικιάζονται γκαρσονιέρες και να κάνουν τζίρο οι καφετέριες και τα σουβλατζίδικα. Στη λογική που συνετέλεσε κατά ένα μέρος στην καταστροφή της ανώτατης εκπαίδευσης αλλά και της οικονομίας της χώρας. Η απελθουσα κυβέρνηση ίδρυσε παντού στην επικράτεια σχολές φαντάσματα και η νέα κυβέρνηση αν είχε σθένος μπορούσε εν μια νυκτί να τις καταργήσει και να τις αφαιρέσει σαν επιλογή από τα μηχανογραφικά μιας και δεν είχα δεχθεί ακόμη εισακτεους, αλλά, φευ! Η ζημιά αυτή θα πάρει δεκαετίες να επιδιορθωθεί και αν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δηλαδή αν είναι καλή ή κακή η δημιουργία μιας σχολής ,θα εξαρτηθεί απο τη βάση της...μάλιστα....δηλαδή αν ,οπως εγινε για ενα διάστημαμε τις παιδαγωγικές σχολες και για τους λόγους που ξερουμε, η βαση των μαθηματικων τμημάτων ειναι στις 18.000 μορια,τοτε θα μιλουσαμε για καλη σχολη ενώ τώρα υποβαθμίζεται η μαθηματικη επιστημη στη χωρα,τι αλλο θα ακουσουμε....ας γινει επιτελους μια σοβαρη κουβεντα ,περα απο απλοικα και κοινοτυπα επιχειρηματα μικροπολιτικων τοποθετησεων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Γιάννη. Ποιος μίλησε για καλή ή κακή σχολή; Το κείμενό μου αναφέρει ότι θα υπάρχουν μαθητές που θα έχουν γράψει μαθηματικά πολύ κάτω από τη βάση και θα γίνουν φοιτητές του Μαθηματικού τμήματος. Αυτό δεν σε ενοχλεί; Αυτό δεν σε φοβίζει; Για τη σχολή ούτε λόγος! Μπορεί ο πρώτος υποψήφιος της σχολής να έχει 19.200 μόρια!

      Διαγραφή
  3. Διαφωνει κανεις οτι για να εισαχθει καποιος σε μαθηματικο τμημα πρεπει να υπαρχει ενα infimum στην επιδωση του υποψηφιου στα μαθηματικα; ειλικρινα αφηνω την κουβεντα σχετικα με τη βαση του μαθηματικου τμηματος στην ακρη και ας επικεντρωθουμε μονο στο παραπανω ερωτημα. Μαθηματικο Αθηνας και Μαθηματικο Λαμιας (τουλαχιστον αυτο) ισοδυναμα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το μαθηματικο λαμιας θα ειναι km μπροστα και καλυτερο για αυτους που θα το βγαλουν...θα παρουν πτυχιο 9! με βαθμο εισαγωγης 9! σε ασεπ διαγωνισμους μορια κλπ δεν θα τους πιανεις!
      και ασε το μαθηματικο αθηνας που για να εχεις 9 ..παει με χρυσο σε ολυμπιαδα σχεδον

      Διαγραφή
    2. Σταύρο μεγάλη συζήτηση ξεκίνησες! Ισοδύναμα; Και πες ότι καταλήγουμε ότι ΔΕΝ είναι ισοδύναμα και τι έγινε; Ίδια δικαιώματα δεν έχουν όλες οι σχολές των Μαθηματικών; Ας μην πάμε εκεί τη συζήτηση γιατί θα διαφωνήσουμε όλοι και με όλα!

      Πάντως κρατάω το inf που πρέπει να έχει ένας υποψήφιος του Μαθηματικού τμήματος και για μένα είναι η βάση 10/20 στο μάθημα των Μαθηματικών στις εξετάσεις.

      Διαγραφή
    3. Όπως το 10 είναι στο μάθημα των Αγγλικών όταν θες να εισαχθείς στην Αγγλική Φιλολογία, όπως το 10 είναι στο σχέδιο αν θες να εισαχθείς στην Αρχιτεκτονική ή Γραφιστική κτλ.

      Γιατί να μην ισχύει το ίδιο για τη Χημεία (ας πούμε για ένα άλλο μάθημα) και τα τμήματα της Χημείας; Αν Χημεία δεν γράψει υποψήφιος τουλάχιστον 10/20 δεν θα μπορεί να επιλέξει τα αντίστοιχα τμήματα στο μηχανογραφικό.

      Το μόνο δύσκολο και επικίνδυνο σε αυτή την πρόταση είναι ότι τα θέματα των εξετάσεων πρέπει να είναι κατάλληλα και η βάση να πιάνεται από ένα απλά διαβασμένο.

      Διαγραφή
  4. Τη σχολή θα την αναδείξουν οι καθηγητές δεν πειράζει ούτε η έδρα της σχολής ούτε οι φοιτητές αν έγραψαν στις Πανελλαδικές 10 ή 15

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βέβαια στο μαθηματικό Σάμου εισάγεσαι με 7,501 μόρια. Άνετα σε παίρνει να γράψεις 5 στα μαθηματικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

71 νέα θέματα (προβλήματα) προστέθηκαν στην Τράπεζα Θεμάτων Άλγεβρα Α΄ Λυκείου

Όπως είχε προαναγγείλει η Υπουργός Παιδείας, στις 24/9/2025 προστέθηκαν 71 νέα θέματα στην Τράπεζα Θεμάτων στο μάθημα της Άλγεβρας Α΄ Γενικού Λυκείου.  Τα συνολικά θέματα της Άλγεβρας Α΄ Λυκείου που έχουν αναρτηθεί στην Τράπεζα θεμάτων είναι 469. Τα θέματα είναι προβλήματα και θυμίζουν το στυλ του Ι.Β.  Δείτε τα 71 θέματα  πατώντας εδώ (τράπεζα θεμάτων από το επίσημο site του Ι.Ε.Π.). Για να κατεβάσετε όλα τα νέα αρχεία σε word (εκφωνήσεις) με ένα κλικ πατήστε εδώ.  Επιμέλεια : Ιορδάνης Κοσόγλου (lisari team) Για να κατεβάσετε όλα τα νέα αρχεία σε word (+ απαντήσεις) με ένα κλικ πατήστε εδώ.  Επιμέλεια : Τάκης Τσακαλάκος (lisari team) Σχολιασμός Ένας πρώτος σχολιασμός:  1) Αλλάζει το στυλ και το ύφος των θεμάτων της Τράπεζας θεμάτων... γιατί;  2) Ποιος έχει την ευθύνη των θεμάτων; Στα προηγούμενα γνωρίζουμε ποιοι ήταν θεματοδότες. Δεν έγινε από το Ι.Ε.Π. ποτέ ανοικτή πρόσκληση προς ενδιαφερόμενους.  3) Δεν είναι μετρήσιμα τα θέματα... πώς θα βαθ...

Μαθηματικά Α' Γυμνασίου: Φύλλα εργασίας στο 1ο κεφάλαιο

126.243  κλικ, 20 σχόλια και συνεχίζει να μονοπωλεί το ενδιαφέρον σας! Ένα φυλλάδιο που είχα παρουσιάσει στους μαθητές του 6ου Γυμνάσιου Ιλίου περίπου πριν δεκατέσσερα χρόνια (2008) παρόλα αυτά στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς το αρχείο αυτό είναι πρώτο στις εμφανίσεις! Ένα αρχείο που το αγαπήσατε! Το ανανεώσαμε λίγο και το αναρτούμε εκ νέου. Παρουσιάζει το πρώτο κεφάλαιο της Α΄ τάξης με θεωρία και ασκήσεις. Περιέχει 13 υποδειγματικά φύλλα εργασίας που θα τα αγαπήσουν οι μαθητές! Τελευταία ενημέρωση: 20/9/2022 Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Κεφάλαιο 1ο - Φύλλα εργασίας 1 μέχρι 13 from Μάκης Χατζόπουλος

Νέες οδηγίες διδασκαλίας Μαθηματικών για όλες τις τάξεις Γυμνασίου σχολικό έτος 2025 - 26

 Δείτε τις νέες οδηγίες διδασκαλίας που μοιράστηκαν στα σχολεία το Υπουργείο Παιδείας για το σχολικό έτος 2025 - 26 στα Γυμνάσια. Οι οδηγίες έχουν αλλάξει αρκετά από τις περσινές οπότε πρέπει όλοι οι καθηγητές που διδάσκουν στα Γυμνάσια να τις προσέξουν - διαβάσουν. Για ευκολία των εκπαιδευτικών, αναρτούμε παράλληλα και ένα αρχείο excel σε κάθε τάξη με τις αλλαγές που παρατηρήθηκαν από τις περσινές οδηγίες διδασκαλίας ( 2024 - 25 ).  Αποκλειστικά από το lisari.blogspot.com .  Τμήμα Οδηγίες διδασκαλίας 2025 – 26 Οδηγίες διδασκαλίας 2024 - 25 Αλλαγές από τις περσινές οδηγίες Α΄ Γυμνασίου Μαθηματικά Μαθηματικά EXCEL Β΄ Γυμνασίου Μαθηματικά Μαθηματικά EXCEL Γ ΄ Γυμνασίου Μαθηματικά Μαθηματικά EXCEL Ερωτήματα  αναγνωστών 1) Ποιοι επιμελήθηκαν τις αλλαγές; Το Ι.Ε.Π.;  2) Τι σημαίνει η νέα...