Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σε ελεύθερη πτώση όλες οι σχολές των Μαθηματικών τμημάτων

Για ακόμα μία χρονιά οι σχολές των Μαθηματικών τμημάτων πέφτουν στα τάρταρα! Και μία χρονιά που τουλάχιστον τα θέματα των Μαθηματικών ήταν τα πιο κατάλληλα για τους μαθητές.

Ένα λυπητερό αποτέλεσμα, αρκετές Μαθηματικές Σχολές να βρίσκονται κάτω από 10.000 μόρια. Δυστυχώς ήρθε η ισοτιμία των ΑΕΙ με τα ΤΕΙ και έγιναν τελικά όλα τα τμήματα ΤΕΙ. Η ισοτιμία έγινε προς τα κάτω.

Είναι λυπητερό ο φοιτητής του Μαθηματικού τμήματος να εισάγεται με 7.500 μόρια, δηλαδή να έχει γράψει κατά μέσο όρο 7,5 στα μαθήματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Άρα πιθανόν να έχει γράψει μαθηματικά κάτω από 5! Δηλαδή ένας μαθητής που δεν γνωρίζει ούτε τη θεωρία στα Μαθηματικά να έχει τη δυνατότητα να εισάγεται στο Μαθηματικό τμήμα! Και σε μια χρονιά που τα θέματα των Μαθηματικών μόνο δύσκολα δεν θεωρήθηκαν! Δεν είναι λυπητερό; Δεν είναι ανησυχητικό;

Ο μαθητής που "δημιούργησε" τη βάση στο Μαθηματικό Σάμου έχει άθροισμα βαθμών 
στη Μαθηματικά + Φυσική: 11,3 με άριστα 20 + 20 = 40!

Είναι ένα θέμα που πρέπει να το δει άμεσα η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και να σταματήσει αυτή την κατάσταση.
  • Για να δείτε όλες τις βάσεις πατήστε εδώ (από το επίσημο site του Υπουργείου Παιδείας). 
  • Για συγκριτικά βάσεων 2019 πατήστε εδώ (από το επίσημο site του Υπουργείου Παιδείας). 

Οι βάσεις των Μαθηματικών τμημάτων για το 2019 και 2018


Σημείωση: Στη λίστα μπορεί να προστεθεί και η σχολή ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ-ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΣΑΜΟΣ) με βάση 5.148

Αλλά ας δούμε και την άλλη όψη έτσι ώστε να έχουμε μια θετική ματιά σε ότι εξετάζουμε, μας δίνει δύναμη και θάρρος να συνεχίζουμε.

Δείτε τις υψηλότερες βαθμολογίες των μαθητών που εισήχθησαν στις αντίστοιχες σχολές, μαθητές που έχουν διάθεση και όρεξη να ακολουθήσουν αυτό που αγαπάνε χωρίς να τους ενδιαφέρει πόσο ψηλά είναι η σχολή τους από πλευράς μορίων.
  • Αθήνα 19.092
  • ΣΕΜΦΕ 19.007
  • Στατιστικής 18.238
  • Θεσσαλονίκη 18.780
  • Πάτρα 18.898
  • Ιωάννινα 18.036
  • Λαμία 14.212
  • Κρήτη 17.625
  • Κρήτη εφαρμοσμένων 15.824
  • Καστοριά 13.858
  • Σάμος 13.038

Σχόλια

  1. "ήρθε η ισοτιμία των ΑΕΙ με τα ΤΕΙ και έγιναν τελικά όλα τα τμήματα ΤΕΙ."

    Θα μπορούσε να είναι ο τίτλος εφημερίδας αύριο.
    Με μια πρόταση, Μάκη, περιέγραψες όλη την κατάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σας ρωτήσω.. Εσείς λέτε στα παιδιά σας να γίνουν μαθηματικοί?? Για να πάρουν πτυχίο και να κάνουν τι? Να φύγουν στο εξωτερικό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που διαπιστώνω τα τελευταία χρόνια είναι ότι ελάχιστοι πτυχισύχοι Μαθηματικοί ασχολούνται με την εκπαίδευση. Οι περισσότεροι αποκτόύν μια μεταπτυχιακή εξειδίκευση και εργάζονται πάνω στον τομέα τους.

      Διαγραφή
    2. ΔΕΝ ΛΕΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ. ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΦΟΔΙΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥΣ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΟΝΟ. ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ Η ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΒΟΗΘΑΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥΣ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΩΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΦΟΡΕΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΜΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ Η ΧΑΜΗΛΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΕΙΝΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ

      Διαγραφή
  3. Το πρόβλημα δεν είναι εάν τα ΑΕΙ έγιναν ΤΕΙ. Το πρόβλημα είναι ότι το Μαθηματικό είναι η έσχατη λύση για τους μαθητές. Αυτό πρέπει να προβληματίσει όλοι την μαθηματική κοινότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι αριστούχοι που πρώτευσαν στις μαθηματικές σχολές είναι μια θετική πλευρά και θα ήταν ακόμα θετικότερη αν έμεναν στην Ελλάδα για να προσφέρουν στη μαθηματική εκπαίδευση. Όμως, όπως συμβαίνει συνήθως, η πορεία των περισσότερων είναι προδιαγεγραμμένη σε κάποια από τα μεγάλα και φημισμένα Πανεπιστήμια του εξωτερικού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

71 νέα θέματα (προβλήματα) προστέθηκαν στην Τράπεζα Θεμάτων Άλγεβρα Α΄ Λυκείου

Όπως είχε προαναγγείλει η Υπουργός Παιδείας, στις 24/9/2025 προστέθηκαν 71 νέα θέματα στην Τράπεζα Θεμάτων στο μάθημα της Άλγεβρας Α΄ Γενικού Λυκείου.  Τα συνολικά θέματα της Άλγεβρας Α΄ Λυκείου που έχουν αναρτηθεί στην Τράπεζα θεμάτων είναι 469. Τα θέματα είναι προβλήματα και θυμίζουν το στυλ του Ι.Β.  Δείτε τα 71 θέματα  πατώντας εδώ (τράπεζα θεμάτων από το επίσημο site του Ι.Ε.Π.). Για να κατεβάσετε όλα τα νέα αρχεία σε word (εκφωνήσεις) με ένα κλικ πατήστε εδώ.  Επιμέλεια : Ιορδάνης Κοσόγλου (lisari team) Για να κατεβάσετε όλα τα νέα αρχεία σε word (+ απαντήσεις) με ένα κλικ πατήστε εδώ.  Επιμέλεια : Τάκης Τσακαλάκος (lisari team) Σχολιασμός Ένας πρώτος σχολιασμός:  1) Αλλάζει το στυλ και το ύφος των θεμάτων της Τράπεζας θεμάτων... γιατί;  2) Ποιος έχει την ευθύνη των θεμάτων; Στα προηγούμενα γνωρίζουμε ποιοι ήταν θεματοδότες. Δεν έγινε από το Ι.Ε.Π. ποτέ ανοικτή πρόσκληση προς ενδιαφερόμενους.  3) Δεν είναι μετρήσιμα τα θέματα... πώς θα βαθ...

Μαθηματικά Α' Γυμνασίου: Φύλλα εργασίας στο 1ο κεφάλαιο

126.243  κλικ, 20 σχόλια και συνεχίζει να μονοπωλεί το ενδιαφέρον σας! Ένα φυλλάδιο που είχα παρουσιάσει στους μαθητές του 6ου Γυμνάσιου Ιλίου περίπου πριν δεκατέσσερα χρόνια (2008) παρόλα αυτά στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς το αρχείο αυτό είναι πρώτο στις εμφανίσεις! Ένα αρχείο που το αγαπήσατε! Το ανανεώσαμε λίγο και το αναρτούμε εκ νέου. Παρουσιάζει το πρώτο κεφάλαιο της Α΄ τάξης με θεωρία και ασκήσεις. Περιέχει 13 υποδειγματικά φύλλα εργασίας που θα τα αγαπήσουν οι μαθητές! Τελευταία ενημέρωση: 20/9/2022 Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Κεφάλαιο 1ο - Φύλλα εργασίας 1 μέχρι 13 from Μάκης Χατζόπουλος

Νέες οδηγίες διδασκαλίας Μαθηματικών για όλες τις τάξεις Γυμνασίου σχολικό έτος 2025 - 26

 Δείτε τις νέες οδηγίες διδασκαλίας που μοιράστηκαν στα σχολεία το Υπουργείο Παιδείας για το σχολικό έτος 2025 - 26 στα Γυμνάσια. Οι οδηγίες έχουν αλλάξει αρκετά από τις περσινές οπότε πρέπει όλοι οι καθηγητές που διδάσκουν στα Γυμνάσια να τις προσέξουν - διαβάσουν. Για ευκολία των εκπαιδευτικών, αναρτούμε παράλληλα και ένα αρχείο excel σε κάθε τάξη με τις αλλαγές που παρατηρήθηκαν από τις περσινές οδηγίες διδασκαλίας ( 2024 - 25 ).  Αποκλειστικά από το lisari.blogspot.com .  Τμήμα Οδηγίες διδασκαλίας 2025 – 26 Οδηγίες διδασκαλίας 2024 - 25 Αλλαγές από τις περσινές οδηγίες Α΄ Γυμνασίου Μαθηματικά Μαθηματικά EXCEL Β΄ Γυμνασίου Μαθηματικά Μαθηματικά EXCEL Γ ΄ Γυμνασίου Μαθηματικά Μαθηματικά EXCEL Ερωτήματα  αναγνωστών 1) Ποιοι επιμελήθηκαν τις αλλαγές; Το Ι.Ε.Π.;  2) Τι σημαίνει η νέα...