Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σε ελεύθερη πτώση όλες οι σχολές των Μαθηματικών τμημάτων

Για ακόμα μία χρονιά οι σχολές των Μαθηματικών τμημάτων πέφτουν στα τάρταρα! Και μία χρονιά που τουλάχιστον τα θέματα των Μαθηματικών ήταν τα πιο κατάλληλα για τους μαθητές.

Ένα λυπητερό αποτέλεσμα, αρκετές Μαθηματικές Σχολές να βρίσκονται κάτω από 10.000 μόρια. Δυστυχώς ήρθε η ισοτιμία των ΑΕΙ με τα ΤΕΙ και έγιναν τελικά όλα τα τμήματα ΤΕΙ. Η ισοτιμία έγινε προς τα κάτω.

Είναι λυπητερό ο φοιτητής του Μαθηματικού τμήματος να εισάγεται με 7.500 μόρια, δηλαδή να έχει γράψει κατά μέσο όρο 7,5 στα μαθήματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Άρα πιθανόν να έχει γράψει μαθηματικά κάτω από 5! Δηλαδή ένας μαθητής που δεν γνωρίζει ούτε τη θεωρία στα Μαθηματικά να έχει τη δυνατότητα να εισάγεται στο Μαθηματικό τμήμα! Και σε μια χρονιά που τα θέματα των Μαθηματικών μόνο δύσκολα δεν θεωρήθηκαν! Δεν είναι λυπητερό; Δεν είναι ανησυχητικό;

Ο μαθητής που "δημιούργησε" τη βάση στο Μαθηματικό Σάμου έχει άθροισμα βαθμών 
στη Μαθηματικά + Φυσική: 11,3 με άριστα 20 + 20 = 40!

Είναι ένα θέμα που πρέπει να το δει άμεσα η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και να σταματήσει αυτή την κατάσταση.
  • Για να δείτε όλες τις βάσεις πατήστε εδώ (από το επίσημο site του Υπουργείου Παιδείας). 
  • Για συγκριτικά βάσεων 2019 πατήστε εδώ (από το επίσημο site του Υπουργείου Παιδείας). 

Οι βάσεις των Μαθηματικών τμημάτων για το 2019 και 2018


Σημείωση: Στη λίστα μπορεί να προστεθεί και η σχολή ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ-ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΣΑΜΟΣ) με βάση 5.148

Αλλά ας δούμε και την άλλη όψη έτσι ώστε να έχουμε μια θετική ματιά σε ότι εξετάζουμε, μας δίνει δύναμη και θάρρος να συνεχίζουμε.

Δείτε τις υψηλότερες βαθμολογίες των μαθητών που εισήχθησαν στις αντίστοιχες σχολές, μαθητές που έχουν διάθεση και όρεξη να ακολουθήσουν αυτό που αγαπάνε χωρίς να τους ενδιαφέρει πόσο ψηλά είναι η σχολή τους από πλευράς μορίων.
  • Αθήνα 19.092
  • ΣΕΜΦΕ 19.007
  • Στατιστικής 18.238
  • Θεσσαλονίκη 18.780
  • Πάτρα 18.898
  • Ιωάννινα 18.036
  • Λαμία 14.212
  • Κρήτη 17.625
  • Κρήτη εφαρμοσμένων 15.824
  • Καστοριά 13.858
  • Σάμος 13.038

Σχόλια

  1. "ήρθε η ισοτιμία των ΑΕΙ με τα ΤΕΙ και έγιναν τελικά όλα τα τμήματα ΤΕΙ."

    Θα μπορούσε να είναι ο τίτλος εφημερίδας αύριο.
    Με μια πρόταση, Μάκη, περιέγραψες όλη την κατάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σας ρωτήσω.. Εσείς λέτε στα παιδιά σας να γίνουν μαθηματικοί?? Για να πάρουν πτυχίο και να κάνουν τι? Να φύγουν στο εξωτερικό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που διαπιστώνω τα τελευταία χρόνια είναι ότι ελάχιστοι πτυχισύχοι Μαθηματικοί ασχολούνται με την εκπαίδευση. Οι περισσότεροι αποκτόύν μια μεταπτυχιακή εξειδίκευση και εργάζονται πάνω στον τομέα τους.

      Διαγραφή
    2. ΔΕΝ ΛΕΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ. ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΦΟΔΙΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥΣ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΟΝΟ. ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ Η ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΒΟΗΘΑΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥΣ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΩΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΦΟΡΕΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΜΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ Η ΧΑΜΗΛΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΕΙΝΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ

      Διαγραφή
  3. Το πρόβλημα δεν είναι εάν τα ΑΕΙ έγιναν ΤΕΙ. Το πρόβλημα είναι ότι το Μαθηματικό είναι η έσχατη λύση για τους μαθητές. Αυτό πρέπει να προβληματίσει όλοι την μαθηματική κοινότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι αριστούχοι που πρώτευσαν στις μαθηματικές σχολές είναι μια θετική πλευρά και θα ήταν ακόμα θετικότερη αν έμεναν στην Ελλάδα για να προσφέρουν στη μαθηματική εκπαίδευση. Όμως, όπως συμβαίνει συνήθως, η πορεία των περισσότερων είναι προδιαγεγραμμένη σε κάποια από τα μεγάλα και φημισμένα Πανεπιστήμια του εξωτερικού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26