Όλοι διδάσκουμε την πρόταση σωστά; Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122) Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω: Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$). Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...
Καλησπέρα θα ήθελα να ρωτήσω γιατί ζητάνε αρκετές ασκήσεις ράβδογραμμα σε ποσοτικες έρευνες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα Παναγιώτη. Στο βιβλίο αυτό δεν κάνει διάκριση όπως στο βιβλίο της Γ Λυκείου. Πλέον τις ποσοτικες μεταβλητές τις αναπαριστανουμε, όπως λέει το βιβλίο, με ραβδογραμμα.
ΔιαγραφήΆλλοι έγραψαν το "βιβλίο" και άλλοι έγραψαν τις λύσεις. Κάπως άκομψο ε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ίδια συγγραφική ομάδα αποτελείται και στις λύσεις, απλά δεν συμμετείχαν όλοι. Αλλά αυτό δεν πρέπει να μας απασχολεί άλλα είναι τα ενδιαφέροντα που πρέπει να επικεντρωθουμε..
Διαγραφή