Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ας μιλήσουμε για τη σύνθεση των συναρτήσεων


Σας παρουσιάζουμε μια από τις εισηγήσεις που την την αγαπήσατε και την αναζητήσατε μόλις ολοκληρώθηκε!

Έχω την άχαρη θέση να παρουσιάσω ένα αρχείο που επιμελήθηκα για το 36ο συνέδριο της Ε.Μ.Ε στη  Λάρισα.  Η κατάμεστη αίθουσα μας υποδεικνύει ότι οι περισσότεροι καθηγητές αναζητούν ενδιαφέροντα θέματα για το Λύκειο και κυρίως για τη Γ Λυκείου.

Δεν θα αναφέρω τα θερμά σχόλια που εισέπραξα και θα αφήσω να προκύψουν αβίαστα από τον αναγνώστη.

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.



Σχόλια

  1. Maki sigxaritiria! Katevenei ektponetai k Peftei meleti..

    Vivliografia no 7...
    Ekpliksi?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια Μακη για τη δουλεια σου.Δυστυχως φετος δεν ημουν στο Συνεδριο για να τα πουμε...αναμενουμε τη συνεχεια...σου προτεινω να ενταξεις και γεωμετρικη ερμηνεια στη συνθεση...οπου προσφερεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχει και αυτό! Σε ευχαριστώ πολύ Κώστα μου! Θα ρεφαρουμε στην επόμενη συνάντηση!

      Διαγραφή
  3. Γιωργος Ασημακόπουλος
    Μάκη διάβασα την εισήγηση σου και σε συγχαίρω Πολύ καλή και ξέρω ότι έπεται και συνέχεια Νασαι καλά και καλή δύναμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιώργο! Όντως υπάρχει και συνέχεια με ενδιαφέροντα σημεία και προτάσεις!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26