Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μαθηματικά και COVID – 19 (κορωνοϊός)

Αποκλειστικά για μαθητές που τα σχολεία τους έχουν κλείσει λόγω του κορωνοϊού!

Λόγω των κρουσμάτων του  κορωνοϊού κλείνουν αρκετά σχολεία για προληπτικούς λόγους.

Το lisari είναι δίπλα στους μαθητές αναρτώντας μερικά προβλήματα – ασκήσεις για καλύψει την απουσία των μαθημάτων και ακολουθώντας τις σκέψεις του Υπουργείου Παιδείας για εξ' αποστάσεως διδασκαλίας!

Είμαστε σίγουροι ότι οι μαθητές  γρήγορα θα ξεχάσουν τη δυσάρεστη εξέλιξη που τους κρατάει μακριά από τους συμμαθητές και το σχολείο τους.

Επιμέλεια για το Λύκειο: Μάκης Χατζόπουλος (και είμαι καλά… ακόμα)

(νέο) Ο Χρήστος Κανάβης μας πρόσφερε ασκήσεις κορωνοϊού για τους μαθητές του Γυμνασίου, ενώ ο Νίκος Καρλάκης για τους μαθητές του ΕΠΑΛ!

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.


Σχόλια

  1. Τι έκατσες και έκανες ρε συ Μάκη; Τελικά είσαι άρρωστος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επειδή η δια ζώσης διδασκαλία πάει υπέροχα το υπουργείο οραματίζεται την εξ'αποστάσεως....γελάνε και τα τσιμέντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έγραψες πάλι!καλημερες από την Πάτρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευτυχώς που δεν έχει προσβάλλει ακόμα και τα Γυμνάσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26