Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2020

Black friday στο lisari! Προσφορά αρχείων σε word + pdf μέχρι την Κυριακή 29/11/2020!



Προλάβετε μέχρι την Κυριακή 29/11/2020

Black friday στο lisari

Μια προσφορά αρχείων σε word, pdf, κουίζ κτλ. μόλις ξεκίνησε 
και συμμετέχουν όλοι οι αναγνώστες του lisari

Δεχόμαστε αρχεία σε μορφή word + pdf (απαραίτητες και οι δύο μορφές) για να ξεπουλήσουμε μέχρι την Κυριακή στο lisari

Μια πρωτοφανής κίνηση να συμμετέχετε όλοι και να προσφέρετε από ένα τουλάχιστον αρχείο από την προσωπική σας συλλογή. Θα ανανεώνω τη λίστα με τα αρχεία που θα στέλνετε στο mail lisari.blogspot@gmail.com.

14η προσφορά Βασίλης Παπαδάκης (από την Αθήνα): Πέντε επαναληπτικές ασκήσεις μέχρι την παράγραφο 2.7 για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου Προσανατολισμού... 


13η προσφορά Γιώργος Πολύζος (από την Αθήνα): Ερωτήσεις Αληθής - Ψευδής στην παράγραφο 1.8: Συνέχεια συνάρτησης (σελ. 9) με απαντήσεις για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου Προσανατολισμού... 


12η προσφορά Αντώνης Κυριακόπουλος (από την Αθήνα): Ένας οδηγός για τις ασκήσεις του στυλ: " να αποδείξετε ότι μια συνάρτηση έχει μία τουλάχιστον ρίζα ή το πολύ μια ρίζα ή ακριβώς μια ρίζα, σε ένα διάστημα" για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου Προσανατολισμού... 


11η προσφορά Παύλος Τρύφων (lisari team) (από την Αθήνα): Ένα πλήρες φυλλάδιο στην θεωρία της Γεωμετρία (σελ. 29) για τους μαθητές της Α΄ Λυκείου... 


10η προσφορά Ανδρέας Κουλούρης (lisari team) (από την Αθήνα): Λυμένες ασκήσεις στη σύνθεση συναρτήσεων (σελ. 9) για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου Προσανατολισμού... 


9η προσφορά Γιώργος Παπαδόπουλος (από τα Γιαννιτσά): Ένα φυλλάδιο στο Θεώρημα Bolzano για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου Προσανατολισμού... 


8η προσφορά Σταύρος Ζώης (από την Ικαρία): Ένα αντιπαράδειγμα στην εξής πρόταση: " η f είναι παραγώγισιμη και 1 - 1 ενώ η αντίστροφή της δεν είναι παραγωγίσιμη στο πεδίο ορισμού της" για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου Προσανατολισμού... 


7η προσφορά Νίκος Κουράκης (από την Χαλκίδα): Ένα test στην Τριγωνομετρία (3.3 - 3.5) για τους μαθητές της Β΄ Λυκείου στο μάθημα Άλγεβρα... 


6η προσφορά Χριστόφορος Παπαγεωργίου (από Πρέβεζα): Ένα Κριτήριο αξιολόγησης στα μονώνυμα - Πολυώνυμα για τους μαθητές της Γ΄ τάξης Γυμνασίου... 


5η προσφορά Κώστας Τσόλκας (από Πάτρα): Ένα συγκεντρωτικό φυλλάδιο με θέματα από τις Πανελλαδικές Εξετάσεις (2016 - 2020) πάνω στην ενότητα εφαπτομένη γραφικής παράστασης συνάρτησης για τους μαθητές της Γ΄ τάξης ΕΠΑΛ... 


4η προσφορά Σάντρα Γκανά (από Κιάτο): Ένα διαγώνισμα στις απόλυτες τιμές + ρίζες πραγματικών αριθμών για τους μαθητές της Α Λυκείου... 


3η προσφορά Σάντρα Γκανά (από Κιάτο): Ένα διαγώνισμα στις συντεταγμένες διανύσματος + εσωτερικό γινόμενο για τους μαθητές της Β Λυκείου... 


2η προσφορά Μάκης Χατζόπουλος (από Αθήνα): Εύρεση ορίων μεταξύ των οποίων περιέχεται η τιμή της καθεμίας από τις παραστάσεις ... 

Κουίζ  -  pdf  -  word

1η προσφορά Μάκης Χατζόπουλος (από Αθήνα): Να συμπληρώσετε τις παρακάτω προτάσεις με ένα από τα σύμβολα < , > , = στα κενά έτσι ώστε να ισχύουν οι ιδιότητες της διάταξης των πραγματικών αριθμών.

9 σχόλια:

  1. Η πρωτοτυπία σου Μάκη δεν παίζεται απλά. Εξαιρετική ιδέα άλλη μία φορά. Ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είπαμε Λάζαρε θα ξεπουλήσουμε στο lisari λόγω black Friday!

      Σε ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου. Μου δίνεις δύναμη! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Σήμερα , αγαπητέ φίλε, είχα ακριβώς την ίδια ιδέα! Πολύ ωραία κουιζ , σε ευχαριστούμε. Δημοσίευσα και γω κάποια δικά μου στο blog μου. Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το site είναι το https://blogs.sch.gr/iordaniskos/ και είναι εξαιρετικό για όποιους δεν το έχουν επισκεφτεί! Αν θες Ιορδάνη λόγω της ημέρας προσφέρεις και εσύ ένα ενδεικτικά!

      Όσο για τα κουίζ θα τα στείλω στους μαθητές μου! Παίρνουν απευθείας βαθμό;

      Διαγραφή
    2. Θα το ενεργοποιήσω τώρα για το βαθμό. Σε ευχαριστώ θερμά για τα καλά σου λόγια αγαπητέ μου φίλε. Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  3. Πάντα πρωτοπόρος!!! Συγχαρητήρια φίλε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος