Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ομιλία σε διαδικτυακό σεμινάριο: "Γράφω 100 στις Πανελλαδικές Εξετάσεις"!


Τα Φροντιστήρια "Εν Τάξη" με προσκάλεσαν να συμμετέχω στο διαδικτυακό σεμινάριο που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 11 Απριλίου 2021.

Αν και δεν είμαι σίγουρος πώς μπορώ να κατευθύνω τους μαθητές να γράψουν 100 στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, ιδίως σε σαρανταπέντε λεπτά ομιλίας, δέχτηκα την πρόκληση – πρόσκληση.

Μπορείτε να μας ακούσετε την Κυριακή ώρα 11:30 - 12:15 (Μαθηματικά)

https://www.youtube.com/channel/UCz12xop0KMieocwEmLpeTzg

Σημείωση: Το σεμινάριο απευθύνεται στους μαθητές, άρα και η στόχευσή μου! Θεωρώ ότι ΔΕΝ έχει να προσφέρει κάτι ομιλία μου στους καθηγητές, δεν νομίζω να ακούσουν κάτι που ήδη δεν γνωρίζουν, παρόλα αυτά θα ήταν τιμή μου να ήταν δίπλα μου και στο τέλος να χειροκροτήσουν δυνατά!

https://www.en-taksi.gr/frontistiria/arthro.php?id=108

Σχόλια

  1. Κατά λάθος έσβησα ένα σχόλιο. Nik αν θες να το επαναλάβεις γιατί έγινε γκάφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ομιλία ήταν εξαιρετική, κατατοπιστική και σίγουρα ωφελήθηκε όποιος την παρακολούθησε! Χωρίς να αναλωθεί σε λεπτομέρειες, αλλά σε σημεία επί της ουσίας, χωρίς να λείπουν και κάποια λεπτά σημεία που ενδεχομένως θα μπορούσαν να δημιουργήσουν απορία και σε καλούς μαθητές όπως για παράδειγμα η διαφορά στην ορολογία "οριζόντια εφαπτομένη" και "εφαπτομένη παράλληλη στον χ'χ".
    Μου άρεσε επίσης η συμβουλή σου για τα max και min της βαθμολογίας σε κάθε ερώτημα. Να παίρνει δηλ το μέγιστο δυνατό που μπορεί και όπου δεν μπορεί, να παίρνει το min.
    Πολλά συγχαρητήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26