Η άσκηση έγινε με αφορμή μιας τηλεφωνικής επικοινωνίας που είχα με τον φίλο και συγγραφέα Μπάμπη Στεργίου και συζητούσαμε για τις βασικές έννοιες που πρέπει να γνωρίζουν οι μαθητές χωρίς να φτάνουμε σε ακρότητες.
Την ιδέα την κράτησα και κατασκεύασα μια άσκηση μέσα από διάφορες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου που είναι όλα βασικά και διδακτικά για το μαθητή.
Η άσκηση αυτή, όπως και πολλές ακόμα, θα βρείτε στην χωριστή ανάρτηση:
"Στείλε μια άσκηση για τον μαθητή"
που σας προτείνω να την επισκεφτείτε αν είστε μαθητές και να συμμετέχετε αν είστε καθηγητής.
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ (εκφωνήσεις)
Μετά από πολλές ερωτήσεις για τη λύση τις άσκησης και επειδή μας παρακολουθούν μαθητές και θεωρούμε ότι είναι μια άριστη επανάληψη για τον μαθητή αναρτούμε και τη λύση.
Για απευθείας αποθήκευση της λύσης πατήστε εδώ (λύσεις)
Πολύ καλή σύνθεση που εξετάζει μεγάλο μέρος της ύλης! Είμαι σίγουρος ότι οι μαθητές θα την αγαπήσουν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε πολύ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε πολύ. Πάρα πολύ καλή άσκηση για να δούνε που βρίσκονται οι μαθητές .
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακαλώ μήπως μπορουμε να έχουμε μια υπόδειξη για το όριο;
ΑπάντησηΔιαγραφήκοινο παράγοντα το e^x/x
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΔιαγραφήΦραζουμε την f^3(··· ) από το σύνολο τιμών της f. Μια άλλη ιδέα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΔιαγραφήΠαιδιά τη φάση με αυτό το όριο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν μπορεί κάποιος ας ανεβάσει την λύση
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ανεβάσω τη λύση...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή μας παρακολουθούν και μαθητές, θεωρώ η άσκηση αυτή αποτελεί μια άριστη επανάληψη, οπότε πληκτρολόγησα τις λύσεις και τις αναρτώ για όσους τη ζήτησαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟποιαδήποτε απορία είμαστε εδώ, αλλιώς αναμένουμε τις ευχαριστίες για αυτή την προσφορά που έγινε αποκλειστικά για εσάς!
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΣούπερ! Θα την αξιοποιήσω στο μάθημα σίγουρα! Thanx!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα αξιοποιηθεί σήμερα κιόλας. Ευχαριστούμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως υπάρχει τυπογραφικό λάθος στο σύνολο τιμών; Γιατί βρίσκω το [-1/2,1/2]
ΔιαγραφήΓιάννη όντως υπήρχε τυπογραφικό λάθος (φαίνεται και στην εξέλιξη της λύσης που το σύνολο τιμών είναι [-1/2, 1/2]) και έχει αποκατασταθεί.
ΔιαγραφήΕυχαριστώ αλλά και συγχαίρω μαζί τον φίλο Μάκη για την ωραία δημιουργία,καλλιτεχνική σύνθεση θα την έλεγα !
ΔιαγραφήΕίναι από τις ασκήσεις που συμμαζεύουν την ύλη, παραμένοντας στην ουσία του μαθήματος αλλά και των εξετάσεων. Είναι από τα θέματα του ...ΘΕΟΥ, όπως θα έλεγε σε άλλες περιπτώσεις ο ERDOES.Με 20 τέτοια θέματα ο μαθητής πάει στις εξετάσεις και αν τα λύσει στην επανάληψη μόνος του 5 φορές πάει για 18 /20.
Καλό Πάσχα σε όλους !!!