Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ξεφτέρης Μαστερίδης 3ο σενάριο

 Αυτή τη φορά ο αγαπητός μας φανταστικός ήρωας Ξεφτέρης Μαστερίδης μας δίνει το 3ο σενάριο! 

Δεν ξεφεύγει με ακρότητες και λεπτά θέματα, αλλά δίνει ένα απλό σενάριο πάνω στη θεωρία, ξεφεύγοντας από τα τετριμμένα. 

Ένας μικρός έλεγχος για να διαπιστώσουμε αν οι μαθητές μας έχουν κατανοήσει δύο βασικές έννοιες.

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.

Σχόλια

  1. Αν lim(x->xo)[(f(x) - f(xo)/x-xo] =l και lim(x->xo)[(f(x) - f(xo)/x-xo] =m, τότε τότε η f είναι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κύριε Χατζόπουλου θεωρείται ότι για φέτος υπάρχει κάποιο σημείο που θα πρέπει να δοθεί παραπάνω βάση;
    Σίγουρα το σχολικό βιβλίο είναι το κύριο μέσο για την εκπόνηση θεμάτων αλλά τι θεωρείται εσείς προσωπικά πιθανό σαν θέματα Γ και Δ
    Ευχαριστώ πολύ !
    Μαθητής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα αγαπητέ μου φίλε.

      Δυστυχώς σε μια ύλη δύο κεφαλαίων δεν υπάρχουν SOS.

      Ιδίως τα μαθηματικά που σε κάθε σημείο του σχολικού βιβλίου μπορούν να δημιουργηθούν καταπληκτικά θέματα! Έχω σκεφτεί κάποια στιγμή να κάνω μια τέτοια παρουσίαση, να δίνει ο μαθητής μια άσκηση από το σχολικό βιβλίο και εμείς να την αλλάξουμε εκείνη τη στιγμή.

      Εγώ θα σου πρότεινα να ξανά λύσεις μόνο σου όλες τις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου και να δεις τα θέματα των εξετάσεων.

      Σου εύχομαι καλή επιτυχία!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26