Όλοι διδάσκουμε την πρόταση σωστά; Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122) Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω: Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$). Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...
Αν lim(x->xo)[(f(x) - f(xo)/x-xo] =l και lim(x->xo)[(f(x) - f(xo)/x-xo] =m, τότε τότε η f είναι??
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλο διδακτικό σενάριο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Χατζόπουλου θεωρείται ότι για φέτος υπάρχει κάποιο σημείο που θα πρέπει να δοθεί παραπάνω βάση;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣίγουρα το σχολικό βιβλίο είναι το κύριο μέσο για την εκπόνηση θεμάτων αλλά τι θεωρείται εσείς προσωπικά πιθανό σαν θέματα Γ και Δ
Ευχαριστώ πολύ !
Μαθητής
Καλησπέρα αγαπητέ μου φίλε.
ΔιαγραφήΔυστυχώς σε μια ύλη δύο κεφαλαίων δεν υπάρχουν SOS.
Ιδίως τα μαθηματικά που σε κάθε σημείο του σχολικού βιβλίου μπορούν να δημιουργηθούν καταπληκτικά θέματα! Έχω σκεφτεί κάποια στιγμή να κάνω μια τέτοια παρουσίαση, να δίνει ο μαθητής μια άσκηση από το σχολικό βιβλίο και εμείς να την αλλάξουμε εκείνη τη στιγμή.
Εγώ θα σου πρότεινα να ξανά λύσεις μόνο σου όλες τις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου και να δεις τα θέματα των εξετάσεων.
Σου εύχομαι καλή επιτυχία!