Την επόμενη Παρασκευή 9 Ιουλίου αναμένουμε τα αποτελέσματα οπότε κάθε ενημέρωση ή πρόβλεψη είναι περιττή.
Παρόλα αυτά επειδή τα μηνύματα και το ενδιαφέρον είναι αυξημένο και επειδή (ξανά) τα τελευταία χρόνια σας ενημερώνουμε για την πορεία της βαθμολόγησης θα δώσουμε ένα στατιστικό αποτέλεσμα που κατά την γνώμη μου είναι το πιο σημαντικό και άξιο προς συζήτηση - προβληματισμό.
Το ποσοστό των υποψηφίων που είναι κάτω από την βάση είναι κοντά στο 56 - 58% στα μαθηματικά για τα ΓΕΛ.
Το ποσοστό αφορά και τις δύο κατευθύνσεις (προσανατολισμός Θετικής και Οικονομίας).
Που είναι το περίεργο? Ότι και να βάλουν το ίδιο ποσοστό θα είναι κάτω από την βάση..
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέρετε γιατί?
Γιατι μαξ το 30-40% έπρεπε να είχε φτάσει μέχρι την γ λυκείου
Σωστό!
ΔιαγραφήΚαι για να το συνεχίσω λίγο..
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορεί ένα παιδί που δεν είχε ποτέ βοήθεια από ιδιαίτερα-φροντιστήριο σε όλη την εκπαιδευτική πορεία του να γράψει καλά?
Για μένα η απάντηση είναι όχι!
Τα βιβλία δεν επαρκούν για αυτό το επίπεδο..
Σίγουρα στα 20-25 παιδιά μέσα στην τάξη δεν υπάρχει χρόνος για προσωπικές απορίες..
Σίγουρα από το δημοτικό μέχρι και την γ λυκείου θα σου έκανε μάθημα έστω και μία φορά όχι μαθηματικός
Σίγουρα ένας συνάδελφος δεν θα μπορούσε να κάνει καλό μάθημα
Σίγουρα ένας αναπληρωτής θα ήρθε κοντά στα Χριστούγεννα
Η επιτυχία στις πανελλήνιες δεν είναι προσπάθεια ενός έτους...
Ενα παιδί που δεν έχουν ασχοληθεί ποτέ ξανά με τα μαθήματικα και έχει κενά, μετά από τεράστια προσπάθειά και βοήθεια στην Γ λυκείου ίσως καταφέρει κοντά στο 11-12
Και όλα αυτά στην χώρα με τα κορυφαία μαθηματικά μυαλά... Αφου κάθε χρόνο σχεδόν κανένα παιδί δεν μένει στην ίδια τάξη..
Πάντα υπάρχουν και οι εξαιρέσεις στον κανόνα. Στο δικό μας λύκειο πέρσι μαθητής του κλάδου Οικονομίας - Πληροφορικής πέτυχε μια θέση ανάμεσα στην 1η δεκάδα του Οικονομικού Αθήνας χωρίς να έχει κάνει ποτέ ούτε μία ώρα φροντιστήριο. Μαθηματικά έγραψε 99. Εννοείται ότι είχε επιπλέον βοήθεια και στήριξη από όλους τους καθηγητές του σχολείου γιατί ήταν μαθητής που άξιζε αυτή τη βοήθεια. Όταν υπάρχει θέληση, η επιτυχία μπορεί να έρθει χωρίς εξωσχολική βοήθεια.
Διαγραφήμακαρι να ηταν ο κανονας και οχι η εξαιρεση
ΔιαγραφήΚαλημέρα Μάκη,
ΑπάντησηΔιαγραφήδε ένα δείγμα 210 γραπτών μικτά έχω και εγώ σχεδόν 59% κάτω από τη βάση.
Ξέρω θα πείτε ότι δεν είναι αντιπροσωπευτικό.
Αυτό που με προβλημάτισε περισσότερο είναι ότι σε 60 γραπτά οικονομικό
είχα 83% κάτω από τη βάση. Ελπίζω να είναι αστοχία του δείγματος.
Σε 40 γραπτά θετικής είχα 22% κάτω από τη βάση
Φώτη εγώ που έχω λάβει μεγαλύτερο δείγμα κάτι ανάλογο δείχνει! Και επειδή δεν μπορώ να το πιστέψω το ανάρτησα με ενδοιασμό...
ΔιαγραφήΕύχομαι να μην επαληθευτούμε και τα πράγματα να είναι καλύτερα.
To χειρότερο απ'όλα, είναι ότι αν επαληθευτούν τα σενάρια του ~60% κάτω από τη βάση, θα σημαίνει ότι στα οικονομικά το αντίστοιχο ποσοστό θα είναι ~70% και ενδεχομένως το ποσοστό των κάτω του 5 να είναι πάλι κοντά στο 50%. Ουσιαστικά -με βάση τα φετινά θέματα- θα μιλάμε για πλήρη εγκατάλειψη του μαθήματος από τα μισά παιδιά του 4ου πεδίου, για μία ακόμη φορά και -το τονίζω- σε ΤΕΤΟΙΟΥ επιπέδου θέματα.
ΔιαγραφήΑν πας μια βολτα στα γυμνασια το ποσοστο των μαθητων που γραφουν στα μαθηματικα κατω απο 8 αγγιζει το 80%...τραγικα ποσοστα δυστυχως...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πρόβλημα είναι το εξής. Όλοι θέλουν να γίνουν επιστήμονες. Και το κακό ξεκινά από την οικογένεια. Βλέπεις, δεν τραβάει το παιδί. Στείλ' το σε ένα ΕΠΑΛ, να μάθει μία τέχνη. Και χαρούμενο θα είναι και θα βγάλει εύκολα μεροκάματο και εμείς δε θα πάθουμε έλκος στομάχου... ΕΠΑΛ φίλοι μου! Ντροπή είναι; Μάλλον όχι! Σίγουρα η ενδεδειγμένη για αρκετούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκριβώς!!!και το κακό είναι ότι ξοδεύουν άσκοπα χρήματα σε φροντιστήρια, τα οποία θα μπορούσαν να τα "επενδύσουν" πάλι μεν στα παιδιά τους, με τρόπο όμως που πραγματικά θα τα βοηθούσαν!!!Και το λέω παρόλο που είμαι ιδιοκτήτης φροντιστηρίου, γιατί οι μέρες είναι για όλους δύσκολες!!!
ΔιαγραφήMακάρι να ήταν τόσο απλά τα πράγματα συνάδερφοι. Το ΕΠΑΛ είναι ταυτισμένο στη συνείδηση της πλειοψηφίας του κόσμου με υποβαθμισμένη εκπαίδευση. Το επίπεδο των παιδιών είναι πολύ χαμηλό (κομψά το λέω) και πολλοί γονείς φοβούνται (άδικα;) ότι αν υπήρχε μία πιθανότητα το παιδί τους να κάνει μια στοιχειώδη προσπάθεια στο γενικό, θα χαθεί σε περίπτωση που πάει στο τεχνικό, παρασυρόμενο από την πλειοψηφία των συμμαθητών του.
ΔιαγραφήΣίγουρα σε μια σωστή χώρα, το ΕΠΑΛ θα έπρεπε να είναι μία σοβαρή εναλλακτική. Μακάρι κάποια στιγμή να το πετύχουμε.
στο συγκεκριμένο site αναφέρει το ποσοστό κατω απο την βάση στα μαθηματικά για τα πεδία θετικών επιστημων καθώς και οικονομίας και πληροφορικής
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.newsbeast.gr/greece/arthro/6461195/panellinies-2020-chamiles-vathmologies-kai-ypsila-pososta-kato-apo-ti-vasi
Περσινό είναι το άρθρο.
ΔιαγραφήΣωστά ,δεν το πρόσεξα.ευχαριστω για τν διορθωση
ΔιαγραφήΘελω να ρωτησω τους συναδελφους. Σε μαθηματα οπως η φυσικη συμβαινει το αντιθετο. Παρατηρουμε πολυ υψηλες βαθμολογιες. Σε τι οφειλετε αυτο; μηπως και η βαθμολογηση παιζει καποιο ρολο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τη φυσική που αναφέρεσαι πρέπει να ληφθεί υπόψιν ότι το πεδίο των σπουδών υγείας έχει μεγάλο ποσοστό πολύ καλά προετοιμασμένων υποψηφίων που σίγουρα ανεβάζουν το επίπεδο των βαθμών. Ένας δεύτερος παράγοντας είναι και η σχετική ευκολία των θεμάτων της Φυσικής. Π.χ. στη χημεία οι βαθμοί είναι χαμηλότεροι.
ΑπάντησηΔιαγραφή