Όμως ο ορισμός αυτός είναι εκτός ύλης δεκαετίες τώρα, οπότε εκκρεμεί μια καλή διδακτική προσέγγιση χωρίς να "κλέψουμε"! Δηλαδή να ΜΗΝ χρησιμοποιήσουμε γνώση που θα ακολουθήσει στο σχολικό βιβλίο.
Η ερμηνεία - δικαιολόγηση προφανώς θα γίνει γραφικά για την καλύτερη κατανόηση των μαθητών. Δίνω μια πρόταση και αναμένω τις δικές σας προσεγγίσεις. Το αρχείο περιέχει κάποιες από αυτές και κυρίως τη δική μου πρόταση.
Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.
Αξιοπρεπέστατη προσέγγιση!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ Δημήτρη!! Πολύχρονος και από εδώ!!
ΔιαγραφήΔεν σκέφτηκα ποτέ να χρησιμοποιήσω οριζόντια μετατόπιση για το (β)!! Πολύ καλό!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν τα έδειχνα έτσι , να σου πω την αλήθεια το β) το έκανα στη σύνθεση. Από δω και πέρα όμως ΜΟΝΟ έτσι. Τέλεια προσέγγιση φίλε μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν το είχα σκεφτεί ποτέ τέλειο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή