Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2021

Εσείς πώς τα διδάσκετε;

 

Επιμέλεια: Μάκης Χατζόπουλος

Όλοι (απευθύνομαι σε καθηγητές) έχουμε βρεθεί σε αυτό το σημείο που πρέπει να διδάξουμε τα παραπάνω όρια. Είναι ιδιότητες ορίων που προκύπτουν άμεσα από τον ορισμό του ορίου (ε - δ ορισμός). 

Όμως ο ορισμός αυτός είναι εκτός ύλης δεκαετίες τώρα, οπότε εκκρεμεί μια καλή διδακτική προσέγγιση χωρίς να "κλέψουμε"! Δηλαδή να ΜΗΝ χρησιμοποιήσουμε γνώση που θα ακολουθήσει  στο σχολικό βιβλίο. 

Η ερμηνεία - δικαιολόγηση προφανώς θα γίνει γραφικά για την  καλύτερη κατανόηση των μαθητών. Δίνω μια πρόταση και αναμένω τις δικές σας προσεγγίσεις. Το αρχείο περιέχει κάποιες από αυτές και κυρίως τη δική μου πρόταση.

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.


5 σχόλια:

  1. Δεν σκέφτηκα ποτέ να χρησιμοποιήσω οριζόντια μετατόπιση για το (β)!! Πολύ καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν τα έδειχνα έτσι , να σου πω την αλήθεια το β) το έκανα στη σύνθεση. Από δω και πέρα όμως ΜΟΝΟ έτσι. Τέλεια προσέγγιση φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος