Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κριτήρια αξιολόγησης α΄ + β΄ τετραμήνου στο Λύκειο από το lisari.blogspot.com

Παίξε και κέρδισε! 

Προσοχή! Το παιχνίδι επίλυσης ασκήσεων είναι εθιστικό! 

Το lisari προειδοποιεί: Κίνδυνος εθισμού και απώλειας περιουσίας!

Μετά από δύο περίπου έτη που οι μαθητές δεν υποβλήθηκαν σε καμία γραπτή εξέταση μέσα στις σχολικές αίθουσες, το έλλειμα αυτό φαίνεται κάθε φορά που καλείται ο μαθητής να γράψει ένα Κριτήριο Αξιολόγησης.

Αρκετοί μαθητές δεν ξέρουν πως να χειριστούν το χρόνο τους, δυσκολεύονται να συγκεντρωθούν και γενικότερα υπάρχει μια δυσκολία να αποδώσουν όσα μελέτησαν και γενικότερα να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις ενός Κριτηρίου Αξιολόγησης.

Η πρόταση μας είναι η εξής: 

πολλαπλά test, διαγωνίσματα, καθημερινή γραπτή εξέταση και γενικά  γραπτός έλεγχος αν είναι εφικτό σε κάθε συνάντηση. 

Δεν χρειάζεται να είναι ένα μεγάλα και πολύωρα τεστ, αρκετές ασκήσεις, σύνθετες ή απαιτητικές, αρκεί μία άσκηση που διδάξαμε την τελευταία φορά στον πίνακα ή μια θεωρία ή οτιδήποτε θα ρωτούσαμε προφορικά την τάξη.

Η εξάσκηση των μαθητών στη γραπτή διαδικασία είναι απαραίτητη όσο ποτέ. Δεν είναι τυχαίο που εγώ με δύο συναδέλφους γράψαμε δύο βιβλία στο Γυμνάσιο μόνο με Κριτήρια Αξιολόγησης για κάθε παράγραφο χωριστά. Είναι φάρμακο για τους μαθητές που προσπαθούν…

Τα διαγωνίσματα που θα αναρτηθούν πολύ πιθανών να είναι απαιτητικά για κάποιους μαθητές που δεν έχουν διαβάσει όλες τις ασκήσεις και τη θεωρία του σχολικού βιβλίου. Για άλλους μαθητές μπορεί να είναι πολύ απλά και διασκεδαστικά. Πάντως το κέρδος είναι η ενασχόληση και κατά δεύτερον ο βαθμός που θα λάβετε….

Οι λύσεις δεν θα αναρτηθούν για να υπάρχει λόγος προσπάθειας οποιαδήποτε χρονική στιγμή.

Επιμέλεια όλων των διαγωνισμάτων, άρα και υπεύθυνος παραπόνων είναι ο επιμελητής του lisari, ο Μάκης Χατζόπουλος.

 Τα Κριτήρια Αξιολόγησης θα αναρτώνται συνέχεια. 

Τελευταία ενημέρωση: 24/2/2022

Α΄ Λυκείου

Άλγεβρα: test test διαγώνισμα

Γεωμετρία: test test διαγώνισμα - test - διαγώνισμα

 

Β΄ Λυκείου

Άλγεβρα:  test - test διαγώνισμα – διαγώνισμα - test , Β΄ τετράμηνο: διαγώνισμα 

Γεωμετρία:  test test διαγώνισμα

Προσανατολισμός: test διαγώνισμα - διαγώνισμα - διαγώνισμα - test (2.1)

 

Γ΄ Λυκείου

Προσανατολισμός: test test test – test test διαγώνισμα - test - διαγώνισμα 

Σχόλια

  1. Ένα ριάλιτι λειπει να διοργανώσεις Μάκη! Μόνο αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το διαγώνισμα των Ορίων, έχει έξυπνα ερωτήματα, τα οποία απαιτούν να έχει κατανοήσει την αντίστοιχη θεωρία, και όχι να έχει αποστηθίσει 20 μεθοδολογίες! Αξίζει να το προσέξετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μερακλίδικη δουλειά. Ευχαριστούμε πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακόμα ένας από τους πολλούς λόγους που αγαπάμε lisari!!!! Υπέροχη ιδέα και προσφορά Μάκη, σ' ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26