Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η στήλη του math-iti επεισόδιο 22ο!


Ευτυχώς που λαμβάνουμε τέτοια όμορφα μηνύματα και χαιρόμαστε που είμαστε εκπαιδευτικοί! Βρίσκουμε νόημα να διδάσκουμε, να βοηθάμε και να είμαστε συνεχώς στην αναζήτηση. 

Οι μαθητές πάρα πολλές φορές μας έχουν διδάξει νέους τρόπους επίλυσης από αυτούς που είχαμε κατά νου. Τα παραδείγματα; Χιλιάδες! Στο lisari έχουμε συγκεντρώσει κυρίως όσα έχουν πέσει στην αντίληψή μου τα τελευταία έτη και όσοι φίλοι και γνωστοί μου τα γνωστοποιούν. 

Για να δείτε τα προηγούμενα 21 επεισόδια των μαθητών πατήστε εδώ. Θα εντυπωσιαστείτε με κάποιες λύσεις - προτάσεις - σκέψεις των παιδιών. Αν έχω γίνει καλός εκπαιδευτικός, το οφείλω στους μαθητές μου!  

Δείτε σήμερα μια όμορφη απόδειξη σε μια κλασική αλλά πολύ απαιτητική άσκηση (Α4 /σελ. 87 στην παράγραφο 3.1) στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης της Β΄ Λυκείου λάβαμε από τον μαθητή Αναστάση Παούρη από το 1ο ΓΕΛ Αγίας Παρασκευής. 

Η λύση του Αναστάση είναι καταπληκτική και πολύ διδακτική! 

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26