Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μαθηματικά κουίζ στα ΕΠΑ.Λ


Ο άγρυπνος φρουρός των ΕΠΑ.Λ Αντώνης Νάσσος μας προσφέρει ένα πλούσιο υλικό με κουίζ για τους μαθητές των ΕΠΑΛ! Μια άριστη και διασκεδαστική επανάληψη για τις μέρες του Πάσχα. 

Κουίζ: Άλγεβρα Β΄ Λυκείου (α΄ μέρος) - Θεωρία

Κουίζ: Άλγεβρα Β΄ Λυκείου (β΄ μέρος) - Θεωρία

Κουίζ: Άλγεβρα Β΄ Λυκείου (γ΄ μέρος) - Θεωρία

Κουίζ: Γ΄ Γυμνασίου (Άλγεβρα) 1.1 έως 1.5 

Κουίζ: Γ΄ Γυμνασίου (Άλγεβρα) 1.6 έως 1.10 

Κουίζ: Γ΄ Γυμνασίου (Άλγεβρα) 2.1 έως 2.3

Σχόλια

  1. Εξαιρετική η δουλειά του συναδέλφου Αντώνη Νάσσου και τον ευχαριστούμε πολύ!
    Στην ερώτηση για το ελάχιστο της h(x)=1+abs(x+3) πρέπει να γραφεί h(-3)=1 και όχι h(3)=1
    Στην ερώτηση για το ελάχιστο της φ(x)=2abs(x)-3 πρέπει να γραφεί ότι εμφανίζεται στο 0 και είναι -3 και όχι αντίστροφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επίσης η απάντηση στην ερώτηση εφ(χ-π)=-εφχ είναι Λ και όχι Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και τέλος η συνάρτηση f(x)=a^x με a>1 είναι γνησίως αύξουσα στο (0,+άπειρο) αφού είναι γνησίως αύξουσα σε όλο το R.Η απάντηση λοιπόν στην ερώτηση αυτή είναι Σ και όχι Λ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας ευχαριστώ πολύ για τις επισημάνσεις, κάπου είχα χάσει τη σειρά στις απαντήσεις οπότε κάτι θα ξέφυγε!Θα προσπαθήσω να τα διορθώσω ακόμα και σήμερα!Να στε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επίσης, αν το έχει κάνει και κάποιος άλλος, θα με ενδιέφερε και η άποψή σας για τους χρόνους. Είναι αρκετά τα seconds ή θέλουν άυξηση ή μείωση, σκεπτόμενοι πάντα ότι ένας μαθητής θα πάει διαβασμένος να το κάνει και όχι να ψάχνει εκείνη τη στιγμή το βιβλίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26