Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μεγάλη Επιτυχία για την Ελληνική ομάδα στην 39η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα

Πηγή: hms.gr (από το site της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας)

  • Θέση: 2η! 
  • Τόπος διεξαγωγής: Κύπρος 
  • Ημερομηνία: 4 - 9 Μαΐου 2022
  • Είδος: Βαλκανική Ολυμπιάδα (ΒΜΟ)
  • Μετάλλια: 2 Χρυσά, 2 Αργυρά και 2 Χάλκινα Μετάλλια
  • Συμμετέχοντες από Ελληνικής πλευράς: 6
  • Τρόπος εξέτασης: Δια ζώσης(φυσική παρουσία) 
  • Οι πρωταγωνιστές

Χρυσό Μετάλλιο

  • Λιγνός Ορέστης (Αθήνα)
  • Φωτιάδης Πρόδρομος (Δράμα)

Αργυρό Μετάλλιο

  • Λιάμπας Παναγιώτης (Θεσσαλονίκη)
  • Πετράκης Εμμανουήλ (Αγρίνιο)

Χάλκινο Μετάλλιο

  • Τζαχρήστας Γεώργιος (Ιωάννινα)
  • Γεωργελές Γεώργιος (Ξάνθη)

Οι Βαλκανικές Μαθηματικές Ολυμπιάδες είναι ένας σημαντικός θεσμός διεθνούς αναγνώρισης στις οποίες συμμετέχουν ομάδες από χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης με παράδοση επιτυχιών σε Μαθηματικές Ολυμπιάδες. Ευρωπαϊκές χώρες με σημαντικές επιδόσεις στα Μαθηματικά, όπως η Αγγλία και η Ιταλία συμμετείχαν στην 39η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα, που φέτος διοργανώθηκε για πρώτη φορά από την έναρξη της πανδημίας με φυσική παρουσία. 

Όλοι οι Έλληνες μαθητές κατάφεραν να διακριθούν σε αυτόν τον ιδιαίτερα δύσκολο και απαιτητικό διαγωνισμό, κατακτώντας 2 Χρυσά, 2 Αργυρά και 2 Χάλκινα Μετάλλια, φέρνοντας την Ελληνική ομάδα στη 2η θέση της γενικής κατάταξης. Η επίδοση αυτή είναι η καλύτερη όλων των εποχών στη συγκεκριμένη διοργάνωση. 

Συγκεκριμένα:

  • Λιγνός Ορέστης (Εκπαιδευτήρια Ελληνική Παιδεία) Χρυσό Μετάλλιο
  • Φωτιάδης Πρόδρομος (Γυμνάσιο –Λ.Τ. Νικηφόρου) Δράμας Χρυσό Μετάλλιο
  • Λιάμπας Παναγιώτης (Εκπαιδευτήρια  Μαντουλίδη) Αργυρό Μετάλλιο
  • Πετράκης Εμμανουήλ (2ο ΓΕΛ Αγρινίου) Αργυρό Μετάλλιο
  • Τζαχρήστας Γεώργιος (Δωδωναία Εκπαιδευτήρια Ιωαννίνων) Χάλκινο Μετάλλιο
  • Γεωργελές Γεώργιος (2ο ΓΕΛ Ξάνθης) Χάλκινο Μετάλλιο

Αρχηγός της Ελληνικής αποστολής ήταν ο μαθηματικός Αλέξανδρος Συγκελάκης και υπαρχηγός ο μαθηματικός Αθανάσιος Μάγκος. Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία προετοιμάζει και υποστηρίζει τις προσπάθειες αυτών των μαθητών, πάντα σε εθελοντική βάση, στο πλαίσιο των στόχων της για την αναβάθμιση της Μαθηματικής Παιδείας και Εκπαίδευσης στη χώρα μας. Σημαντική ήταν η συμβολή του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων σε όλη αυτή την προσπάθεια.

Σχόλια

  1. Συγχαρητήρια στα παιδιά και στους εκπαιδευτές τους για την επιτυχία τους, αλλά πάνω από όλα για την κουλτούρα και το μεράκι τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26