Τελικά τα δημοσιεύματα ΔΕΝ επαληθεύτηκαν! Όπως και οι εκτιμήσεις αρκετών μαθηματικών (όπως και εγώ)!
Ας δούμε μερικούς τίτλους των κορυφαίων εκπαιδευτικών site ή εφημερίδες ευρείας κυκλοφορίας.
1) Πανωλεθρία στο μάθημα των μαθηματικών! (alfavita)
2) Το χαμηλότερο ποσοστό σε σύγκριση με όλες τις χρονιές στο μάθημα των μαθηματικών! (Έθνος)
3) Βατερλώ στα μαθηματικά (ΝΕΑ)
4) Κάτω από τη βάση το 85% των υποψηφίων στα Μαθηματικά!
κτλ.....
Ας τα πάρουμε με τη σειρά.
Παρακάτω βλέπουμε τα συγκεντρωτικά αποτελέσματα από Οικονομίας & Πληροφορικής, Θετικών Σπουδών και τα δύο μαζί.
Για να δείτε όλα τα στατιστικά όπως τα ανάρτησε το Υπουργείο Παιδείας
πατήστε εδώ.
Συμπεράσματα
1) Από 72% που οι μαθητές έγραψαν κάτω από 10 στην Οικονομίας και Πληροφορικής το 2021, φέτος το 2022 οι μαθητές που έγραψαν κάτω από τη βάση είναι 73%! Δηλαδή ίδια αναλογία μαθητών. Ας θυμίσουμε ότι το 2020 το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 75,59% των μαθητών κάτω από τη βάση.
2) Πάλι η ψαλίδα των άριστων μαθητών Θετικών Σπουδών και Οικονομίας είναι πολύ μεγάλη.
3) Αν και στους παραπάνω πίνακες δεν φαίνεται, οι άριστοι φέτος είναι πολύ λιγότεροι από τους περσινούς. Από 8,88% των μαθητών το 2021 που έγραψα τουλάχιστον 19, φέτος το 2022 το ποσοστό έπεσε αισθητά στο 5,38%. Άρα ότι μερικά ερωτήματα ήταν πιο δύσκολα από πέρυσι ήταν ξεκάθαρο.
4) Το συμπέρασμα από όλα αυτά είναι το εξής:
Στα δημοσιεύματα του alfavita και Έθνος κτλ. μέσων έλεγαν για πανωλεθρία στα μαθηματικά. Το χαμηλότερο ποσοστό σε σύγκριση με όλες τις χρονιές. Και ανάλογα βαρύγδουπους τίτλους που τελικά δεν επαληθεύτηκαν.... Τα στοιχεία που είχαμε στα χέρια μας έλεγαν το αντίθετο. Δεν ήθελα ως σύγχρονος Gallop να πάω κόντρα στα μεγαθήρια, στο κόντρα της εποχής και έλεγα ας δούμε τι θα δούμε όταν ανακοινωθούν τα αποτελέσματα.
Σημείωση: Η φωτογραφία που ήθελα να αναρτήσω πριν τα αποτελέσματα και δίστασα λόγω των απόλυτων θέσεων των παραπάνω ιστοσελίδων - εφημερίδων. Τα ποσοστά είναι σε μικτά γραπτά...
Καλησπερα Μάκη, πιστεύω ότι οι βαθμοί είναι αυτοι και όχι πιο κατω γιατί πλέον οι καθηγητές διδάσκουν πιο εύστοχα θέματα. Από το 2016 υπάρχει σταθερο μοτίβο και πλέον το εμπεδώσαν ολοι.Εως το 2020 ακόμα δεν είχε εμπεδωθεί καλά...Αν αυτά τα θέματα είχαν τεθεί έως το 2020 θα υπήρχαν αλλά αποτελέσματα.Οποτε δεν είναι θέμα μόνο κορονοιου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις εν μέρη δίκιο! Παρόλα αυτά θα σου πω για αντιπαραδείγματα που όλοι συστήνουν και μόνο το lisari έλεγε ότι δεν τα περιμένουμε. Ή τις γραφικές παραστάσεις κλασικό ερώτημα και δεν έπεσε τίποτα φέτος. Τέλος, φέτος είχαμε και το 3ο κεφάλαιο που δεν ξέραμε τι να περιμένουμε.
ΔιαγραφήΠάντως συμφωνώ μαζί σου ότι οι καθηγητές κάνουν πιο εύστοχα θέματα.
Στα Μαθηματικά Οικ.-Πληρ. το τραγικό είναι ότι το 46,72% έγραψαν από 0 έως 5 ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚλασικό φαινόμενο Αλέξη τα τελευταία χρόνια. Εύκολα να εξηγήσει κάποιος γιατί συμβαίνει...
ΔιαγραφήΜε έναν πρόχειρο υπολογισμό που έκανα, βγαίνει ο μέσος όρος (μέση βαθμολογία) στα Μαθηματικά Οικονομίας - Πληροφορικής 6,81 !!!
Διαγραφήδεν θέλω να φανταστώ τα ποσοστά επιτυχίας στα μαθηματικά αν στην ύλη ήταν το ολοκλήρωμα από α μέχρι χ
ΑπάντησηΔιαγραφή