Λίγες μέρες πριν ξεκινήσει η διόρθωση των τετραδίων, είναι χρήσιμο να συγκεντρώσουμε κάποιες ενδεικτικές απαντήσεις διαφορετικές από αυτές που αναφέρονται στις ενδεικτικές της Κ.Ε.Ε.
Οι απαντήσεις των ασκήσεων θα τείνουν να είναι υποδειγματικά λυμένες όπου απαιτείται. Στα σημεία που αποδεικνύονται με τους τρόπους που έχουμε δει, τότε δεν θα γίνει πλήρης ανάλυση.
Πολύ πιθανόν, ο εναλλακτικός τρόπος επίλυσης, να μην είναι ούτε εύκολος, ούτε έξυπνος αλλά ούτε και ο ενδεδειγμένος! Οι διαφορετικές απαντήσεις δεν είναι πρόταση για να τους παρουσιάσουμε σε μαθητές, αλλά ο πλουραλισμός των ιδεών φιλοδοξεί να σας ταιριάξει κάποια από αυτές με συνέπεια να λέτε την διαβάσατε στο lisari!
Αρκετές από τις απαντήσεις που θα παρουσιάσω πολύ πιθανό να κυκλοφορούν στο διαδίκτυο, να έχουν τεθεί από μαθητές ή να υπάρχουν σε κάποιο φυλλάδιο. Δεν παίρνω και δεν θέλω να πάρω τη δόξα κανενός! Απλά επιθυμώ να απλοποιήσω - διευκολύνω την δουλειά των βαθμολογητών και των συντονιστών των Β.Κ. (βαθμολογικών κέντρων). Με το χέρι στη καρδιά όταν το έγραψα το φυλλάδιο δεν έκανα καμία αναζήτηση, μετέφερα τις σκέψεις μου απευθείας στο πληκτρολόγιο και προέκυψε αυτό το αποτέλεσμα.
Θα προσπαθήσω, όπου είναι εφικτό, να βρω ένα διαφορετικό τρόπο λύσης που δεν υπάρχει στις απαντήσεις της Κ.Ε.Ε. Αυτή είναι πρόκληση! Να ανακαλύψω νέους δρόμους προσέγγισης σε όλα τα ερωτήματα των θεμάτων Β, Γ και Δ από αυτά που διαβάσαμε αυτές τις ημέρες.
Επιμέλεια: Μάκης Χατζόπουλος
Μάκη στο Δ3 μπορούμε και σύνολο τιμών της f' στο (0,1] και η τιμή που δίνεται να ανήκει μέσα σε αυτο
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ σωστά Σπύρο!
ΔιαγραφήΜάκη, στο άλλο ποστ, έγραψες ότι το Δ4)ii) είναι από παλιό βοήθημα με την συνάρτηση ολοκλήρωμα. Μπορείς να δώσεις περισσότερες πληροφορίες? Συγγραφέας, Εκδ. Οίκος, έτος κτλ.?
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε μου όλα θα αναρτηθούν στην ώρα τους!! Ετοιμάζω την επόμενη ανάρτηση...
ΔιαγραφήΚαλησπέρα κύριε Μάκη. Στο ερώτημα Δ1 θα μπορούσαμε να αντικαταστήσουμε πάνω στο όριο την f(x) και να κάνουμε διερεύνηση; Θα είχαμε ότι για κ<3 και κ>3 το όριο δεν είναι πραγματικός αριθμός. Έτσι κ=3. Θα γράφαμε δηλαδή το κλάσμα σε μορφή γινομένου αριθμητή επί 1 προς παρονομαστή και μετά διερεύνηση...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιά είναι η γνώμη σου για μια τέτοια λύση;;
Καλησπέρα ανώνυμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάπου έλαβα το ίδιο σχόλιο σε άλλη ανάρτηση στο lisari και απάντησα ήδη.
Δεν σου κρύβω ότι αρκετές απαντήσεις των μαθητών είναι σαν τη δική σου. Αν ο μαθητής ΔΕΝ κάνει επαλήθευση για κ = 3, τότε κατά τη γνώμη μου δεν είναι πλήρης η λύση. Διαφορετικά, η λύση αυτή είναι εξαιρετική και παίρνει όλες τις μονάδες.