Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τι θυμάσαι; Για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου


Επειδή οι μαθητές μόλις ολοκληρώσουν την καλοκαιρινή προετοιμασία τους και ξεκινούν τις διακοπές, έχω κάθε χρόνο την ίδια αίσθηση «σε κάθε βουτιά που κάνουν στη θάλασσα, χάνουν και από μία γνώση»! Και τα άτιμα κάνουν πολλές βουτιές!

Είναι υποχρεωτικό, κατά τη γνώμη μου, ο μαθητής να ασχοληθεί με τη γνώση που έλαβε τους καλοκαιρινούς μήνες. Πρέπει να έχει καθημερινή επαφή την περίοδο των διακοπών έστω και αν μιλάμε για λίγα λεπτά. Το φαινόμενο να επιστρέφουν οι μαθητές όπως ήταν πριν την καλοκαιρινή προετοιμασία τους είναι συχνό φαινόμενο και καθυστερεί αρκετά στην επανένταξή τους το Σεπτέμβριο.

Το φυλλάδιο αυτό σκοπό έχει να εξετάσει τους μαθητές σε αρκετά σημεία που διδάχθηκαν το καλοκαίρι. Αρκετή θεωρία με λιγότερες σύνθετες ασκήσεις. Απλές ασκήσεις, βασικές ασκήσεις για να διαπιστώσουμε αν κατέχουν/θυμούνται τα κύρια σημεία.

Δεν χρειάζεται να είναι Κριτήριο Αξιολόγησης, δεν χρειάζεται να το βαθμολογήσουμε αλλά να δώσουμε τη δυνατότητα στον ίδιο μαθητή να κάνει ένα αυτοέλεγχο και να κρίνει μόνος του για την κατάστασή του.


Η ύλη που ελέγχεται είναι μέχρι την παράγραφο 1.3 (αντίστροφη συνάρτηση) και η χρονική διάρκεια του φυλλαδίου είναι μέχρι δύο ώρες.

Για να αποθηκεύσετε απευθείας το αρχείο πατήστε εδώ. 

Σχολικό έτος: 2023 - 24 
Επιμέλεια: Μάκης Χατζόπουλος (Πρότυπο ΓΕΛ Βαρβάκειος Σχολή)
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Επαναληπτικό διαγώνισμα + απαντήσεις στην τριγωνομετρία (Β΄ Λυκείου - Άλγεβρα)

Αυτή την περίοδο τα περισσότερα σχολεία έχουν ολοκληρώσει το Κεφάλαιο 3ο: Τριγωνομετρία στην Άλγεβρα Β΄ Λυκείου και βρίσκονται στην αρχή των πολυωνύμων.  Ο μοναδικός συνάδελφος Μάκης Χατζόπουλος από το 3ο ΓΕΛ Κηφισιάς μας προσφέρει ένα επαναληπτικό διαγώνισμα (2 ωρών) + απαντήσεις στο κεφάλαιο της τριγωνομετρίας για τους μαθητές της Β Λυκείου. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε: εκφωνήσεις - απαντήσεις Σημείωση : Μερικά ερωτήματα ta εμπνεύστηκα από παλαιά διαγωνίσματα του lisari.blogspot.com

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...