Μια κλασική παράγραφος που απασχολεί μαθητές από το δημοτικό (Πέμπτη) έως τη Β΄ Γυμνασίου. Είναι μια βασική γνώση που πρέπει να κατακτήσει ο μαθητής όχι τόσο για τα μαθηματικά ή τη Φυσική αλλά για την καθημερινή του ζωή.
Υπάρχουν πολλές μετατροπές μέτρησης, για παράδειγμα:
1) Μήκους
2) Επιφάνειας (εμβαδόν)
3) Χώρου (όγκος)
4) Μάζας
5) Χρόνου
6) Πυκνότητας
7) Θερμοκρασίας
8) Ταχύτητας
9) Ενέργειας
10) Γωνίας
11) Πίεσης
12) Νόμισμα κτλ.
Αν κάνετε μια γρήγορη αναζήτηση στο διαδίκτυο θα δείτε εκατοντάδες αναρτήσεις σχετικές με αυτό το θέμα.
Άλλοι μιλάνε για μανταλάκια, άλλοι για σκάλες, άλλοι για πυραμίδες και άλλοι για μπουνιές! Οτιδήποτε βοηθάει το μαθητή είναι πολύτιμο και προσθέτει μια διαφορετική παιδαγωγική προσέγγιση του θέματος.
Εγώ παρουσιάζω μια μέθοδο που μπορεί να την παρακολουθήσει και ο μαθητής του δημοτικού. Προφανώς, όλες οι επαληθεύσεις έγιναν με τον κλασικό τρόπο! Την καταθέτω ως μια εναλλακτική πρόταση στην παράγραφο αυτή.
Για να δείτε την εργασία πατήστε εδώ.
Στον δεύτερο πίνακα της 7ης σελίδας τα g και mg έχουν μπει σε λάθος στήλες, προφανώς από αβλεψία, με αποτέλεσμα και οι τιμές που ακολουθούν στα ii έως vii να είναι λάθος
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ μου φίλε σε ευχαριστώ για την διευκρίνησή σου. Θα το δω και θα το διορθώσω. Να είσαι σίγουρος ότι υπάρχουν και άλλα λαθάκια. Την ώρα που το έγραφα και τον πυρετό που είχα έδινα μάχη για να πληκτρολογήσω όλα αυτά!!
ΔιαγραφήΝομίζω ότι είναι έτοιμο!
ΔιαγραφήΧαίρετε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ καλή δουλειά που σίγουρα θα δώσω στους μαθητές μου!
Επιτρέψτε μου μία παρατήρηση: Το πρόθεμα k (kilo) που χρησιμοποιούμε στο km ή στο kg (συνήθως) είναι με μικρό k και όχι με κεφαλαίο, σε αντίθεση με τα άλλα προθέματα που δίνουν πολλαπλάσια, όπως είναι τα M (Mega), G (Giga), T (Terra) κ.λπ..
Μπορεί να φαίνεται ασήμαντο, αλλά ειδικά στη Φυσική γίνομαι υστερικός με τις μονάδες :)
Σας ευχαριστώ,
Τάσος Κ.