Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οδηγίες διδασκαλίας για Α, Β και Γ Λυκείου σχολικό έτος 2025 - 26 (αλλαγές και αρχεία)

Δείτε τις αλλαγές στις οδηγίες διδασκαλίας για τα Μαθηματικά Α, Β και Γ Λυκείου για το σχολικό έτος 2025 - 26. 

Τα αρχεία είναι από τον επίσημο σύνδεσμο του Υπουργείου Παιδείας. Δείτε τις αλλαγές που υπάρχουν από τις περσινές οδηγίες διδασκαλίας (2024 - 25).

Τμήμα

Μάθημα

Αλλαγές από τις 

περσινές οδηγίες 

(2024 - 25)

Ά Λυκείου

Άλγεβρα

Από «Διαδραστικές Οθόνες Αφής» (2024–25) σε «Διαδραστικά Συστήματα Μάθησης» (2025–26)

Γεωμετρία

Β΄ Λυκείου

Άλγεβρα

Γεωμετρία

Προσανατολισμός

Σημειογραφία/στοίχιση: ελαφρές αλλαγές γραφής (π.χ. έντονα/βέλη στα διανύσματα, πιο «καθαρά» σύμβολα, τυπογραφικά) — το νόημα παραμένει ίδιο.

Ίδιες δραστηριότητες τάξης (Φυσική–έργο, κάθετα διανύσματα, πρόβλημα αεροσκάφους κ.λπ.), με ελάχιστες διορθώσεις συντακτικού/στίξης.

Γ ΄ Λυκείου

Γενική Παιδεία

Τυπολόγιο – Κανονική κατανομή:

• 2024–25 διατυπώνεται με παραμετρικούς συμβολισμούς πληθυσμού μ, σ (68%–95%–99,7%).

• 2025–26 δίνεται με δειγματικούς συμβολισμούς x̄, s (ίδιες προσεγγίσεις 68%–95%–99,7%).

Τυπολόγιο – Συντελεστής μεταβλητότητας (CV):

• 2024–25: CV = s/x̄ (χωρίς ρητό %).

• 2025–26: CV = (s/x̄)·100% (ρητή μορφή σε ποσοστό).

Τυπολόγιο – Πιθανότητες:

• 2025–26 περιλαμβάνει τον τύπο

P(A−B) = P(A) − P(A∩B)

(στις 2024–25 δεν υπάρχει ο τύπος).

Ορολογία τεχνολογίας τάξης:

• 2024–25: «Διαδραστικές Οθόνες Αφής».

• 2025–26: «Διαδραστικά Συστήματα Μάθησης»

Προσανατολισμός

• 2024–25: «Διαδραστικές Οθόνες Αφής».

• 2025–26: «Διαδραστικά Συστήματα Μάθησης»

Σχόλια

  1. στις τελικές εξετάσεις το τυπολόγιο το δίνουμε? Αν ναι, βάσει ποιας απόφασης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αναφέρετε στις οδηγίες στην σελίδα 7 που υπάρχει το τυπολόγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26