Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διαγωνίσματα στη Γ΄ Λυκείου από τον Ηλία Ζωβοΐλη

Ο αγαπητός φίλος Ηλίας Ζωβοΐλης από το Δάσος Χαϊδαρίου μας προσφέρει για φέτος [2020-21] τα νέα του διαγωνίσματα! 

Περιέχουν εμπνευσμένα και πρωτότυπα ερωτήματα! Όλα είναι απαιτητικά για μαθητές που ελπίζουν! 

Δείτε αναλυτικά όλα τα φετινά διαγωνίσματα του Ηλία Ζωβοΐλη.

5) 5ο διαγώνισμα μέχρι την παράγραφο 2.10

4) 4ο διαγώνισμα: μέχρι την παράγραφο 2.3. 

Για τις απαντήσεις δείτε εδώ! Επιμέλεια λύσεων (κατά αλφαβητική σειρά): Σάντρα Γκανά - Χρήστος Μαρούγκας - Μάκης Χατζόπουλος

3) 3ο διαγώνισμα: μέχρι την παράγραφο 1.8 

Για απαντήσεις πατήστε εδώ από τη Σάντρα Γκανά και Μάκη Χατζόπουλο

2) 2ο διαγώνισμαμέχρι την παράγραφο 1.8 [Εκφωνήσεις - λύσεις]

1) 1ο διαγώνισμα: Μέχρι παράγραφο 1.3 [Εκφωνήσεις - λύσεις]


Γενικά αρχεία

1) Θέμα Γ / Παλαιού τύπου / Εξετάσεις 2020 - Μια διαφορετική προσέγγιση

2) Μια διαφορετική επίλυση δύο γνωστών ασκήσεων από το σχολικό βιβλίο (Β6 / σελ. 103)



5) Οι δείκτες του ρολογιού πόσες φορές σχηματίζουν γωνία ορθή σε ένα 12 - ώρο; 

Για να δείτε όλα τα νέα αρχεία για το σχολικό έτος 2020 - 21 

από το Λύκειο - Γυμνάσιο και ΕΠΑΛ πατήστε εδώ

Σχόλια

  1. Ευχαριστούμε πολύ τον συνάδελφο για την ιδιαίτερα χρήσιμη προσφορά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολλά μπράβο στον θεματοδότη και σε σένα Μάκη!!!Πραγματικά ωραίο διαγώνισμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξαρετικό και το 4ο διαγώνισμα. Αδημονούμε για τις απαντήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στο 1ο διαγώνισμα θα ήθελα να ρωτήσω κάτι για το Γ1
    Η εκφώνηση λέει ότι το πεδίο ορισμού είναι το R-{2} και ότι το σύνολο τιμών είναι επίσης το ίδιο με
    f(x)= λχ+1/χ-2
    Επομένως, μπορούμε να ξεκινήσουμε λέγοντας
    Έστω f(x) = 2 έχουμε
    λχ+1/χ-2 =2
    λχ+1=2χ-4
    λχ-2χ = -5
    χ(λ-2)=-5
    Η παραπάνω εξίσωση είναι μια παραμετρική της μορφής αχ=β
    Για να είναι αδύνατη πρέπει α=0
    Οπότε λ-2=0
    λ=2
    Θα ήθελα οπότε μπορέσετε να μου απαντήσετε αν είναι σωστή η λύση μου
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων και καλή χρονιά σε όλους με υγεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά! Η απόδειξή σου είναι εν μέρει σωστή. Υστερεί στο εκφραστικό κομμάτι. Συγκεκριμένα: το σύνολο τιμών της συνάρτησης f είναι δεδομένο της άσκησης, οπότε δεν μπορείς να ξεκινάς την λύση σου με την υπόθεση έστω ότι f(x) = 2. Θα μπορούσες να γράψεις το εξής: η f έχει σύνολο τιμών το R-{2}<=>για κάθε x#2 ισχύει f(x) # 2<=>η εξίσωση f(x) = 2 είναι αδύνατη στο R-{2}. Όμως f(x) = 2<=>λχ+1/χ-2 =2<=>λχ+1=2χ-4<=>λχ-2χ = -5<=>χ(λ-2)=-5
      Η παραπάνω εξίσωση είναι μια παραμετρική της μορφής αχ=β
      Για να είναι αδύνατη πρέπει α=0
      Οπότε λ-2=0<=>λ=2

      Διαγραφή
  5. Κύριε Ζωβοίλη πραγματικά ποίημα τα διαγωνίσματά σας .
    Ευχαριστούμε !
    Μαθητής Γ Λυκείου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26