"Ψηφιακές και Διαδικτυακές εφαρμογές στην εκπαίδευση"
Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Ημαθίας
Στην σελίδα http://www.ekped.gr/praktika10/math.htm υπάρχουν οι Εισηγήσεις των Μαθηματικών
-
Γ. Μπολοτάκης,
«Διδάσκοντας Μαθηματικά με Τ.Π.Ε – “Εισαγωγή στον Τριγωνομετρικό Κύκλο”» (σσ 868-878)
[Συνοδευτικά αρχεία] -
Μ. Μπουζάλης, Ν. Ωρολογάς,
«Η κληρονομιά δύο αδελφών ή Το ορισμένο ολοκλήρωμα με τις Τ.Π.Ε.» (σσ 879-890)
[Συνοδευτικά αρχεία] -
-
Γρ. Δελιγκάς, Χρ. Τίκβα,
«Μια διδακτική προσέγγιση της γραμμικής συνάρτησης μέσω επίλυσης προβλήματος συνεργατικά και με τη χρήση του εκπαιδευτικού λογισμικού Function Probe» (σσ 900-907) -
Στ. Δημητρακοπούλου, Ν. Σολδάτος,
«M a t h G a m e “Διαδραστικό παιχνίδι γνώσεων στα Μαθηματικά της Γ΄ Γυμνασίου”» (σσ 908-919) -
Σ. Πιπίνος, Στ. Κοκκαλίδης, Χρ. Ηρακλείδης, [εργαστηριακή εισήγηση] -
Δ. Σκλαβάκης, Ι. Ρεφανίδης, [εργαστηριακή εισήγηση]
«ΜΑΘΗΣΙΣ: Μία Ευφυής Διαδικτυακή Τάξη Άλγεβρας» (σσ 933-938)
[Συνοδευτικά αρχεία]
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.
Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.
Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.
Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!
Μάκης Χατζόπουλος