Όλοι διδάσκουμε την πρόταση σωστά; Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122) Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω: Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$). Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...
Συνάδελφοι, το 6ο κεφάλαιο γεωμετριας λυκείου θα το διδάξουμε? Νομιμοποιούμαστε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΝίκο, έχω σχολιάσει πρόσφατα αυτό το θέμα. Μπορούμε να κάνουμε ό,τι θέλουμε απλώς να αφιερώσουμε λίγες διδακτικές ώρες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ τις βασικές γνώσεις του 6ου κεφαλαίου θα τις διδάξω εμβόλιμα, όταν μου δοθεί η ευκαιρία, στα επόμενα κεφάλαια. Σκέφτομαι να κάνω μια νέα ανάρτηση γιατί τελικά προβληματίζει αρκετούς εκπαιδευτικούς το συγκεκριμένο θέμα.
Αν εργαζόμασταν σε φροντιστήριο θα μπορούσαμε να κάνουμε ότι θέλουμε. Όμως στο δημόσιο πρέπει όλοι να διδάσκουμε την ίδια ύλη στο ίδιο χρονικό διάστημα με μια απόκλιση 1- εβδομάδων. Οι σύμβουλοι τι κάνουν? Δεν θα μας δώσουν οδηγίες? Είναι σε mood διακοπών ακόμα? Ή μήπως με τις οδηγίες τους θα φέρουν σε δύσκολη θέση το ΙΕΠ?
ΑπάντησηΔιαγραφή