Googlisari

Ψηφίστε τα καλύτερα αρχεία της χρονιάς!

Ψηφίστε τα καλύτερα αρχεία της χρονιάς!
Λήγει 23/12/2017

Τρέχοντα….

Εκπαιδευτικά νέα….

Τα νέα της lisari team...





1) Το πρώτο βιβλίο της ομάδα μας για την Επανάληψη στη Γ΄ Λυκείου

(18/2/2016)! Νέα επανέκδοση (26/6/2017) χωρίς το ένθετο, εμπλουτισμένο και με τα θέματα των Πανελλαδικών εξετάσεων 2016 και 2017!


2) Με καμάρι σας παρουσιάζουμε το
2ο βήμα (20/12/2016) της ομάδα μας για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ στη Γ Λυκείου!


3) Έπεται και το τρίτο βήμα της ομάδας.

Κυκλοφορεί (16/3/17)!!

Ένα απαραίτητο εργαλείο για όλους τους μαθητές, ένα βιβλίο στοχευμένο στο μαθητή που έχουμε στο σχολείο, στο Φροντιστήριο στην τάξη.


Διαβάστε την πρότασή μας για τη διδασκαλία των μαθηματικών στη Γ Λυκείου.

Το σχολικό βιβλίο με συνδυασμό των δύο βοηθημάτων της lisari team.


Παρασκευή, 20 Αυγούστου 2010

27ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας - Χαλκίδα

Το 27ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας θα πραγματοποιηθεί στην Χαλκίδα στις 19 - 20 -21 Νοεμβρίου 2010.

Σκοπός του Συνεδρίου

Σε όλα τα συνέδρια μαθηματικής παιδείας και σε παγκόσμιο επίπεδο, τονίζεται όλο και πιο εμφατικά ο τεράστιος και καταλυτικός ρόλος της μαθηματικής επιστήμης στην τεχνολογία και στην οργάνωση της κοινωνικής ζωής κάθε χώρας.

Σε αυτό δεν συμφωνούν μόνο οι μαθηματικοί αλλά γενικά όλοι οι πολίτες, ανεξάρτητα από τη σχέση τους με τα μαθηματικά.

Είναι λοιπόν η πιο κατάλληλη στιγμή για ένα μαθηματικό συνέδριο, να αναδείξει τα ζητήματα που αφορούν το Δάσκαλο - Μαθηματικό σε όλες τις βαθμίδες και μορφές της εκπαίδευσης.

Με τον τρόπο αυτό το συνέδριο θα συνδράμει την πιο αποτελεσματική λειτουργία και προσφορά του Δάσκαλου - Μαθηματικού, μέσα στα πλαίσια του Εκπαιδευτικού συστήματος.

Για την επίτευξη του στόχου αυτού, το συνέδριο θα διαπραγματευθεί θέματα όπως:

■ Τον τρόπο που επιλέγει η κοινωνία τους δασκάλους που θα διδάξουν τα μαθηματικά στις διάφορες βαθμίδες της εκπαίδευσης.

■ Την επιμόρφωση του δασκάλου των μαθηματικών στη χώρα μας και κυρίως του δασκάλου που βρίσκονται στις δύο πρώτες βαθμίδες.

■ Τις αξιολογικές ή άλλες διαδικασίες που θα εξασφαλίζουν ότι ο συγκεκριμένος δάσκαλος των μαθηματικών μπορεί να αντεπεξέλθει με επιτυχία στον αυξημένο ρόλο που έχει απέναντι στις απαιτήσεις του σύγχρονου εκπαιδευτικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.

■ Tην κοινωνική θέση του Δάσκαλου - Μαθηματικού.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Creative Commons License Αυτό έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Ελλάδα.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...