Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Λύσεις από το ολιγόλεπτο τεστ στο τριώνυμο - Άλγεβρα Α Λυκείου

Μετά από την διεξαγωγή του τεστ στο τμήμα Α4 του 1ου Λυκείου Ζακύνθου, παραδίδω τις ενδεικτικές λύσεις για να εξετάσουν οι μαθητές τα λάθη και την ορθή πορεία σκέψης που έπρεπε να ακολουθήσουν.

Ελεύθερη πτώση! Τα αποτελέσματα δεν ήταν καλά, ο μέσος όρος τάξης κινήθηκε στο 10,35 σε ένα θέμα που είχε γίνει στο πίνακα, απλά άλλαξα την μορφή των ερωτημάτων.

τεστ Άλγεβρα - ανισώσεις-με λύσεις

Σχόλια

  1. Ωραία!! Για μια ακόμη φορά αποδεικνύεται πως δεν καλλιερτείται επαρκώς η κρίση των μαθητών!!
    Στο αντίστοιχο δικό μου τεστ, που ήταν τρία διακριτά θέματα
    1ο γνώσης
    2ο κρίσης
    3ο γνώσης και κρίσης
    (αν μπορεί να γίνει τόσο αδρομερής διαχωρισμός..) ο Μ.Ο. ήταν 10,0625!
    Με τα 10 μόρια από το 1ο θέμα.
    Εννοείται πως το 2ο και το 3ο θέμα ήταν Σ-Λ και πολλαπλής επιλογής παρόμοια με αυτά που υπάρχουν στις Ε.Κ. του σχολικού, που είχαν στο μεταξύ γίνει στην τάξη..
    Και πώς να τολμήσει κανείς να βάλει θέματα που όμοιά τους δεν έχουν γίνει; Στις μέρες μας αυτό αποτελεί αδίκημα που είναι δυνατόν να φέρει γονείς και κηδεμόνες στο σχολείο να διαμαρτυρηθούν στον διευθυντή!!
    Κάτι δεν πάει γενικώς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26