Τα παιδιά των ζευγαριών που χωρίζουν παρουσιάζουν προβλήματα όχι μόνο στη συμπεριφορά αλλά και στις μαθηματικές τους επιδόσεις!
Έρευνα: Σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου του Γουισκόνσιν, το διαζύγιο των γονιών έχει άμεσες και συγκεκριμένες επιπτώσεις στις μαθησιακές ικανότητες των παιδιών, με κυρίαρχο πρόβλημα την δυσκολία τους να καταλάβουν τα μαθηματικά.
Δείγμα: Τα ευρήματα της έρευνας που δημοσιεύθηκαν στο American Sociological Review, βασίστηκαν στην παρακολούθηση των μαθησιακών ικανοτήτων 3585 παιδιών από το νήπιο ως την πέμπτη τάξη του δημοτικού σχολείου.
Αποτελέσματα: Συγκρίνοντας την μαθησιακή εξέλιξη ανάμεσα στα παιδιά, χωρισμένων και μη και πριν και μετά το διαζύγιο, ανακάλυψαν πως τα μαθησιακά προβλήματα δεν αρχίζουν όταν οι γονείς αρχίζουν να μην τα πηγαίνουν καλά αλλά όταν έχουν πια ολοκληρωθεί οι διαδικασίες του διαζυγίου.
Γιατί στα Μαθηματικά; Υποθέτουν ότι το πρόβλημα παρουσιάζεται στα μαθηματικά και όχι για παράδειγμα στην ανάγνωση, λόγω της φύσης του μαθήματος. Τα μαθηματικά απαιτούν από το παιδί να έχει συγκροτημένα κατανοήσει κάθε διαφορετικό στάδιο του μαθήματος για να προχωρήσει στο επόμενο. Δεν μπορεί δηλαδή ένα παιδί να μην μάθει πρόσθεση πριν μάθει πολλαπλασιασμό όπως εξηγούν. Αν λοιπόν μια ολόκληρη χρονική περίοδος είναι για αυτό χαοτική, με καυγάδες ή τους γονείς σε κατάθλιψη, το χρόνο τους να μοιράζεται σε δύο διαφορετικά σπίτια, ή οικονομικά προβλήματα θα μείνουν πίσω στα μαθηματικά.
Οι γονείς: Ταυτόχρονα όπως λένε οι ερευνητές οι γονείς σε αυτή την περίοδο δεν είναι συγκεντρωμένοι ώστε να προσέξουν το πρόβλημα του παιδιού, απορροφημένοι από το δικό τους πρόβλημα.
Πηγή: enet.gr
Έρευνα: Σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου του Γουισκόνσιν, το διαζύγιο των γονιών έχει άμεσες και συγκεκριμένες επιπτώσεις στις μαθησιακές ικανότητες των παιδιών, με κυρίαρχο πρόβλημα την δυσκολία τους να καταλάβουν τα μαθηματικά.
Δείγμα: Τα ευρήματα της έρευνας που δημοσιεύθηκαν στο American Sociological Review, βασίστηκαν στην παρακολούθηση των μαθησιακών ικανοτήτων 3585 παιδιών από το νήπιο ως την πέμπτη τάξη του δημοτικού σχολείου.
Αποτελέσματα: Συγκρίνοντας την μαθησιακή εξέλιξη ανάμεσα στα παιδιά, χωρισμένων και μη και πριν και μετά το διαζύγιο, ανακάλυψαν πως τα μαθησιακά προβλήματα δεν αρχίζουν όταν οι γονείς αρχίζουν να μην τα πηγαίνουν καλά αλλά όταν έχουν πια ολοκληρωθεί οι διαδικασίες του διαζυγίου.
Γιατί στα Μαθηματικά; Υποθέτουν ότι το πρόβλημα παρουσιάζεται στα μαθηματικά και όχι για παράδειγμα στην ανάγνωση, λόγω της φύσης του μαθήματος. Τα μαθηματικά απαιτούν από το παιδί να έχει συγκροτημένα κατανοήσει κάθε διαφορετικό στάδιο του μαθήματος για να προχωρήσει στο επόμενο. Δεν μπορεί δηλαδή ένα παιδί να μην μάθει πρόσθεση πριν μάθει πολλαπλασιασμό όπως εξηγούν. Αν λοιπόν μια ολόκληρη χρονική περίοδος είναι για αυτό χαοτική, με καυγάδες ή τους γονείς σε κατάθλιψη, το χρόνο τους να μοιράζεται σε δύο διαφορετικά σπίτια, ή οικονομικά προβλήματα θα μείνουν πίσω στα μαθηματικά.
Οι γονείς: Ταυτόχρονα όπως λένε οι ερευνητές οι γονείς σε αυτή την περίοδο δεν είναι συγκεντρωμένοι ώστε να προσέξουν το πρόβλημα του παιδιού, απορροφημένοι από το δικό τους πρόβλημα.
Πηγή: enet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.
Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.
Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.
Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!
Μάκης Χατζόπουλος