Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το διαζύγιο βλάπτει στα μαθηματικά!

Τα παιδιά των ζευγαριών που χωρίζουν παρουσιάζουν προβλήματα όχι μόνο στη συμπεριφορά αλλά και στις μαθηματικές τους επιδόσεις!

Έρευνα: Σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου του Γουισκόνσιν, το διαζύγιο των γονιών έχει άμεσες και συγκεκριμένες επιπτώσεις στις μαθησιακές ικανότητες των παιδιών, με κυρίαρχο πρόβλημα την δυσκολία τους να καταλάβουν τα μαθηματικά.

Δείγμα: Τα ευρήματα της έρευνας που δημοσιεύθηκαν στο American Sociological Review, βασίστηκαν στην παρακολούθηση των μαθησιακών ικανοτήτων 3585 παιδιών από το νήπιο ως την πέμπτη τάξη του δημοτικού σχολείου.


Αποτελέσματα: Συγκρίνοντας την μαθησιακή εξέλιξη ανάμεσα στα παιδιά, χωρισμένων και μη και πριν και μετά το διαζύγιο, ανακάλυψαν πως τα μαθησιακά προβλήματα δεν αρχίζουν όταν οι γονείς αρχίζουν να μην τα πηγαίνουν καλά αλλά όταν έχουν πια ολοκληρωθεί οι διαδικασίες του διαζυγίου.

Γιατί στα Μαθηματικά; Υποθέτουν ότι το πρόβλημα παρουσιάζεται στα μαθηματικά και όχι για παράδειγμα στην ανάγνωση, λόγω της φύσης του μαθήματος. Τα μαθηματικά απαιτούν από το παιδί να έχει συγκροτημένα κατανοήσει κάθε διαφορετικό στάδιο του μαθήματος για να προχωρήσει στο επόμενο. Δεν μπορεί δηλαδή ένα παιδί να μην μάθει πρόσθεση πριν μάθει πολλαπλασιασμό όπως εξηγούν. Αν λοιπόν μια ολόκληρη χρονική περίοδος είναι για αυτό χαοτική, με καυγάδες ή τους γονείς σε κατάθλιψη, το χρόνο τους να μοιράζεται σε δύο διαφορετικά σπίτια, ή οικονομικά προβλήματα θα μείνουν πίσω στα μαθηματικά.

Οι γονείς: Ταυτόχρονα όπως λένε οι ερευνητές οι γονείς σε αυτή την περίοδο δεν είναι συγκεντρωμένοι ώστε να προσέξουν το πρόβλημα του παιδιού, απορροφημένοι από το δικό τους πρόβλημα.

Πηγή: enet.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Επαναληπτικό διαγώνισμα + απαντήσεις στην τριγωνομετρία (Β΄ Λυκείου - Άλγεβρα)

Αυτή την περίοδο τα περισσότερα σχολεία έχουν ολοκληρώσει το Κεφάλαιο 3ο: Τριγωνομετρία στην Άλγεβρα Β΄ Λυκείου και βρίσκονται στην αρχή των πολυωνύμων.  Ο μοναδικός συνάδελφος Μάκης Χατζόπουλος από το 3ο ΓΕΛ Κηφισιάς μας προσφέρει ένα επαναληπτικό διαγώνισμα (2 ωρών) + απαντήσεις στο κεφάλαιο της τριγωνομετρίας για τους μαθητές της Β Λυκείου. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε: εκφωνήσεις - απαντήσεις Σημείωση : Μερικά ερωτήματα ta εμπνεύστηκα από παλαιά διαγωνίσματα του lisari.blogspot.com

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...