Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ένα ευδιάκριτο σκονάκι!!


Μπορείτε  να αναγνωρίσετε τι γράφει στο τοίχο από την διπλανή φωτογραφία;

Αν σας πούμε ότι το sinx είναι το ημχ και το cosx το συνχ τότε μπορούν να αντιληφθούν και οι μαθητές της Β Λυκείου για το τι αναφέρει ο τοίχος!

Έχουμε ακούσει για σκονάκια μέσα σε ρούχα. Για σκονάκια που έχουν γραφτεί σε απόκρυφα σημεία. Για σκονάκια μέσα σε στυλό δεν το συζητάμε, αποτελεί πλέον κάτι εντελώς παρωχημένο.


Αυτή τη φορά, όμως, η φαντασία των φοιτητών ξεπέρασε κάθε προηγούμενο. Πιο συγκεκριμένα, οι φοιτητές του ΤΕΙ της Λάρισας θέλησαν να γράψουν την λύση του μαθήματος στον μπροστινό τοίχο του κτιρίου όπου στεγάζεται η σχολή τουριστικών επιχειρήσεων ώστε να είναι ορατό από το κτίριο όπου διεξάγονταν οι εξετάσεις! 

Στο τοίχο ήτανε γραμμένοι τριγωνομετρικοί τύποι που χρειάζονται κυρίως σε ολοκληρώματα και η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύουν τους μαθητές - φοιτητές, αφού τα διαβάζουν επιφανειακά.


Για την ιστορία αναφέρουμε ότι η λύση έγινε για το μάθημα Φυσική 2 του τμήματος Τεχν. Πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών. Τώρα, εάν οι φοιτητές  μάθημα και εάν οι καθηγητές το αντιλήφθηκαν πριν ή αφότου έγινε γνωστό, δεν το έχουμε μάθει. Θα έχει ενδιαφέρον πάντως…


Το διαβάσαμε στο www.star.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26