Googlisari

Τρέχοντα….

Εκπαιδευτικά νέα….

Τα νέα της lisari team...





1) Το πρώτο βιβλίο της ομάδα μας για την Επανάληψη στη Γ΄ Λυκείου

(18/2/2016)! Νέα επανέκδοση (26/6/2017) χωρίς το ένθετο, εμπλουτισμένο και με τα θέματα των Πανελλαδικών εξετάσεων 2016 και 2017!


2) Με καμάρι σας παρουσιάζουμε το
2ο βήμα (20/12/2016) της ομάδα μας για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ στη Γ Λυκείου!


3) Έπεται και το τρίτο βήμα της ομάδας.

Κυκλοφορεί (16/3/17)!!

Ένα απαραίτητο εργαλείο για όλους τους μαθητές, ένα βιβλίο στοχευμένο στο μαθητή που έχουμε στο σχολείο, στο Φροντιστήριο στην τάξη.


Διαβάστε την πρότασή μας για τη διδασκαλία των μαθηματικών στη Γ Λυκείου.

Το σχολικό βιβλίο με συνδυασμό των δύο βοηθημάτων της lisari team.


Παρασκευή, 2 Δεκεμβρίου 2011

2η άσκηση για μαθητές Γυμνασίου

Ένα αερόστατο πετάει σε μία περιοχή της οποίας ο χάρτης είναι αυτός της διπλανής   εικόνας. Το αερόστατο ανεβαίνει σε ύψος και κάποιες στιγμές συναντάει διαφορετικούς ανέμους που του αλλάζουν την πορεία.

α) Αν ξέρετε ότι ο αερόστατο ξεκίνησε από την θέση Α και διένυσε απόσταση 50 km μπορείτε να βρείτε το σημείο στο οποίο έφτασε; Εξηγήστε τον τρόπο με τον οποίο σκεφτήκατε.

Παρακάτω δίνονται οι περιγραφές της υπόλοιπης διαδρομής που ακολούθησε το αερόστατο.
β) Διένυσε 20 km με κατεύθυνση νοτιοδυτική.

γ) Στη συνέχεια διένυσε απόσταση 30km με κατεύθυνση νοτιοανατολική.

δ) Ακολούθως διένυσε απόσταση 40 km με κατεύθυνση βορειοανατολική.

ε) Στο τελευταίο μέρος της διαδρομής του διένυσε 40 km με κατεύθυνση νοτιοανατολική και προσγειώθηκε.

Να σχεδιάσετε στον χάρτη τη διαδρομή του αεροστάτου έτσι ώστε να φαίνονται οι πορείες που ακολούθησε.

3 σχόλια :

  1. H λύση σου; Η σκέψη σου; Η προσπάθειά σου ποια ήταν; Πες μας τι έκανε αρχικά να σε βοηθήσουμε, αν και lisari, δεν μ 'αρέσει να δίνω ξερές λύσεις, αλλά πορεία σκέψης, για να μας μένει και κάτι από όλο αυτό!

    Τις λύσεις των ασκήσεων περιμένω να τις απαντήσετε πρωτίστως εσείς, όποιος επιθυμεί και ενδιαφέρεται πάντα!

    Αν περάσει εύλογο χρονικό διάστημα και δεν έχει λυθεί τότε θα βάζω την απάντηση, αλλά μέχρι τότε θα δίνουμε χρόνο στους φίλους της στήλης να την δουν αρχικά και ύστερα να την προσπαθήσουν, έτσι και αλλιώς δεν βιαζόμαστε, blog είμαστε και όχι τάξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πρώτα χώρισα ένα τετραγωνάκι στα 2 και δημιουργήθηκαν 2 ορθογώνια τρίγωνα και βρήκα την υποτείνουσα: χ^2=10^2+10^2 <=>
    χ^2=100+100 <=>
    χ= ρίζα του 200 <=>
    χ=14,14
    διευκρίνηση: ^2 σημαίνει στο τετράγωνο.

    αυτό το έκανα για να μπορώ να μετακινήσω το αερόστατο προ ΝΑ, ΝΔ, ΒΑ, ΒΔ.
    Αλλά δεν βγαίνει ακριβώς και νομίζω πως είναι λάθος :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Creative Commons License Αυτό έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Ελλάδα.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...