Στηρίξτε το έργο μας!

Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

3 Διαγωνίσματα προσομοίωσης για την Γ Λυκείου κατεύθυνσης από τον Τσεκούρα Διαμαντή (ανανεωμένο)

Ανανεωμένο 15/4/2013
Ο φίλος και εκλεκτός συνάδελφος Τσεκούρας Διαμαντής, μας έστειλε τα 3 τελευταία διαγωνίσματα προσομοίωσης , που έθεσε στους μαθητές του, στη Γ Λυκείου Κατεύθυνσης.

Ένα εξαιρετικό υλικό που αξίζει να δείτε. Τις προσεχείς ημέρες θα προστεθούν και τα άλλα διαγωνίσματα προσομοίωσης προηγούμενων ετών.

Δείτε τα θέματα προσομοίωσης του 2013 - 2012 - 2011

(Σημείωση: Το Δ θέμα είναι βελτιωμένο σε σχέση με το αρχικό θέμα που παρουσιάστηκε, εξ ου και τα σχετικά σχόλια των αναγνωστών)

(για τις λύσεις του Δ1 - Δ2 πατήστε εδώ)









18 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ για την ενημέρωση, το ανανέωσα και το πρόβλημα υπάρχει αν το διαβάζεις απευθείας.

    Προτείνω να το "κατεβάσετε" πρώτα και μετά να το μελετήσετε.

    Πρόβλημα είχε το site που δεν αναγνωρίζει όλους τους χαρακτήρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οι απαντησεις που βρισκονται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν δίνονται λύσεις προς στιγμήν...

      Κάθε άσκηση κρύβει την δική της μαγεία και γοητεία αν δεν έχεις την λύση παράλληλα! Έχω αγαπήσει πολλές ασκήσεις που δεν μπόρεσα να τις καταφέρω με την πρώτη (και δεύτερη και τρίτη προσπάθεια κ.ο.κ), αντίθετα δεν μου έχει μείνει καμία όταν μαζί με την άσκηση συνοδευόταν λύση.

      Θα σου πρότεινα να τις προσπαθήσεις μόνο σου και αν βρεις δυσκολία μας λες το σημείο για να σε βοηθήσουμε...

      Διαγραφή
    2. Α και κάτι ακόμα, μαθηματικά δεν μπορεί να μάθει ένας τεμπέλης, πρέπει να προσπαθήσεις, να δουλέψεις και να εργαστείς, αν δεν κοπιάσεις δεν θα πάρεις μυρωδιά για το τι λέει το μάθημα.

      Δεν αναφέρομαι προσωπικά σε κάποιον... με αφορμή την ερώτηση του "ανώνυμου" τοποθετούμαι.

      Διαγραφή
  3. Στο 4ο ΘΕΜΑ των θεμάτων του 2013 η ανισοτική σχέση που δίνεται μήπως πρέπει να είναι στο R*;
    Για χ=0 προκύπτει 1>1.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο, υπάρχει πρόβλημα, θα ενημερώσω τον δημιουργό!

      Σε κάθε περίπτωση σε ευχαριστούμε.

      Διαγραφή
    2. ΙΣΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΚΟΙΤΑΞΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ Β ΣΥΝΟΛΙΚΑ(ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΓΩ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΟΠΟΤΕ ΑΓΝΟΗΣΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ).

      ΣΤΟ Β2(i) ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΩ ΟΤΙ >=20 ΚΑΙ ΟΧΙ =20.

      ΣΤΟ Β3 Η ΕΥΘΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΣΤΟ (i) ΤΕΜΝΕΙ ΤΟΥΣ ΟΜΟΚΕΝΤΡΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΣΤΟ (ii) ΟΠΟΤΕ Η ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟ (iii) ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΕΝ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ?

      Διαγραφή
    3. Ο ΔΑΙΜΟΝΑΣ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΧΤΥΠΗΣΕ. ΤΟ Β2(i) ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ.

      Διαγραφή
  4. Θα ήταν εύκολο να δώσετε τις λύσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μήπως υπάρχει πρόβλημα και στην συνάρτηση Η(χ) του 4 θέματος πάλι?
    Νομίζω ότι έχει κάποιο λάθος πρόσημο.
    Πάντως θα την ξανακοιτάξω το πρωί.
    Μάκη εάν έχεις επικοινωνία με τον δημιουργό ,κανε μια ενημέρωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάριε έδωσε λύση και διευκρινήσεις ο Διαμαντής για το Δ θέμα του 2013, δες το αρχείο στην δημοσίευσή μου.

      Διαγραφή
  6. Η λύση του Δ.Τσεκούρα είναι σωστή. Υπάρχουν κάποιες παρατηρήσεις :
    1)Απο την σχέση 3Η'(1)=2, παίρνουμε f(1)=1
    2)Τότε G(1)=1+e > 0 (H G(x) όπως ορίζεται απο τον Δ.Τσεκούρα στην 3η σελίδα)
    3)Τέλος ισχύει G'(x)>0, άρα G(x) αύξουσα, άρα G(x)>G(1)>0, για κάθε χ>1, άρα η G(x) δεν έχει καμμία ρίζα για χ>1.

    Προφανώς τα δεδομένα της άσκησης δεν υπάρξουν για τις δοσμένες συναρτήσεις.

    Χρόνης Λουλάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνη σε ευχαριστούμε πολύ για τις χρήσιμες παρατηρήσεις σου, ο συγγραφέας τις έλαβε υπόψιν του.

      Διαγραφή
  7. ΚΑΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ. ΟΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΥΟ Η ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΨΡΕΣ ΝΑ ΤΑ ΛΥΣΟΥΜΕ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχει άδικο, νομίζω ότι όλοι μας κάνουμε το ίδιο, λέμε στα παιδιά - μαθητές δέκα για να πετύχουμε ένα. Έτσι και στο διαγώνισμα, προσπαθούμε να εξετάσουμε όσο γίνεται περισσότερα για να προετοιμάσουμε τους μαθητές καλύτερα. Τους συνηθίζουμε στην ιδέα των δύσκολων θεμάτων και πως πρέπει να κινούνται σε ανάλογες καταστάσεις....

      Νομίζω ότι και ο ίδιος ο θεματοδότης δεν θεωρεί ότι αυτά είναι υποψήφια θέματα Πανελλαδικών, απλά λειτουργεί ανασταλτικά, προληπτικά και ετοιμάζει τους μαθητές πως να κινούνται στις δύσκολες κατατοπιές....

      Πάντως την άποψη μου για τα δύσκολα Δ θέματα την έχω εκφράσει και δημόσια (σε ένα πρόσφατο θέμα, όχι άλλο κάρβουνο με το Δ θέμα των Πανελλαδικών), αν βλέπει η ΚΕΕ τα θέματα που προτείνουμε γιατί να μην κάνει και αυτή το ίδιο; Ποιος θα την κακολογήσει όταν εμείς οι ίδιοι θέτουμε τα ίδια στους μαθητές μας; Βγάζουμε μόνοι μας τα μάτια μας...

      Διαγραφή
  8. καλα αν πεσουν τετοια καηκαμε...οχι οτι ειναι τερμα δυσκολα αλλα ειναι παρα πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως είναι πολλά... Μην ανησυχείς δεν θα πέσουν τόσα στις Πανελλαδικές Εξετάσεις

      Διαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος