Googlisari

Τρέχοντα….

Εκπαιδευτικά νέα….

Τα νέα της lisari team...






1) Το πρώτο βιβλίο της ομάδα μας για την Επανάληψη στη Γ΄ Λυκείου

(18/2/2016)! Νέα επανέκδοση (26/6/2017) χωρίς το ένθετο, εμπλουτισμένο και με τα θέματα των Πανελλαδικών εξετάσεων 2016 και 2017!


2) Με καμάρι σας παρουσιάζουμε το
2ο βήμα (20/12/2016) της ομάδα μας για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ στη Γ Λυκείου!


3) Έπεται και το τρίτο βήμα της ομάδας.

Κυκλοφορεί (16/3/17)!!

Ένα απαραίτητο εργαλείο για όλους τους μαθητές, ένα βιβλίο στοχευμένο στο μαθητή που έχουμε στο σχολείο, στο Φροντιστήριο στην τάξη.


(νέο) Διαβάστε την πρότασή μας για τη διδασκαλία των μαθηματικών στη Γ Λυκείου.

Το σχολικό βιβλίο με συνδυασμό των δύο βοηθημάτων της lisari team.


Τετάρτη, 23 Μαΐου 2012

Μαθηματικά και στοιχεία Στατιστικής - Πανελλήνιες εξετάσεις 2012 (θέματα και λύσεις / word)

Πανελλήνιες εξετάσεις 2012
Εδώ θα παραθέτουμε το υλικό που αφορά τις Πανελλήνιες εξετάσεις 2012 για το μάθημα των Μαθηματικών και στοιχείων Στατιστικής της Γ Λυκείου. Δίνεται και σε μορφή word.

Περιέχονται (μετά από τις 10:00)
  • Θέματα: Δείτε επίσημα εδώ
  • Σχολιασμός θεμάτων
    • Με μια πρώτη ματιά τα θέματα ήταν αρκετά απαιτητικά, για αρκετά διαβασμένους μαθητές. Παρόλα αυτά τα θέματα είναι πολύ όμορφα, σωστά μαθηματικά και με κόλπα που κυκλοφορούν σε πολλά εξωσχολικά βιβλία και φυλλάδια. (ανανεωμένο)
    Αναμένω και την δική σας συμμετοχή και τα δικά σας σχόλια. Τελικά τα θέματα δεν έχουν καμία σχέση με τα περσινά.

    Καλή επιτυχία σε όλους!



    29 σχόλια :

    1. Η ώρα είναι 10:40 και δεν έχουν δοθεί στην δημοσιότητα τα θέματα

      (Έχουν καθυστερήσει στην μετάδοση και αποστολή των θεμάτων, από τις πρώτες πληροφορίες που λαμβάνουμε)

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    2. Όταν λέτε έχουν καθυστερήσει στη μετάδοση, εννοείτε ότι δεν έχουν δοθεί στους μαθητές ή απλώς στη δημοσιότητα?

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    3. Να δοθούν και στους μαθητές και κατά προέκταση στην δημοσιότητα

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    4. Εχετε καμια πληροφορια για το τι βαλανε φετος?

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    5. Μπα θα ειναι τοσο δυσκολα (περισσοτερο απο τα περσινα)που ουτε οι καθηγητες δεν θα μπορουν να τα λυσουν γρηγορα για να δωθουν στη δημοσιοτητα απο τα σαιτ των φροντηστηριων.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    6. 11 και 1 και ακομη τιποτε

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    7. Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία και συγχαρητήρια για την καταπληκτική ιστοσελίδα που έχετε δημιουργήσει!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    8. http://www.synergasia.edu.gr/images/stories/themata/2012/statsGP/them_mat_gen_c_hmer_no_1206.pdf

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    9. Θανάσης Σκιάθος23 Μαΐ 2012, 11:11:00 π.μ.

      Τι έγινε φέτος μεγάλη καθυστέρηση!!!
      Μας έφαγε η αγωνία.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    10. Κάποιο σχόλιο για τα φετινά θέματα από άποψη δυσκολίας;

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    11. το δεύτερο θέμα ήθελε πολλές πράξεις
      (με δύσκολο το ερώτημα για την εύρεση του α)
      το τρίτο θέμα βατό.
      το τέταρτο έμοιαζε με το 4ο Θέμα των εξετάσεων του 2005, αλλά είναι σαφώς πιο δύσκολο και απευθύνεται σε μαθητές τεχνολογικής-θετικής κατεύθυνσης.
      Λίγοι θα έλυσαν το Δ4.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    12. t themata dothikan stous mathites 9 k 13 akribws ... t themata itan arketa diskola idika g thewritikous...

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    13. Βατά σε γενικές γραμμές. Ένας κατάλληλα προετοιμασμένος υποψήφιος/α έχει λύσει παρόμοιες ασκήσεις. Μοναδική λεπτομέρεια στο θέμα Γ1
      P(AUB)=1 (είναι ισοπίθανα)άρα N(AUB)=N(Ω) και αφού η ένωση είναι υποσύνολο του Δ.Χ. έχουμε AUB=Ω οπότε η ένωση είναι το βέβαιο ενδεχόμενο. Να τονίσω ότι το βέβαιο ενδεχόμενο είναι ο δειγματικός χώρος Ω και όχι αυτό που έχει πιθανότητα ίση με τη μονάδα!
      Γιάννης Λαζαρίδης

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    14. Γιάννη αν τα ενδεχόμενα είναι απλά και ισοπίθανα, τότε ισχύει πάντα αυτό, δηλαδή,

      αν Ρ(Α)=1 τότε Α=Ω, οπότε είναι βέβαιο ενδεχόμενο.

      Κάτι ανάλογο έχει θίξει και ο συνάδελφος άριστος Μαθηματικός Αντώνης Κυριακόπουλος.

      Αν το βρω θα δώσω παραπομπή.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    15. Προφανώς, αλλά αν θέλουμε να είμαστε τυπικοί (μαθηματική διαστροφή), πρέπει να αποδειχθεί από το μαθητη. Πιστεύω ότι η απόδειξη που περιγράφω πιο πάνω είναι αρκετή (χρησιμοποιώντας τον κλασσικό ορισμό). Μάλλον δε θα δώσουν και πολλή σημασία οι διορθωτές, οπότε πολύς λόγος για το τίποτα! Καλή συνέχεια σε όλα τα παιδιά που δίνουν δύσκολα μαθήματα από εδώ και στο εξής.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    16. Γιάννη δεν είναι διαστροφή και εγώ θεωρώ ότι θέλει απόδειξη, απλή, αλλά θέλει για ένα έχουμε ένα άρτιο γραπτό.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    17. γεια σας..εγω μολις τελειωσα περιπου κ βγηκα απογοητευμενη απ την ταξη...θεωρητικη κατευθυνση ειμαι βεβαια...ηταν σχετικα ευκολα αλλα επαθα ενα τραλαλα λυνοντας τα αλα εβγαζα λαθος αποτελεσματα κ κολλουσα σε πολλα..το Δ θεμα δεν το ηξερα...ενταξει...τι να πω

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    18. Όσο για την εργασία που αναφέρθηκα προηγούμενος είναι εδώ http://lisari.blogspot.com/2010/12/blog-post_16.html

      είναι η 5η εργασία του Αντώνη Κυριακόπουλου που αποσαφηνίζει αυτό το θέμα και δίνει λύσεις σε αυτό που συζητάμε με τον Γιάννη.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    19. Και μιας αναφέραμε τον Αντώνη, στο ένθετο ασκήσεων που είχα φτιάξει για το mathematica υπάρχει μια άσκηση του ίδιας λογικής με το Γ θέμα.

      Δείτε εδώ http://lisari.blogspot.com/2011/04/24.html

      άσκηση 12.

      Αυτή την ομοιότητα την διαπίστωσε ο συνάδελφος Περικλής Παντούλας.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    20. τι να πω
      οταν τα ελυσα μου αρεσαν και ειπα μπραβο ικανοποιητικο επιπεδο -εξυπνα χωρις παρατυπιες ,μεχρι που αρχισα να συγκεντρωνω αποτελεσματα μαθητων
      1ο θεμα οκ
      2ο θεμα ευρεση α ελαχιστοι
      3ο θεμα οκ
      4ο θεμα το εμβαδον!και η μονοτονια
      αρα μεχρι 15-16 σχετικα ευκολα απο κει και πανω (δυστυχως δε το περιμενα ελεγα 18+) θα ειναι λιγοι ,ποσο μαλιστα οταν εμπεριεχονται και θεωρητικοι!!
      εμενα μου αρεσαν ισως περισσοτερο απο καθε φορα

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    21. Θανάσης Σκιάθος23 Μαΐ 2012, 5:49:00 μ.μ.

      Πολύ ωραία και κατα την γνώμη μου τα θέματα. Με προσεγμένα τα νούμερα ετσι ώστε να μην ταλαιπωρείτε ο μαθητής με τις αριθμητικές πράξεις.
      Πιστεύω οτι ήταν παρόμοιας δυσκολίας με τα περυσινά ίσως και λίγο ευκολότερα αν εξαιρέσουμε το Δ4 ερώτημα το οποίο ήταν αρκετά απαιτητικό για τους μαθητές της τεχνολογικής και θετικής και πολύ δυσκολο πιστεύω για καποιον μαθητή της θεωρητικής.Αν εξαιρέσουμε αυτό ομως πιστεύω οτι το 15 με 16 ήταν αρκετά εύκολο να επιτευχθεί.
      Το Δ3 ειναι κλασικό "δύσκολο" ερώτημα αλλα πολύ κοινό σε εξωσχολικά βιβλία με την μόνη δυσκολία στο να βγάλει ο μαθητής σωστά το απόλυτο στο τέλος.
      Καλή συνέχεια σε μαθητές και καθηγητές και τα ξαναλέμε την δευτέρα με την κατεύθυνση!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    22. KYRIE MAKH THA HTHELA NA RWTHSW SAN MATHIMATIKOS POU EISTE POSOS THA KOBATAI SE KAPOION POY STO D2 EIXE KANEI SXHMA EIXE DEIJEI POIO EINAI TO EMBADON STO SXHMA ALLA EGRAFE GNOEIZOYME OTI TO EMBADON TOY ORTUOGWNIOY PARALLHLOGRAMOY EINAI E=1/2*BASH*YPSOS ANTI BASH *YPSOS EPISHS TA NOYMERA MOY BGIKAN SWSTA(AN MH TI ALLO)ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    23. Ti lete ? Tha pesoun oi vaseis gia oikonomikes sxoles fetos ???

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    24. Μόνο καθηγητές είναι εδώ;Τα θέματα ήταν καλά,υπήρχαν κάποιες παγίδες,κυρίως στο 4ο θέμα που κατα τη γνώμη μου θα κάνουν την διαφορά.Έλυσα όλα τα θέματα εκτός απο την εύρεση του α.Ευχαριστώ το Θεό που που έπιανε μόνο 3 μόρια ενώ είχε τόση βαρύτητα!Καλή σας συνέχεια!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    25. Μην απογοητεύεσαι φίλη μου, η επίδοσή σου είναι αλληλεξαρτώμενη με την επίδοση και των άλλων μαθητών και από ότι διαβάζω δεν τα πήγαν και τόσο καλά, γύρω στο 15 κινήθηκαν οι ΚΑΛΟΙ μαθητές.

      "Βασίλειος" Συμφωνώ με το σκεπτικό σου

      Θανάση έχεις δίκιο και εγώ την ίδια άποψη έχω για τα θέματα. Δεν υπήρχε κάτι δύσκολο που δεν το έχουμε ξαναδεί στα βιβλία, αλλά στα εξωσχολικά γιατί τα σχολικά έχουν μεσάνυχτα παρά σε τέτοιους είδους ασκήσεις, σωστά;

      Κωνσταντίνε αυτό οφείλεται στην οδηγία που θα δώσουν, μην ανησυχείς δεν θα σου κόψουν πολύ, κοίτα μπροστά, ότι έγινε έγινε, όσο και να το συζητάμε δεν αλλάζει τίποτα. Μπράβο σου και που έγραψες αυτό, άλλοι δεν έκαναν τίποτα, άρα είσαι πιο πάνω από αυτούς και δυστυχώς σε ένα διαγώνισμα θα υπάρχει και η απροσεξία, είναι πολύ δύσκολο να το έχεις αποφύγει.

      Όσο για τις βάσεις είναι νωρίς ακόμα, τι λες; Πάντως για μάθημα βαρύτητας το δυσκόλεψαν όσο έπρεπε.

      Όχι δεν είμαστε μόνο καθηγητές, πιο πάνω μιλάει μια φίλη μας, επίσης κάποιοι μαθητές μας αναφέρουν πότε πήραν τα γραπτά... Μπράβο για την επίδοσή σου! Το "α" έβγαινε και με δύο τρόπους, αλλά ήταν λίγο δύσκολο αν δεν είχες δει ανάλογη άσκηση.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    26. Καλησπέρα.
      εδωσα το μαθημα.
      δοξα τω θεω τα έγραψα ολα.

      το "α" με δυσκόλεψε πιο πολυ απο τα παντα στο διαγωνισμα.

      για την ακριβεια πηγα να το λυσω βασισμενος στο οτι το ν ειναι φυσικος, οπως και το καθε νi αρα αναγκαστικα το α θα ειναι ακεραιος, μετα πηρα περιορισμους να ειναι καθε νi θετικο, εξετασα καθε περιπτωση και δεν εβγαλα τιποτα :/

      τελικα το πηγα με το F2=f1+f2
      ο δευτερος τροπος που λετε ποιος ειναι;

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    27. Β΄ τρόπος:

      Fi =Ni/v ένας τύπος που προκύπτει εύκολα...

      Γ΄ τρόπος: ν1 + ν2 = ν3 + ν4

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    28. 1) ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ, ΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ, ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΕ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΤΟΥ ΜΟΡΦΗ) . ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΧΡΟΝΙΑ,ΑΚΡΟΒΑΤΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΥΛΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΥΛΗΣ(ΔΗΛ.ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣ).
      ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΑΦΗ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ; 'Η ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΑΚΡΟΒΑΤΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ: ΑΝ P(A)=P(Ω) ΤΟΤΕ Α=Ω; ΑΝ 'ΞΕΡΑΜΕ' ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΓΝΗΣΙΟΥ ΥΠΟΣΥΝΟΛΟΥ ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ.
      ΜΗΠΩΣ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ; ΜΗΠΩΣ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΕ; ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΡΚΕΣ ΤΟ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΔΙΩΡΟ; ΜΗΠΩΣ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΟΥΜΕ;( ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ) ΜΗΠΩΣ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΗ ΜΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ; (ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΑΣΑΦΕΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ) ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ; ΠΟΥ ΠΗΓΕ Η ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΑΣ ΑΚΡΙΒΕΙΑ;....... ΘΕΛΟΥΜΕ 'Η ΟΧΙ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΟΥ 10; Κ.Τ.Λ........
      2) ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΤΟ MATHEMATICA ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΟΛΙΓΗ ΑΠΟ ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΑ ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΙΓΟΝ ΕΓΚΥΟΣ.
      3) ΜΑΚΗ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ Δ2 , ΕΦΟΣΟΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΡΙΒΕΙΣ.

      ΑπάντησηΔιαγραφή

    Creative Commons License Αυτό έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Ελλάδα.
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...