Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τελικές προαγωγικές εξετάσεις Γυμνασίου στα Μαθηματικά

Εδώ τοποθετούμε τα τελικά θέματα των προαγωγικών εξετάσεων που δόθηκαν σε διάφορα σχολεία της χώρας, φέτος και πέρυσι (αποκλειστικά).

Ότι υπάρχει στο διαδίκτυο και ότι μας στείλετε θα το προσθέσουμε. Θα υπάρχουν δύο παρόμοια θέματα, το ένα για Γυμνάσιο και το άλλο για Λύκειο.

Ενισχύστε την προσπάθεια, βοηθάτε όλους τους συναδέλφους. Ανανεώνονται συνεχώς τα αρχεία.
Δύο οδηγούς (σ.σ .προσωπική δουλειά εν' όψει των εξετάσεων Μαΐου-Ιουνίου) για τις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις Μαθηματικών των Γυμνασίων και Γενικών Λυκείων (Νομικό πλαίσιο, χρήσιμες επισημάνσεις, παραδείγματα, συχνά λάθη) ετοίμασε ο Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ03 Μαθηματικών Ν. Δωδεκανήσου Γιάννης Καραγιάννης.

Για να δείτε τον οδηγό για τις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις των Γυμνασίων (Νομικό πλαίσιο,χρήσιμες επισημάνσεις, παραδείγματα, συχνά λάθη) κάνετε κλικ εδώ.

   1


Α΄ Γυμνασίου

  • Ζαχαριάδης Σχ. σύμβουλος (δείτε παρακάτω αναλυτικά) Εδώ,
  • Γυμνάσιο Αγιάσου πατήστε εδώ


Β Γυμνασίου

  • Αθ. Μπεληγιάννης
  • Βασίλης Στεφανίδης ΜΟΥΣΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
  • Δημήτρης Ιωάννου Σ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΣΤΙΑΙΑΣ
  • Από το Νομό Λέσβου πατήστε εδώ
  • Γυμνάσιο Αγιάσου πατήστε εδώ

Γ Γυμνασίου

  • Αθ. Μπεληγιάννης
  • 8 θέματα εξετάσεων, από διάφορα σχολεία της Λέσβου, δείτε εδώ, από τον φίλο και Σχολικό Σύμβουλο της Λέσβου, Ελευθερίου Προδρόμου
  • Γυμνάσιο Αγιάσου εδώ

Επίσης για να δείτε τα θέματα από Α, Β και Γ Γυμνασίου από το σχολείο του Μελιγαλά πατήστε εδώ.

Σχόλια

  1. Είναι νόμιμο να αναρτούνται τα θέματα των σχολικών εξετάσεων;

    Ρωτάω επειδή δεν έχω βρει κάποια απάντηση. Άλλοι λένε ναι , άλλοι όχι.

    Προσωπική γνώμη : καλό είναι να αναρτούνται στις σελίδες των σχολείων, πρώτων για τα παιδιά που ενδιαφέρονται και δεύτερον για εμάς τους καθηγητές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μάριε γεια σου!

    Και εμένα με είχε απασχολήσει, αφού στο τελευταίο δημόσιο σχολείο που πέρασα, η διεύθυνση είχε πρόβλημα αυτών των αναρτήσεων. Με αποτέλεσμα να αφαιρέσω τα ονόματα (σχολείου και διδασκόντων, παρόλο που ένα από αυτά ήταν το δικό μου)...

    Πάμε στον νόμο, δεν υπάρχει νόμος που να το απαγορεύει και όπως γνωρίζεις ότι δεν απαγορεύεται, στην δικηγορία, επιτρέπεται.

    Το διαδίκτυο είναι κάτι νέο στην ζωή της εκπαίδευσης, οι νόμοι είναι παλιοί, οπότε δεν έχουν εκσυγχρονιστεί για να καλύψουν αυτές τις περιπτώσεις. Θα πρέπει να βγει μια οδηγία που να ξεκαθαρίσει το τοπίο μια και καλή.

    Πάντως πολύ σχολικοί σύμβουλοι αναρτούν επίσημα διαγωνίσματα του σχολείου τους χωρίς κανένα πρόβλημα, λες αυτοί να μην ξέρουν;

    Επίσης όσα διαγωνίσματα έχω αναρτήσει δεν είναι προϊόν υποκλοπής, αλλά παραχώρησης από τους ίδιους τους διδάσκοντες και σε λίγες περιπτώσεις ότι έχουν αναρτήσει από μόνοι στους διαδίκτυο.

    Παρόλα αυτά αν ένα σχολείο ή διδάσκοντας δεν θέλει να εμφανίζεται το όνομά του στα θέματα να μας ενημερώσει. Από ότι γνωρίζω οι περισσότεροι το θεωρούν τιμή τους πάντως να υπάρχει το όνομά τους κάτω από τα θέματα που υπογράψανε...

    Αυτά αναμένω τα δικά σου σχόλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ αναρτώ κανονικά τα θέματα, αφού πρώτα αφαιρέσω τα ονόματα των συναδέρφων και του διευθυντή.

    Αν και μου ζήτησαν να αφαιρέσω κάποια από τα θέματα που είχα ανεβάσει από συγκεκριμένο σχολείο, δεν θεωρώ ότι είναι παράνομο να κάνεις κάτι τέτοιο.

    Νομικό πλαίσιο για την απαγόρευση δεν υπάρχει από όσο γνωρίζω.

    Μάκη για τους σχολικούς συμβούλους δεν πέρνω και όρκο, μπορεί και να μην γνωρίζουν.

    Και στην τελική τι πρόβλημα υπάρχει αν τα θέματα είναι στο διαδίκτυο, είναι δημόσια έγγραφα, που δεν είναι απόρρητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου Μάκη.

    Από την στιγμή που τα αναρτούν οι σχολικοί σύμβουλοι , σημαίνει ότι έχουν μιλήσει με τους προϊσταμένους της δευτεροβάθμιας.

    Οι προϊστάμενοι με την σειρά τους επειδή δεν έχουν κάποια οδηγία , το αφήνουν στην κρίση των σχολικών συμβούλων.

    Έτσι αντιλαμβάνομαι την διαδικασία.
    Μπορεί να έχω λάθος.

    Καλή συνέχεια.
    Μάριος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευριπίδη, Μάριε και εγώ ως δημόσια έγγραφα τα αντιμετωπίζω και για αυτό τα δημοσιεύω. Δεν μπορεί ένα σχολείο να μου απαγορεύει την δημοσίευση όταν είμαι εγώ ο εισηγητής! Αυτό έγινε πέρυσι... Παράλογο;

    Σέβομαι και αντιλαμβάνομαι τον φόβο πολλών να δημοσιεύουν τα θέματά τους, αφού η εύρεση λάθους είναι πιθανή! Δεν σκέφτομαι όμως ότι εδώ ολόκληρες Πανελλήνιες εξετάσεις, με πόσα άτομα επιτελείο, Πανεπιστημιακούς, Σχολικούς Συμβούλους, φιλόλογους, καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευση και γίνεται λάθος! Γιατί να κρυβόμαστε από τα λάθη μας; Η εσωστρέφεια δεν φέρνει πρόοδο.

    Σε λίγο καιρό πιστεύω δια νόμου θα δημοσιεύονται όλα τα θέματα των σχολείων, θα είναι ένα μέτρο ελέγχου και αξιολόγησης. Ήδη έχω ακούει ότι όλα τα διαγωνίσματα που θα γράφουν τα σχολεία θα πηγαίνουν στον σχολικό σύμβουλο και τα αξιολογεί (την εργασία του εκπαιδευτικού)...

    Άρα μην προβληματίζεστε και πολύ γιατί οι εξελίξεις θα μας προλάβουν...

    Τουλάχιστον για μένα Ευριπίδη και Μάριε, βοηθήστε το έργο κάποιων συναδέλφων που αναζητούν θέματα για να εισηγηθούν στους μαθητές τους και δεν έχουν την περίσσεια διάθεση ή όρεξη, λόγων της κατάστασης, να δημιουργήσουν ή να το κατασκευάσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα και από εμένα...

    τα τελευταία θέματα που έχουν αναρτηθεί στη Γ Γυμνασίου είναι δικά μου από τις εξετάσεις του 2012 παρόλο που δεν υπάρχει αναφορά.
    Τα θέματα όλων των ετών που έχω βάλει μπορείτε να τα βρείτε στα links
    http://fotismaths.blogspot.gr/2011/08/blog-post_20.html
    http://fotismaths.blogspot.gr/2011/08/2010.html
    http://fotismaths.blogspot.gr/2011/08/2011.html
    http://fotismaths.blogspot.gr/2012/05/2012.html

    Φιλικά,
    Φώτης Σταυρίδης (Εκπαιδευτήρια Βασιλειάδη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φώτη δεν το γνώριζα ότι είναι από το αρχείο σου, αλλά από την ιστοσελίδα του συναδέλφου...

      Πολύ καλή δουλειά

      Διαγραφή
    2. Δεν πειραζει Μακη μου...μεταξυ μας οι "τρελοι" δεν εχουμε ποτε παρεξηγησεις. Τη στιγμη. Που γραφω το σχολιο μολις τσεκαρα και αυτα που θα βαλω αυριο...αρα συντομα και τα φετινα θεματα

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Γεωμετρία Α΄ Λυκείου: Διαγώνισμα μέχρι τα κριτήρια ισότητας τριγώνων

Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Παναγιώτης Στασινός από το ΓΕΛ Άστρους, μας προσφέρει το Κριτήριο Αξιολόγησης που έθεσε στους μαθητές του μέχρι τα Κριτήρια Ισότητας Τριγώνων (κεφάλαιο 3ο).  Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2022 - 23