Στηρίξτε το έργο μας!

Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

Η Είδηση της ημέρας: Η Καλομοίρα Μαθηματικός!!

Είναι γεγονός! 

Η Καλομοίρα σταμάτησε το τραγούδι και το έριξε στα Μαθηματικά!! 

Το άκουσα να το αναφέρει σε μία μεσημεριανή εκμπομπή και δεν μπορούσα να μην το σχολιάσω  στο αμιγώς μας κατά τα άλλα Μαθηματικό blog!

Το θέμα αυτό μπαίνει δικαίως στην παραμελημένη ταμπέλα "Μαθηματικά και Κουτσομπολιά"!!


Η δήλωση ήταν η εξής (απομονώσαμε ως σωστοί δημοσιογράφοι,  το κομμάτι που μας ενδιαφέρει, όποιος επιθυμεί να την διαβάσει ολόκληρη δεν θα δυσκολευτεί να την βρει, βάζοντας το θέμα σε μια μηχανή αναζήτησης)

"Είμαι 76 κιλά και έχω ακόμα 2,5 μήνες εγκυμοσύνης μπροστά μου. Έφυγα από την Ελλάδα γιατί δεν άντεξα κάποια πράγματα στην δουλειά. Δεν έχει να κάνει με τον κόσμο, πήρα απεριόριστη αγάπη. Δεν θα είχα κάνει τίποτα χωρίς τον κόσμο. Τώρα σπουδάζω μαθηματικά, είχα αφήσει το Πανεπιστήμιο για να έρθω στην Ελλάδα. Ο άντρας μου, μου πρότεινε να δουλέψω μαζί του αλλά δεν θέλω να είμαστε όλη μέρα μαζί", κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος