Googlisari

Τρέχοντα….

Εκπαιδευτικά νέα….

Τα νέα της lisari team...






1) Το πρώτο βιβλίο της ομάδα μας για την Επανάληψη στη Γ΄ Λυκείου

(18/2/2016)! Νέα επανέκδοση (26/6/2017) χωρίς το ένθετο, εμπλουτισμένο και με τα θέματα των Πανελλαδικών εξετάσεων 2016 και 2017!


2) Με καμάρι σας παρουσιάζουμε το
2ο βήμα (20/12/2016) της ομάδα μας για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ στη Γ Λυκείου!


3) Έπεται και το τρίτο βήμα της ομάδας.

Κυκλοφορεί (16/3/17)!!

Ένα απαραίτητο εργαλείο για όλους τους μαθητές, ένα βιβλίο στοχευμένο στο μαθητή που έχουμε στο σχολείο, στο Φροντιστήριο στην τάξη.


(νέο) Διαβάστε την πρότασή μας για τη διδασκαλία των μαθηματικών στη Γ Λυκείου.

Το σχολικό βιβλίο με συνδυασμό των δύο βοηθημάτων της lisari team.


Τετάρτη, 20 Φεβρουαρίου 2013

Μαθηματικά και ρουλέτα - Το έχετε σκεφτεί;

Έχετε σκεφτεί γιατί η αριθμητική ακολουθία του τροχού της ρουλέτας είναι η παρακάτω;
  • Ευρωπαϊκή/γαλλική ρουλέτα με ένα 0:
0-32-15-19-4-21-2-25-17-34-6-27-13-36-11-30-8-23-10-5-24-16-33-1-20-14-31-9-22-18-29-7-28-12-35-3-26
  • Αμερικάνικη ρουλέτα με διπλό μηδέν:
0-28-9-26-30-11-7-20-32-17-5-22-34-15-3-24-36-13-1-00-27-10-25-29-12-8-19-31-18-6-21-33-16-4-23-35-14-2

Ποια είναι ακολουθία; Μήπως η διάταξη των αριθμών είναι τυχαία;

Η ρουλέτα δεν έχει μνήμη.

ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΡΟΥΛΕΤΑΣ , ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΨΕΜΑΤΑ!!!
Για περισσότερες πληροφορίες Μαθηματικά και ρουλέτα δείτε παρακάτω.
Στρατηγικές και τακτικές πονταρίσματος

Από τη δημιουργία του παιχνιδιού της ρουλέτας και με το πέρασμα των χρόνων πολλοί άνθρωποι προσπάθησαν να βρούνε τρόπους ώστε να κερδίσουν τη ρουλέτα με διάφορους τρόπους. Οι περισσότεροι προσπάθησαν να βρούνε το κατάλληλο σύστημα πονταρίσματος, την στρατηγική όπου θα μπορούσε να νικήσει τη λογική του συστήματος και να απορρίψει το γεγονός ότι η ρουλέτα είναι καθαρά ένα παιχνίδι τύχης.
Όλα τα συστήματα πονταρίσματος που εφαρμόστηκαν στα καζίνο μπορεί κάποια στιγμή να είχαν εφαρμογή, δηλαδή ο παίκτης όντως να κέρδιζε, αλλά σε βάθος χρόνου ο παίκτης μπορεί να έχανε μεγαλύτερα ποσά από αυτά που θα περίμενε. Συγκεκριμένα συστήματα όπως το Martingale είναι εξαιρετικά υψηλού κινδύνου, καθώς το χειρότερο σενάριο που μπορεί να συμβεί είναι ο παίκτης από την αρχή να κυνηγάει να καλύψει τα χρήματα που έχει χάσει με μεγαλύτερα στοιχήματα μέχρι να μείνει χωρίς χρήματα.

Ας δούμε μερικά συστήματα πονταρίσματος.

Σύστημα Martingale

Το σύστημα Martingale βασίζεται σε μία πολύ απλή θεωρία, όπου ο παίκτης στοιχηματίζει μόνο στο μαύρο ή κόκκινο και το διπλασιάζει κάθε φορά που χάνει, έτσι όταν την πρώτη φορά που θα κερδίσει θα πάρει πίσω όλα τα χρήματα που έχει χάσει μέχρι εκείνη τη στιγμή συν ότι θα είναι κερδισμένος με το ποσό του πρώτου στοιχήματος που είχε χάσει. Το πρόβλημα με αυτό το σύστημα είναι ότι ο παίκτης διπλασιάζοντας ξανά και ξανά μπορεί να έχει σαν αποτέλεσμα να μείνει χωρίς χρήματα ή να φτάσει στο επιτρεπτό όριο στοιχηματισμού που έχει το καζίνο. Είναι βέβαιο ότι θα υπάρχει μεγάλη οικονομική απώλεια σε βάθος χρόνου σε όσους εφαρμόζουν αυτήν την στρατηγική.

Σύστημα Fibonacci

Ένα άλλο σύστημα πονταρίσματος είναι to Fibonacci όπου τα στοιχήματα γίνονται βάσει της ακολουθίας αριθμών του Fonibacci που δίνει στατιστικά ένα πλεονέκτημα στον παίκτη έναντι στο καζίνο.

Σύστημα Labouchere

Το σύστημα Labouchere είναι μία στρατηγική πονταρίσματος που μοιάζει με αυτήν του Martingale μόνο που ο παίκτης δεν είναι υποχρεωμένος να αυξάνει το ποντάρισμα του με διπλασιασμούς. Στο σύστημα Labouchere χρησιμοποιείται μία σειρά από αριθμούς μέσα σε μία γραμμή για να καθοριστεί το ύψος του στοιχήματος, που ακολουθείται από μία νίκη ή μία ήττα. Βασικά, ο παίκτης προσθέτει νούμερα στην αρχή και στο τέλος της γραμμής για να καθορίσει το μέγεθος του επόμενου στοιχήματος. Όταν κερδίζει αφαιρεί νούμερα από την γραμμή και χρησιμοποιεί λιγότερα. Αν χάσει, τότε προσθέτει νούμερα πάνω στην γραμμή. Αυτό το σύστημα είναι πολύ πιο ευέλικτο, ώστε ο παίκτης να καθορίσει μόνος του τα όρια που έχει σύμφωνα με την οικονομική δυνατότητα του. Αυτό το σύστημα έχει σχεδιαστεί έτσι όταν ο παίκτης κερδίσει το ένα τρίτο του αρχικού του κεφαλαίου να έχει φτάσει στο μέγιστο επίπεδο κέρδους.

Σύστημα D' Almbert

Το σύστημα αυτό ονομάζεται και πυραμίδα. Είναι βασισμένο σε μία μαθηματική θεωρία από τον Γάλλο μαθηματικό Νταλμπέρ, όπου χρησιμοποιούνται τα εξωτερικά στοιχήματα όπου έχουν απόδοση 100%, όπως το μαύρο ή κόκκινο και τα μονά-ζυγά και οι παίκτες προσπαθούν να έχουν τον έλεγχο των στοιχημάτων που κάνουνε σε χαμηλά επίπεδα. Η διαδικασία του πονταρίσματος γίνεται ως εξής: μετά από κάθε νίκη ο παίκτης αφαιρεί μία μάρκα στο επόμενο στοίχημα, ενώ όταν χάνει προσθέτει μία ακόμα. Δηλαδή αν ο παίκτης ξεκινήσει με 5 μάρκες ποντάρισμα, πρέπει αν κερδίσει να ποντάρει την επόμενη φορά 4, ενώ αν χάσει να ποντάρει 6. Βασίζεται στην λογική ο παίκτης να φτάσει στο χαμηλότερο επίπεδο μαρκών και να αποχωρίσει από την ρουλέτα κερδισμένος τα μέγιστα με το μικρότερο ρίσκο που θα μπορούσε να πάρει.

Το μαθηματικό μοντέλο


Δείτε και εδώ (μεταφρασμένο) Πιθανότητες και Ρουλέτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Creative Commons License Αυτό έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Ελλάδα.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...