Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δείτε τους 779 εκπαιδευτικούς ΠΕ:03 που ζητούν μετάθεση

Δείτε τον πίνακα των αιτούντων για μετάθεση Μαθηματικών για το σχολικό έτος 2013 - 14, από τον Π. Χαραλάμπους

Ο πίνακας περιέχει:
  • Ονοματεπώνυμο
  • Αριθμός μητρώου
  • Οργανικής θέσης 
  • Πλήθος προτιμήσεων
  • Σύνολο μορίων
  • Πρώτη προτίμηση
Φυσικά υπάρχει ένα θέμα πως διέρρευσαν όλα αυτά τα στοιχεία στην δημοσιότητα, προς στιγμήν το παραβλέπουμε και μετράμε πόσα άτομα  διεκδικούν την ίδια περιοχή με μας και προηγούνται στον πίνακα. Δεκτές απορίες ή ενστάσεις.

Δείτε των πίνακα. Τα παραπάνω τα διαβάσαμε εδώ (δείτε κάτι ανάλογο για τους Θεολόγους).


Σχόλια

  1. ΜΙΑ ΔΙΟΡΘΩΣΗ : ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 69,99 . Θ ΘΕΟΔΟΣΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕ03

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπολογισμένα χωρίς εντοπιότητα, συνυπηρέτηση και πρώτη προτίμηση.

      Για εσάς (αν έχετε μία μοναδική επιλογή) τα μόριά σας για αυτήν είναι προφανώς 10 παραπάνω.

      Διαγραφή
  2. Τα στοιχεία δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα της κάθε διεύθυνσης Δ.Ε. για λόγους διαφάνειας.
    Η σειρά κατάταξης δεν είναι σωστή διότι δεν έχουν συνυπολογιστεί τα μόρια εντοπιότητας ,συνυπηρέτησης και πρώτης προτίμησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φυσικά δεν μπορεί να υπολογιστεί για κάθε εκπαιδευτικό χωριστά η περίπτωση της εντοπιότητας, της συνυπηρέτησης και της πρώτης προτίμησης (και πολύ περισσότερο αν διαφέρουν μεταξύ τους).

    Καθένας όμως μπορεί να εκτιμήσει τη θέση του, γνωρίζοντας ότι ενδέχεται να "περνάει" κάποιον που είναι 10 μόρια παραπάνω από αυτόν στις περιοχές συμφερόντων του, αλλά και κάποιος με 10 μόρια λιγότερα μπορεί να τον "περνάει" στις περιοχές συμφερόντων εκείνου.

    Τέτοιοι πίνακες μόνο ως ενδεικτικοί μπορεί να εκληφθούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26