Στηρίξτε το έργο μας!

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Επαναληπτικές Εξετάσεις 2013 στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης (με σχόλια)

Συνεχίζουν οι Πανελλαδικές εξετάσεις και περιμένουμε σήμερα τα θέματα της Κατεύθυνσης για τις Επαναληπτικές Εξετάσεις (13/06/2013)! Μία διαδικασία που απασχολεί λίγους υποψήφιους και δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο θα υφίσταται σε λίγα χρόνια. Αν τόσο καιρό δεν έχει καταργηθεί αυτή η διαδικασία έχει να κάνει με την (υποχρεωτική) λήψη απολυτηρίου για τους εξεταζόμενους που έχασαν κάποια Πανελλαδικά μαθήματα, αν είχε λυθεί το πρόβλημα αυτό θα είχαμε την πρώτη περικοπή στην εκπαίδευση.

Εδώ θα αναρτηθούν τα θέματα, λύσεις και σχόλια για τις Επαναληπτικές Εξετάσεις Μαθηματικών Κατεύθυνσης 13-06-2013. 

Υπενθυμίζουμε ότι η εξέταση των Επαναληπτικών εξετάσεων γίνεται στις 17:00, οπότε τα θέματα τα αναζητείτε μετά τις 18:30.

Για αποθήκευση πατήστε εδώ (από το site του Υπουργείου παιδείας) για τα ημερήσια Λύκεια, ενώ για τα εσπερινά πατήστε εδώ, ενώ για word πατήστε εδώ.

Για λύσεις πατήστε εδώ (σε word) από τους συναδέλφους Λαύκας Δημήτρης, Φωτακοπούλου Γεωργία.

Σχόλια
1. Τα θέματα ήταν πολύ όμορφα και δύσκολα, κατάλληλα για εξετάσεις
2. Έξυπνα και τεχνικά, φροντιστηριακά με γνωστές μεθόδους αλλά όχι συνηθισμένα και ανιαρά
3. Απέτυχε το Β3, αφού η λύση είναι ακριβώς ίδια και για τις δύο ανισότητες, εδώ φαίνεται ότι ο θεματοδότης επαναλαμβάνεται ή κάτι άλλο είχε στο μυαλό του... 
4. Έκδηλη έμφαση, σε όλα τα θέματα Μαθηματικών που είδαμε φέτος (κανονικές, επαναληπτικές, γενικής ή κατεύθυνσης), να υπάρχουν γνώσεις από το παρελθόν, άρα να αναδείξουν όχι μόνο το φετινό καλό μαθητή, αλλά τον διαβασμένο μαθητή (τουλάχιστον) ολόκληρου του Λυκείου.  
5. Είναι κρίμα, αν η εισηγητική ομάδα ήταν ίδια, να μην έθεσε τέτοια θέματα και στις κανονικές εξετάσεις, αφού φαίνεται είχε τον τρόπο και την ικανότητα. 
6. Συγχαρητήρια στην/ στις εισηγητική/ες ομάδα/ες, για τις κανονικές και επαναληπτικές εξετάσεις, άτομα με βαθιά γνώση μαθηματικών και πολύ έμπνευση, θέματα και ιδέες που δεν τις συναντάμε συχνά... Άτομα με γνώση του αντικειμένου, πρέπει να το αναγνωρίσουμε και το γράψουμε.

Που το έχασαν;; Το έχασαν (η εισηγητική ομάδα του Μαΐου) στο μέτρο και στην κακή διαβάθμιση των υποερωτημάτων. Απέτυχαν πλήρως στα θέματα της Γενικής Παιδείας. Απέτυχαν στα θέματα εσπερινών του Μαΐου, με το αφελές λάθος στο Δ ερώτημα. 

1 σχόλιο:

  1. ta themata genikis pisteyo oti einai katarxin gia mathites, perilambanoyn poly megalo merow ths ylhs , den exoyn lathoi kai einai artia gia trioro. Ta themata kateythynsis den exoyn lathoi einai artia gia trioro alla de perilambanoyn arketa basika ths ylhs kai einai arketa pio eykola(opos legetai)apo toy Maioy , fysika ADIKOYNTAI aytoi poy egrapsan to Maio

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος