Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

SOS!!! Ποια θα είναι η ύλη Μαθηματικών Γενικής Παιδείας του χρόνου (2013 -2014);


{ Τελικά επικράτησε το τρίτο σενάριο! Η ύλη των Πανελλαδικών Εξετάσεων για το σχολικό έτος 2013 - 14 παραμένει ίδια με την περσινή ύλη} 

- Οooooεεεο; 

Δεν ξέρω αν το πήρατε χαμπάρι αλλά του χρόνου (σχολικό έτος 2013 – 14) υπάρχει μεγάλο ζήτημα με την σχολική ύλη των Μαθηματικών Γενικής Παιδείας. 

- Και ποιο είναι αυτό;; 

Οι μαθητές που διδάχθηκαν για πρώτη φορά τις Πιθανότητες Α΄ Λυκείου έφτασαν επιτέλους στην Γ΄ τάξη και λογικά κάποιοι από αυτούς (τους αθεόφοβους) θα πάρουν τα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας. 

- Και που είναι το πρόβλημα βρε Μάκη; 

Στα μαθηματικά της Γενικής Παιδείας υπάρχει ακριβώς το ίδιο κεφάλαιο (Πιθανότητες) με αυτό που διδάχτηκαν στην Α΄ Λυκείου και όταν λέμε ίδιο εννοούμε copy - paste!! 

- Ώρε τι πάθαμε‼ Και ποια σενάρια υπάρχουν; 

Σενάριο πρώτο: Βάζουμε στην θέση των Πιθανοτήτων ένα νέο κεφάλαιο! 

-Καλό και αυτό, αλλά που θα το βρούμε το νέο βιβλίο αφού δεν υπάρχει από ότι γνωρίζω, δεν έχει προβλεφθεί κάτι, σωστά; Οπότε πως θα προκύψει το νέο κεφάλαιο; Με φωτοτυπίες; 

Σενάριο δεύτερο: Διευρυμένο το κεφάλαιο Πιθανοτήτων! Δηλαδή Πιθανότητες και συνδυαστική!

- Εκεί να δεις γέλιο αν επικρατήσει αυτό το σενάριο, μετά τα θέματα των εξετάσεων να αυξήσουν και την διδακτέα ύλη, με δύσκολες έννοιες για τους μαθητές. Άσε που η συνδυαστική είναι too much για τους μαθητές της θεωρητικής κατεύθυνσης, δηλαδή λίγο έλεος βρε παιδιά, αν δεν τους θέλετε απαγορεύστε τους να το παίρνουν το εν λόγω μάθημα Γενικής Παιδείας.

Σενάριο τρίτο: Να παραμείνει το κεφάλαιο των Πιθανοτήτων έτσι όπως έχει‼

- Γιούπι! Μα τι λέω; Μήπως είναι εγωιστικό; Μήπως υπάρχει πρόβλημα δεοντολογίας; Μήπως είναι άδικο για τα άλλα μαθήματα Γενικής Παιδείας; Μα θα μου πείτε παίρνουμε το αίμα μας πίσω μετά από τα περσινά θέματα εξετάσεων (2012), αλλά όλοι γνωρίζουμε ότι σε αυτά τα ζητήματα δεν υπάρχει συμψηφισμός, δεν υπάρχει προσθαφαίρεση, εδώ και σε ένα ποδοσφαιρικό αγώνα ο διαιτητής δεν διορθώνει το λάθος του δίνοντας ένα "πέτσινο" πέναλτι στην πρώτη φάση που θα γίνει, τον γιουχάρει όλο το γήπεδο.

Όλα τα παραπάνω δεν είναι δικά μου σενάρια, αλλά σενάρια που ακούγονται στα επίσημα γραφεία που παίρνονται οι αποφάσεις. Τώρα θα διαπιστώσουμε αν τελικά υπήρχε λόγος αυτών των μεταρρυθμίσεων ή όλα έγιναν δυστυχώς χωρίς  προγραμματισμό.

4 σχόλια:

  1. Από την άλλη, στην α' Λυκείου δεν έχει διδαχθεί καθόλου αξιωματικός ορισμός. Θα μου πείτε και στην γ' που υποτίθεται ότι διδασκόταν στο σχολικό βιβλίο, έχει τον απίστευτο αριθμό... της μίας άσκησης!!! (στις γενικές)

    Τέλος πάντων, πιασ'το αυγό και κούρεφ'το η κατάσταση. Η προχειρότητα σε όλο της το μεγαλείο. Γνωρίζετε αν μπορούμε να απευθυνθούμε κάπου τηλεφωνικά να ρωτήσουμε τι μέλλει γενέσθαι;
    Νίκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο αξιωματικός ορισμός έγινε σε πολλά σχολεία, αλλά δεν το έβαλαν στις τελικές εξετάσεις της Α΄ Λυκείου, όπως και όλο το κεφάλαιο των Πιθανοτήτων.

      Όσο για τα τηλ. δεν χρειάζεται, το κάνω εγώ για εσάς και σας ενημερώνω, έτσι και αλλιώς δεν έχουν αποφασίσει κάτι για να είναι ανακοινώσιμο.

      Διαγραφή
    2. Φίλε, πραγματικά είσαι θεικότατη ιδιοφυία. Απίστευτη δουλειά κάνεις, μπράβο.

      Διαγραφή
    3. Σας ευχαριστώ που το παρατηρήσατε!! Φυσικά και αστειεύομαι, απλά όταν υπογράφει ένας ανώνυμος δεν είναι τόσο πιστευτός στο ευρύ κοινό...

      Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου για τα καλά σου λόγια, μου δίνεις δύναμη να συνεχίσω σε μία δύσκολη χρονιά για την παιδεία μας, μία χρονιά που η όρεξη, η διάθεση δεν περισσεύει, μία χρονιά που πρέπει να αποδείξουμε ότι δεν βρισκόμαστε στην θέση μας από τύχη, αλλά από αγάπη γι αυτό που κάνουμε και επειδή βλέπουμε την εργασία μας ως λειτούργημα.

      Διαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος