Σε αυτή τη δημοσίευση θα μαζέψουμε Επαναληπτικά θέματα για να προετοιμάσουμε όσο γίνεται καλύτερα τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης.
Τα θέματα είναι ταξινομημένα σε επίπεδο αντίστοιχο με το αυτό των Πανελλαδικών Εξετάσεων, δηλαδή σε Θέμα B, Γ ή Δ. Πολλές φορές θα δίνονται λυμένα ενώ άλλα άλυτα για να δοθεί η δυνατότητα να συμμετέχει και το κοινό που μας παρακολουθεί.
Θα παρουσιάζονται ασκήσεις από διάφορα site, καθηγητές, Φροντιστήρια, Εφημερίδες ή εξωσχολικά βιβλία και πάντα θα αναφέρεται η πηγή της άσκησης.
Επιθυμούμε την συμμετοχή σας για να γίνει ένα όμορφο και πλήρες πακέτο Επανάληψης.
Αν μπορούσαμε να είχαμε από ένα θέμα από κάθε ενεργό καθηγητή Μαθηματικών, νομίζω ότι θα είχαμε μαντέψει με ασφάλεια όλα τα θέματα των Εξετάσεων!!
Για να τα αποθηκεύσετε όλα μαζί πατήστε εδώ.
Επαναληπτικό Θέμα 1ο (22/01/2014)
Επαναληπτικό Θέμα 2ο (2/2/2014) (προστέθηκε η λύση)
Επαναληπτικό Θέμα 3ο (2/3/2014)
Επαναληπτικό θέμα 4ο (14/3/2014)
Πηγή: mathematica.gr
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .
Τα θέματα είναι ταξινομημένα σε επίπεδο αντίστοιχο με το αυτό των Πανελλαδικών Εξετάσεων, δηλαδή σε Θέμα B, Γ ή Δ. Πολλές φορές θα δίνονται λυμένα ενώ άλλα άλυτα για να δοθεί η δυνατότητα να συμμετέχει και το κοινό που μας παρακολουθεί.
Θα παρουσιάζονται ασκήσεις από διάφορα site, καθηγητές, Φροντιστήρια, Εφημερίδες ή εξωσχολικά βιβλία και πάντα θα αναφέρεται η πηγή της άσκησης.
Επιθυμούμε την συμμετοχή σας για να γίνει ένα όμορφο και πλήρες πακέτο Επανάληψης.
Αν μπορούσαμε να είχαμε από ένα θέμα από κάθε ενεργό καθηγητή Μαθηματικών, νομίζω ότι θα είχαμε μαντέψει με ασφάλεια όλα τα θέματα των Εξετάσεων!!
Για να τα αποθηκεύσετε όλα μαζί πατήστε εδώ.
Επαναληπτικό Θέμα 1ο (22/01/2014)
Επαναληπτικό Θέμα 2ο (2/2/2014) (προστέθηκε η λύση)
Επαναληπτικό Θέμα 3ο (2/3/2014)
Επαναληπτικό θέμα 4ο (14/3/2014)
Πηγή: mathematica.gr
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.
Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.
Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.
Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!
Μάκης Χατζόπουλος