Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

Ήρθε το νέο σύστημα εισαγωγής στα Πανεπιστήμια

________________________________________________________________________________

 Ένα όμορφο δημοσίευμα από τον φίλο και συγγραφέα Γιώργο Μαυρίδη. Αφιερωμένο σε όσους θεωρούν ότι η Ιατρική δεν έχει σχέση με τα Μαθηματικά.

Μαθηματικά και Ιατρική

1963: Oι Huxley και Hodgkin από το Cambridge, πήραν το βραβείο Nobel στην Ιατρική για την άκρως μαθηματική τους μελέτη του μηχανισμού, διάδοσης παλμών στους περιφερειακούς νεύρωνες.

1979: Ο Allan Cormack, που ανακάλυψε τον αξονικό τομογράφο, στην ομιλία του κατά την απονομή του Nobel αναφέρει: « Ήταν προφανές ότι το πρόβλημα της αξονικής τομογραφίας είναι ένα καθαρά μαθηματικό πρόβλημα»

1994: I. Adleman (Θεωρία γραφημάτων)

1995: Lipton (άλγεβρα Boole)


2003: Ο Peter Mansfield πήρε το Nobel για την ανακάλυψη του μαγνητικού τομο­γράφου. Τα μαθηματικά εδώ είναι πολύ πιο δύσκολα. Συγκεκριμένα στηρίζονται στο εξασθενούμενο μετασχηματισμό Radon, για τον οποίο το πρόβλημα της αντιστροφής παρέμεινε μέχρι προσφάτως άλυτο.

1995 De Witt Sumners J. White: H περιγραφή και ανάλυση της δομής του DNA απαιτούν τη χρήση των μαθηματικών κλάδων της Τοπολογίας και της Διαφορικής Γεωμετρίας (Μαθηματική θεωρία των κόμβων).

Γ. Μαυρίδης

Επίσης, ο Καθηγητής Πανεπιστημίου και Πρόεδρος του Οργανισμού Πανελλαδικών Εξετάσεων Γιώργος Δάσιος  μας ενημερώνει πως τα μαθηματικά πρότυπα μας βοηθάνε στις απεικονίσεις του εγκεφάλου.  

Δείτε το παρακάτω σχετικό και κατατοπιστικό βίντεο.
 https://www.youtube.com/watch?v=q6_DW80_LBc



Στις 09/02/2015 αφού παρουσιάσαμε τα πιθανά σενάρια που εμφανίστηκαν στον έντυπο τύπο για το νέο σύστημα εξετάσεων, είχαμε αναφέρει στο τέλος το εξής:

"Πολύ φοβάμαι ότι δε θα σταματήσουμε εκεί… όσο "εκβιάζουμε" την άμεση ενημέρωση, τα δημοσιεύματα θα συνεχιστούν, η ανασφάλεια θα ενισχυθεί  και ο εκνευρισμός θα κορυφωθεί!

Λίγη υπομονή… και μόλις έχουμε νέα, θα τα αναρτήσουμε"

Πολύ φοβάμαι ότι δικαιώθηκα με το χειρότερο τρόπο. Σας παραθέτω το παλιό δημοσίευμά μου όπως και το τελευταίο σενάριο που κυκλοφορεί!! Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι θα έχουμε πιο νωρίς "ανάσταση" (Μ. Τετάρτη)!!  Ίδωμεν...

(edit): Δείτε και εδώ (νέα δημοσιεύματα με ανάλογες πληροφορίες)


Το παλιό δημοσίευμα για ιστορικούς λόγους...

_______________________________________________________________________________

Αυτή την περίοδο δέχομαι σωρεία e-mail, κλήσεων και προσωπικών ερωτήσεων σχετικά με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων που θα ισχύσει κατά το σχολικό έτος 2015 – 16. Κι όλα αυτά, πριν λάβει γνώση και ενημέρωση ο Υπουργός Παιδείας. Αντιλαμβάνομαι φυσικά το άγχος και την αναστάτωση που επήλθε στην εκπαιδευτική κοινότητα, εντούτοις είναι αδύνατο να προεξοφλήσουμε μη ειλημμένες αποφάσεις.  

Όπως πάντα, θα εστιάσουμε στο αγαπημένο μας αντικείμενο, τα Μαθηματικά

Ας  κάνουμε μια αναφορά στο τι έχει ακουστεί έως τώρα:

1) Το δημοσίευμα της εφημερίδας « Έθνος» αναρτάται πολύ νωρίς (02-02-15) και μας ενημερώνει ότι το 2016 θα έχουμε Πανελλαδικές εξετάσεις με 6 μαθήματα, κατά το ισχύον σύστημα. 

Δείτε εδώ

2) Στη συνέχεια,  ο Γιώργος  Χατζητέγας μέσω του blog του μας ενημερώνει για ένα πιθανό σενάριο στο σύστημα εξετάσεων.  Συγκεκριμένα , αναφέρει  (05-02):
«Μου ζητήθηκε μια πρόταση με τις προδιαγραφές της Πανελλαδικής εξέτασης σε 4 μαθήματα και τη δυνατότητα επιλογής ενός πέμπτου μαθήματος το οποίο να οδηγεί και σε ένα δεύτερο επιστημονικό πεδίο. Η πρόταση μάλλον αρέσει»

Δείτε εδώ

3) Στις  07-02-2015 έρχεται το δημοσίευμα της εφημερίδας «Ημερησίας» να το ενισχύσει . Έως τώρα, είναι το επικρατέστερο σενάριο, καθώς αναφέρει για τα  4 +1 μαθήματα που πρέπει να επιλέξει  ο υποψήφιος μαθητής.  Ένα σύστημα που μας θυμίζει Δέσμες! 

Η εφημερίδα γράφει χαρακτηριστικά: «ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ 2017 ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΚΑΘΕΣΤΩΣ - «ΡΑΒΕ ΞΗΛΩΝΕ»

Δείτε εδώ

Με αυτό το σύστημα, τα Μαθηματικά έχουν και πάλι ηγετικό ρόλο, αφού υφίστανται (ή μπορούν να επιλεγούν) και στα 6 επιστημονικά πεδία, αποτελώντας πλέον το 5ο μάθημα στο πεδίο των «Επιστημών υγείας». 

Πολύ φοβάμαι ότι δε θα σταματήσουμε εκεί… όσο "εκβιάζουμε" άμεση ενημέρωση, τα δημοσιεύματα θα συνεχιστούν, η ανασφάλεια θα ενισχυθεί  και ο εκνευρισμός θα κορυφωθεί!

Λίγη υπομονή… και μόλις έχουμε νέα, θα τα αναρτήσουμε. 
_______________________________________________________________________________

Το νέο σενάριο που κυκλοφορεί (01/04/2015) είναι το εξής (που τελικά δεν διαψευστήκαμε):

3 κατευθύνσεις με 3 + 1 + 1 μαθήματα

Θεωρητική : Έκθεση - Αρχαία - Ιστορία 
 (επιλογή: Λατινικά - Βιολογία και Μαθηματικά Γενικής Παιδείας)

Θετική: Έκθεση - Φυσικής - Χημεία
 (επιλογή: Βιολογία και Μαθηματικά Κατεύθυνσης)

Οικονομικά: Μαθηματικά Κατεύθυνσης - Έκθεση - Πληροφορική
 (επιλογή: Οικονομία - Ιστορία - Βιολογία Γενικής Παιδείας)

32 σχόλια:

  1. Είναι απίστευτη αυτή υη κατάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μακη στα 41 σημεια που αναφερθηκες σε αλλο ποστ, οταν λεει παραμενει το συστημα εισαγωγης ως εχει εννοει με 6 μαθηματα ή με 4 και με ποια υλη? στην οικονομικη κατευθυνση με τι βιβλια θα γινουν τα 8ωρα? εχεις καμια πληροφορηση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου φίλε μου!!

      Καμία πληροφόρηση...

      Είναι νωρίς ακόμα για οποιαδήποτε τοποθέτηση. Θα επανέλθω σύντομα και θα καταγράψω τις δικές μου εκτιμήσεις. Ετοιμάζω μια ανάλογη ανάρτηση για να ξεκινήσουμε την κουβέντα.

      Λογικά θα την κάνω αύριο που ολοκληρώνεται και ο διαγωνισμός.

      Διαγραφή
  3. Παρότι οι επιλογές διασπώνται σε τόσους συνδυασμούς, πάλι δεν βλέπω δυνατότητα επιλογής τεχνολογικής κατεύθυνσης εναλλακτικά με επιστήμες υγείας. Όμως δεν είναι παράλογο να επιθυμεί το παιδί να γίνει είτε χημικός μηχανικός είτε φαρμακοποιός. Τι λέτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελπίζω να μεινει σεναριο και να ισχυσει αυτο…

    http://360pedia.gr/dyo-kateuthynseis-panelladikes/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΝ κατάλαβα καλά στα μαθηματικά Γενικής θα εξετάζονται πλέον μόνο μαθητές της ομάδας Ανθρωπιστικών σπουδών. Επίσης γιατί στις δύο πρώτες ομάδες γράφει Ν Γλώσσα, ενώ στην τρίτη γράφει Έκθεση? Πρόκειται για τυπογραφικό ή θα είναι κάτι διαφορετικό? Θα είναι έκθεση με λογοτεχνία το ένα από τα δύο ας πούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι "ριγμένα" τα μαθηματικά στο νέο σύστημα; Καταγράφω γρήγορα τις πρώτες εντυπώσεις, έτσι όπως τις κατέγραψε η lisari team.

    1) Ιατρικές επιστήμες χωρίς μαθηματικά (Ν. Γλώσσα + Φυσική + Χημεία + Βιολογία) - Θυμίζει 2η δέσμη

    2) Στην ομάδα Θετικών σπουδών στα 3 βασικά μαθήματα δεν υπάρχουν τα Μαθηματικά!!

    3) Τις επιστήμες εκπαίδευσης μπορείς να τις επιλέξεις με τρεις τρόπους:

    είτε
    μέσα από την Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών (Ν. Γλώσσα+Αρχαία+Ιστορία) και Μαθηματικά Γ.Π

    είτε
    από την Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών (Ν. Γλώσσα+Φυσική+Χημεία) και Ιστορία Γ.Π

    είτε
    από την Ομάδα Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και πληροφορικής (Έκθεση+Μαθηματικά+Α.Ε.Π.Π) και Ιστορία Γ.Π

    δηλαδή υπάρχει τρόπος να επιλέξεις τις Επιστήμες Εκπαίδευσης χωρίς να εξεταστείς στα Μαθηματικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ... αλλά δεν υπάρχει τρόπος να τις επιλέξεις χωρίς να εξεταστείς στην Ιστορία, απ'ότι βλέπω!!

      Διαγραφή
  7. Αν τελικά εφαρμοστει το συγκεκριμένο προγραμμα, θεωρώ οτι ειναι μεγάλο ατοπημα.
    Δεν το λεω ως καθηγητής μαθηματικών.
    Παρακολουθώ τους τρόπους εισαγωγής στα πανεπιστήμια στις ανεπτυγμένες χώρες
    Και πουθενα δεν υπάρχει τμήμα που να εχει στο πρόγραμμα σπουδων του
    μαθηματικά και αυτά να μην εξετάζονται για την εισαγωγή των σπουδαστών. Ειτε εχουν
    εξετασεις είτε οχι τα μαθηματικά ειναι το βασικό κριτηριο.
    Εμεις για άλλη μια φορά πειραματιζόμαστε... μπορει κάποιος να γινει δάσκαλος ή να
    περασει ΑΣΟΕ χωρις μαθηματικα...
    Μήπως όμως μια τετοια κινηση οδηγήσει τους μελλοντικους σπουδαστές και φοιτητες
    στα πανεπιστημιακά φροντιστήρια.. .?
    Ελπίζω να μην εφαρμοστεί τελικά.. .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα αυτο ειναι το σωστο .Ενας που θελει να παει στις επιστημες υγειας πρεπει να εξεταστει σε φυσικη χημεια βιολογια τα αλλα ειναι περιττα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις δίκιο φίλε μου... Το σημερινό άρθρο του συγγραφέα Γιώργο Μαυρίδη θα σε πείσει.

      Διαγραφή
    2. Θα συνεχισω να διαφωνω.Η ιατρικη (και οχι μονο) ειναι ΚΑΙ φυσικη. Υπαρχουν καποια μαθηματα (στα πρωτα ετη) φυσικης τα οποια ειναι δυσκολα και ο μαθητης οποιος δεν εχει δουλεψει σε βαθος τη φυσικη θα δυσκολευτει.Τα μαθηματικα απλως ειναι το εργαλειο για τη φυσικη.Εξαλλου οι μαθητες θα εχουν μια μικρη επαφη με τα μαθηματικα απλως δεν θα ειναι εξεταζομενο μαθημα.Επισης ενα παραδειγμα θα δωσω για τη χχρησιμοτητα της φυσικης μεσα στη σχολη οι ακτινογραφιες καθως και τα καρδιογραφηματα ΦΥΣΙΚΗ ειναι.

      Διαγραφή
    3. Δεν νομίζω να διαφωνεί κάποιος ότι τα Μαθηματικά είναι χρήσιμο εργαλείο στην Ιατρική. Εξάλλου, αν δεν κάνω λάθος και μέσα στη σχολή διδάσκονται Στατιστική.
      Από κει και πέρα, νομίζω ότι από τη στιγμή που αποφασίστηκε μείωση του αριθμού των μαθημάτων στις πανελλήνιες, το μάθημα που θα έφευγε θα ήταν ή Μαθηματικά ή έκθεση. Δεν νομίζεται να τίθεται θέμα εισαγωγής στην Ιατρική χωρίς Φυσική, Χημεία ή Βιολογία. Έτσι, θεωρώ ότι η εικοσαετής παρουσία της Β' δέσμης λειτούργησε ως παράγοντας για να πεταχτούν εκτός πανελληνίων από τις Ιατρικές τα Μαθηματικά.

      Διαγραφή
    4. Βέβαια Μάκη, αν δεν κάνω λάθος, κάποιος που στοχεύει ιατρικές σχολές, πιθανότατα θα πάρει και Μαθηματικά, για να "ανοίξει" και τις θετικές. Αλλιώς το ρίσκο είναι μεγάλο και μεταφράζεται, ως " Ιατρική, βιολογικά και μετά...παραιατρικά και νοσηλευτικές". Δύσκολα λοιπόν να μείνει μόνο με τα 4 μαθήματα και λογικά θα στοχεύσει σε πολυτεχνία κλπ.

      Διαγραφή
    5. Ακόμα και στις Δέσμες (1983-1992) τα Μαθηματικά ήταν υποχρεωτικά και διδάσκονταν ως ξεχωριστό Μάθημα,απλά δεν το έδιναν Πανελλαδικές,εξεταζόταν ενδοσχολικά!
      το δε βιβλίο,ήταν ίδιο με αυτό της 4η Δέσμης,τα Μαθηματικά ΙΙ:
      Βαρουχάκης Ν., Αδαμόπουλος Λ. , Γιαννίκας Χ. , Μπέτσης Α. , Νοταράς Δ. , Σολδάτος Κ.
      Φωτόπουλος Σ. : Μαθηματικά ΙΙ Γ' Λυκείου ΟΕΔΒ 1983 <2σε1>

      https://drive.google.com/file/d/0B9uh0VymSVrpWkFVckt2WHl1WWM/edit

      Η τότε 1η Δέσμη είχε τα Μαθηματικά Ι σε 3 τόμους:
      Άλγεβρα
      https://drive.google.com/file/d/0B9uh0VymSVrpaDhYVExxN0duT1E/edit
      Ανάλυση
      https://drive.google.com/file/d/0B9uh0VymSVrpQmQzTDZEelRhLW8/edit
      Αναλυτική Γεωμετρία
      https://drive.google.com/file/d/0B9uh0VymSVrpcjUwajlFOUxvd1U/edit
      Αυτά από το 1983-1992
      Από το 1992-2001 τα βιβλία μαθηματικών ήταν 2 για την 1η Δέσμη και δεν γνωρίζω τι συνέβαινε με την 2η Δέσμη,αλλά δεν νομίζω να την άφησαν χωρίς μάθημα μαθηματικών.
      Αν κάποιος γνωρίζει για τα μαθηματικά της 2ης Δέσμης από το 1992-2001 ας μας ενημερώσει
      Με την ευκαιρία να επισημάνω ότι η ελάττωση της ύλης παρατηρείται και στα άλλα θετικά μαθήματα!

      Διαγραφή
    6. Αναφέρομαι στην 2η Δέσμη φυσικά

      Διαγραφή
    7. Διδάσκονται Ιατρική Στατιστική όπως την ονομάζουν:
      http://qa.auth.gr/el/studyguide/200000059/current
      Αναλυτικά η ύλη:
      http://qa.auth.gr/el/class/1/200012612

      και στο Πανεπιστήμιο Αθηνών:
      http://school.med.uoa.gr/attachments/article/27/Odigos%20Spoudwn%202014-2015.pdf

      Διαγραφή
    8. Φίλε μου πολύ κατατοπιστικό το μήνυμά σου και τα αρχεία που επισυνάπτεις! Να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  9. ΑΠΟ ΘΕΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ ΤΟ 5 ΠΕΔΙΟ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΜΠΟΥΡΟΠΟΥΛΟΣ7 Απρ 2015, 9:25:00 μ.μ.

    ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΕΡΑΣΑΝ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. ΗΔΗ ΣΕ ΕΝΑ ΔΕΙΓΜΑ 20 ΜΑΘΗΤΩΝ ΟΙ 15 ΒΡΗΚΑΝ ΚΑΙ ΟΛΑΣ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΟΥΝ. ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΟΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΝΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΘΟΥΝ ΜΕ ΜΑΘ.ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΤΜΗΜΑΤΑ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΠΕΝΤΕ ΜΑΘΗΤΕΣ! ΑΥΤΟΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σάββα έτσι το κρίνουμε όλοι... ας περιμένουμε όμως γιατί το Δελτίο τύπου έχει ενημερωτικό χαρακτήρα, δεν είναι νόμος, δεν είναι ΦΕΚ, οπότε θέλω να πιστεύω (αν φωνάξουμε και λίγο πιο έντονα) ότι κάτι μπορεί να αλλάξει, χωρίς να σημαίνει ότι δεν πρέπει να καταγράφουμε τα κακώς κείμενα.

      Διαγραφή
  11. ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ; . ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ. Η ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη όλοι αυτό ρωτάνε, θέλω να πιστεύω ότι σύντομα θα λάβει θέση.

      Διαγραφή
  12. ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΣΑΚΑΡΙΚΟΣ8 Απρ 2015, 10:12:00 π.μ.

    Αγαπητοί συνάδελφοι, είναι γνωστό ότι κάθε σύστημα κρίνεται στην πράξη και πιο συγκεκριμένα από τους ίδιους τους ενδιαφερόμενους, δηλαδή τα παιδιά. Χθές ενημέρωσα όλα τα παιδιά του φροντιστηρίου μου για το νέο σύστημα και βγήκαν τα εξής πολύ ενδιαφέροντα συμπεράσματα:
    α) Κανένας από την θεωρητική δεν θα πάρει Μαθηματικά, ενώ το 70% θα πάρει Βιολογία ως πέμπτο μάθημα.
    β) Οι πιο "καλοί" μαθητές θα πάνε στη θετική ομάδα προσανατολισμού (λογικό αφού πάνε για Ιατρική) και με ποσοστό 100% ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΩΣ ΠΕΜΠΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤ. Και αυτό είναι λογικό διότι αν δεν το κάνουν μπορεί να βρεθούν σε κάποιο ΤΕΙ με 18.000 μόρια. Άλλωστε θα το διδάσκονται και ενδοσχολικά.
    γ) Η μεγάλη πλειοψηφία των μαθητών σε ποσοστό 65-70% πάει στην τελευταία ομάδα, όχι γιατί θέλουν τις σχολές αλλά για να αποφύγουν κυρίως τη Χημεία (και μετά τη Φυσική). Μάλιστα στην ερώτησή μου αν αντί για Βιολογία έβαζαν Φυσική Κατ. με πρόσβαση στο 2ο πεδίο σχεδόν όλοι απάντησαν (ποσοστό 90%) ότι θα έπαιρναν την Φυσική Κατ. ως πέμπτο μάθημα. Έτσι όπως είναι τώρα ΔΕΝ θα πάρουν πέμπτο μάθημα σε ποσοστό 90%.
    Τα συμπεράσματα λοιπόν είναι τα εξής:
    Α) Τα μαθηματικά έχουν και πάλι εξέχουσα θέση, παρόλο που καταργήθηκαν στην πράξη τα μαθηματικά Γεν. παιδείας.
    Β) Οι πιο θιγμένοι του νέου συστήματος είναι οι Φυσικοί όπου "έπεσαν" στην ίδια μοίρα με τους Χημικούς (που είναι οι πιο ευνοημένοι)
    Γ) Για να γίνει πιο λογικό το νέο σύστημα θα πρέπει να βγει από την τελευταία ομάδα η Βιολογία γενικής και να μπει η Φυσική Κατ. με πρόσβαση στο 2ο πεδίο. Άλλωστε οι περισσότεροι μαθητές θέλουν να δηλώσουν τα πεδία 5ο και 2ο.
    Ελπίζω να βοήθησα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαγγέλη σε ευχαριστούμε!!

      Πολύτιμο και πολύ πρακτικό αυτό που έκανες, ερεύνησες το νέο σύστημα από την πλευρά του μαθητή... δεν χρειάζεται να σκεφτόμαστε και να υποθέτουμε βρε παιδιά τι θα σκεφτεί και πως θα ενεργήσει ο μαθητής όταν τον έχουμε απέναντί μας, ας τους ρωτήσουμε όπως έκανε ο Βαγγέλης. Η απόδειξη ή ένδειξη που λάβουμε θα είναι πιο αντιπροσωπευτική από τις δικές μας υποθέσεις.

      Διαγραφή
    2. δε βρισκω λογική στο οτι η θεωρητική δε διαλεγει μαθηματικά για να ανοίξει παιδαγωγικά . Παραδοσιακα ,ακομη και τωρα που τα παιδαγωγικα δεν ειναι στα high τους η θεωρητική τα επιλεγει.

      Διαγραφή
    3. ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΣΑΚΑΡΙΚΟΣ8 Απρ 2015, 4:48:00 μ.μ.

      Απ΄ ότι μου είπαν προτιμούν τα παραϊατρικά επαγγέλματα, Νοσηλευτική, Μαιευτική, Λογοθεραπεία, Εργοθεραπεία, Οπτικής που έχουν πιο ελπιδοφόρο μέλλον από τα παιδαγωγικά. Άλλωστε έχουν μονο μια επιλογή και αυτή προτιμούν (άσε που δε θέλουν με τίποτα τα μαθηματικά).

      Διαγραφή
    4. Καλησπέρα ειμαι μαθητής..της γ 'λυκειου έχω επιλέξει οικονομία ως μάθημα επιλογής απλά δεν έχω κατάληξει ουσιαστικά σε ποια οικονομική σχολή θέλω να περάσω...θα ήθελα μια συμβλουλη-πρόταση..
      Ευχαριστω

      Διαγραφή
  13. Χμμμ ! τότε οφείλουμε να ενημερώσουμε τα παιδιά περί συνωστισμού στο πεδίο υγείας και ανόδου των βάσεων ακόμα και στα χαμηλόβαθμα τει. Πάντως θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον στο τέλος το αποτέσμα της μάχης μαθηματικά+ βιολογία = ιατρική ή βιολογία μόνο = ιατρική ,ποοί τελικά θα είναι καλύτεροι επιστήμονες ; ειναι τυχαίο άραγε οτι στο hardvard medical school απαιτούνται γνωσεις άλγεβρας στατιστικής και ανάλυσης (παράγωγοι ,ολοκληρώματα) με προετοιμασία ενός έτους για να γίνουν αποδεκτοί.

    : 5. Computational Skills/Mathematics

    All applicants must complete a one year mathematics sequence that contains calculus and statistics. Biostatistics is preferred for the statistics portion of the requirement.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πολυωνυμα και παθήσεις του οφθαλμού...

    http://www.tlcvision.com/learn-about-laser-eye-surgery/types-of-lasik-eye-surgery/wavefront-technology/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος