Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αποκλειστικό: Εκτιμήσεις βάσεων εισαγωγής Μαθηματικών σχολών 2015

Ο φίλος και συνάδελφος Δημήτρης Παναγόπουλος (δείτε παλιές εκτιμήσεις του - το ποσοστό επιτυχίας είναι μεγάλο) μας δίνει τις δικές του εκτιμήσεις για τις βάσεις των σχολών. Δείτε τις σχολές όπως τις ανήρτησε στο blog του.

Αποκλειστικά στο lisari παρουσιάζονται οι εκτιμήσεις για τις Μαθηματικές Σχολές


Σχολή
Παλιά Βάση
Διάστημα Εκτίμησης
Μια τιμή
Μαθηματικό Αθήνας
15.794
14.833 έως 15.479
15.181
Μαθηματικό Θεσσαλονίκης
16.324
15.317 έως 11.613
15.721
Μαθηματικό Αιγαίου
12.471
11.887 έως 12.743
12.154
Μαθηματικό Ιωαννίνων
12.993
12.927 έως 13.763
13.478


Προσοχή: Η διαδικασία δεν είναι ακριβής. Η χρήση των εκτιμήσεων γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΥΘΎΝΗ. Υπάρχουν αρκετοί αστάθμητοι παράγοντες σε όλη διαδικασία που δεν μπορούν να προβλεφθούν. Για πιο ασφαλής συμπεράσματα από φέτος το εύρος των εκτιμήσεων θα είναι μεγαλύτερο. 
________________________________________________________________________________
Αν σας απασχολούν οι παρακάτω ερωτήσεις

· Ποιες χρονιές τέθηκαν τα πιο δύσκολα θέματα στα Μαθηματικά;
· Η επίδοση των μαθητών στα Μαθηματικά έχει διακυμάνσεις;
· Η επίδοση στα μαθηματικά επηρεάζει τη βάση σχολών όπως το Μαθηματικό Αθηνών;

  
τότε διαβάστε το ενδιαφέρον άρθρο με του Δημήτρη Παναγόπουλου που περιέχει χρήσιμα Στατιστικά με τις βαθμολογίες υποψηφίων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις στο μάθημα των Μαθηματικών.
________________________________________________________________________________

Δείτε τις εκτιμήσεις του Στράτου Στρατηγάκη


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Γεωμετρία Α΄ Λυκείου: Διαγώνισμα μέχρι τα κριτήρια ισότητας τριγώνων

Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Παναγιώτης Στασινός από το ΓΕΛ Άστρους, μας προσφέρει το Κριτήριο Αξιολόγησης που έθεσε στους μαθητές του μέχρι τα Κριτήρια Ισότητας Τριγώνων (κεφάλαιο 3ο).  Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2022 - 23