Η lisari teaμ παρουσιάζει με χαρά τα φετινά (2016) διαγωνίσματα προσομοίωσης. Για πρώτη φορά προτείνουμε θέματα και από τις άλλες τάξεις εκτός της Γ΄ Λυκείου.
Η λογική όλων των θεμάτων
είναι κοινή:
«Βάλτε, προτείνετε, επεξεργαστείτε
θέματα από το σχολικό βιβλίο».
Φυσικά όπου είναι εφικτό
και στο βαθμό που επιθυμεί ο διδάσκων. Πρέπει η βάση και η νοοτροπία όλων των
εκπαιδευτικών να αποτελέσει το σχολικό βιβλίο. Μετά από τόσες δοκιμές,
πειράματα φθάσαμε αρκετές φορές στην ακραία ασκησιολογία. Ιδίως στις
Πανελλαδικές Εξετάσεις προτείνουμε να καθιερωθεί - νομοθετηθεί το ένα θέμα, εκτός της θεωρίας (πχ.
το Β) να είναι μέσα από το σχολικό βιβλίο.
Τα θέματα που θα δείτε
δεν έχουν σκοπό να αποθαρρύνουν τους μαθητές, αντίθετα φιλοδοξούν να τους
προετοιμάσουν άρτια ενόψει των εξετάσεων.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι
είναι θέματα προσομοίωσης μιας ομάδας μαθηματικών από ένα διαδικτυακό χώρο.
Επομένως δεν πρέπει να θεωρούνται άκριτες προτάσεις για τις σχολικές μονάδες
που τις περισσότερες φορές το επίπεδο είναι πιο χαμηλό.
Ελπίζουμε, όσο είναι
εφικτό, να το διασκεδάσετε, να προβληματιστείτε και να σας ανοίξουμε μονοπάτια
σκέψης, μόνο τότε τα θέματα θεωρούνται ότι πέτυχαν το σκοπό τους.
Α) Λύκειο
1) Μαθηματικά Γ΄ Λυκείου:
Προσανατολισμού: Εκφωνήσεις (7/5/2016) - Λύσεις (14/ 5/ 2016)
Γενικής Παιδείας: Εκφωνήσεις (7/5/2016) - Λύσεις (14/ 5/ 2016)
2) Μαθηματικά Β΄ Λυκείου:
Άλγεβρα Γενικής Παιδείας: Εκφωνήσεις (7/5/2016) - Λύσεις (14/ 5/ 2016)
Γεωμετρία Γενικής Παιδείας: Εκφωνήσεις (7/5/2016) - Λύσεις (14/ 5/ 2016)
Προσανατολισμού: Εκφωνήσεις (7/5/2016) - Λύσεις (14/ 5/ 2016)
3) Μαθηματικά Α΄ Λυκείου:
Άλγεβρα: Εκφωνήσεις (7/5/2016) - Λύσεις (14/ 5/ 2016)
Γεωμετρία: Εκφωνήσεις (7/5/2016) - Λύσεις (14/ 5/ 2016)
Β) Γυμνάσιο
1) Μαθηματικά Γ΄ Γυμνασίου: Εκφωνήσεις (7/5/2016) - Λύσεις (14/ 5/ 2016)
2) Μαθηματικά Β΄ Γυμνασίου: Εκφωνήσεις (7/5/2016) - Λύσεις (14/ 5/ 2016)
3) Μαθηματικά Α΄ Γυμνασίου: Εκφωνήσεις (7/5/2016) - Λύσεις (14/ 5/ 2016)
Ωραια θεματα παιδια...Συγχαρητηρια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα σαι καλά Κώστα, αλλά δεν πιάνεσαι, εσύ είσαι φίλος!!
ΔιαγραφήΠολύ καλή ιδέα !!!! Θα έλεγα μάλιστα (από του χρόνου) να βγουν διαγωνίσματα και κατά ενότητα (ή/και κεφάλαια) ώστε να υπάρξει έτσι στο τέλος μια πλήρης βάση δεδομένων σε μορφή διαγωνισμάτων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστούμε Βαγγέλη! Καταγράφηκε και αυτή η ιδέα!
ΔιαγραφήΜάκη γεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόλις έλυσα τα θέματα της Γ στη κατεύθυνση-εξαιρετικά!
Ιδιαίτερα το Δ.1 απόλαυσα και το θέμα Β με τις ασκήσεις του σχολικού που τόσο λείπουν από τις εξετάσεις σχεδόν κάθε χρόνο!
Συγχαρητήρια για τη προσπάθεια!
Λουτράρης Αντ.
Σε ευχαριστούμε Αντώνη!! Το Β θέμα είναι δύσκολο, δεν πιστεύω ότι θα δούμε τόσο δύσκολο στις εξετάσεις, απλά η σύνθεση ήταν πρωτότυπη! Η ιδέα παντως ηταν η εξής, υπάρχουν απαιτητικές ασκήσεις και στο σχολικό βιβλίο αρκεί να ασχοληθούμε. Επίσης συνδυάζονται και ωραία όπως και η δική μας πρόταση.
ΔιαγραφήMάκη γενικά ήταν δύσκολο το διαγώνισμα με πολλά λεπτά σημεία αλλά με ιδέες που πρέπει,κατά τη γνώμη μου, να έρθει σε επαφή ιδιαίτερα ένας μαθητής με υψηλούς στόχους.
ΔιαγραφήΌντως, αλλά όσα είδα φέτος δύσκολα τα κρίνω (Ιδιωτικών σχολείων, ΟΕΦΕ, Φροντιστηρίων κ.τ.λ).
ΔιαγραφήΕπίσης να αναφέρω ότι το Β θέμα έχει τα εξής ερωτήματα από το σχολικό βιβλίο:
Β2/σελ. 349 (η συνάρτηση f και το ερώτημα Β2 κατά κάποιο τρόπο)
Β8/σελ. 270 (ερώτημα Β1)
Β1/σελ. 285 (ερώτημα Β3)
Καλησπέρα κ συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα. Πολύ καλή η ιδέα να δοθεί βάση στο σχολικό, το οποίο περιέχει αρκετές εξαιρετικές ασκήσεις (που έχουν δώσει ιδέες για θέματα στις πανελλήνιες κατά καιρούς) Συμπληρωμένες με κατάλληλα ερωτήματα ώστε να καλύπτουν διάφορες ενότητες, προσφέρονται ιδιαίτερα για επανάληψη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σου φίλε μου!
ΔιαγραφήΕμείς θα δώσουμε μάχη να επανέλθει το σχολικό βιβλίο στο επίκεντρο της εξέτασης άρα και της μελέτης των μαθητών...
Δυστυχώς σε όλες τις περιπτώσεις ξεκινά ανάποδα, αν δεν προταθούν θέματα από το σχολικό βιβλίο δεν θα ξεκινήσει ο μαθητής να το μελετά. Γι αυτό ενθαρρύνουμε τους θεματοδότες να ψάξουν θέματα από το σχολικό βιβλίο όλο και πιο πολύ...
Καλησπέρα και συγχαρητήρια για τη φανταστική δουλεια που γίνεται όλα αυτα τα χρόνια !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ήθελα να σημειώσω κάτι στα θέματα της γεωμετρίας της Α λυκείου.
Στο τεταρτο θέμα στο Δ4 μήπως ο θεματοδότης ήθελε να πει ΒΖ αντί για την ΑΒ ?? Γιατί αν το ζητούμενο είναι όπως γράφει δε νομίζω ότι χρειάζεται το παραπάνω δεδομένο για το σημείο Ζ
Έχεις δίκιο φίλε μου. Το σημείο Ζ χρειαζόταν για το επόμενο ερώτημα του Θέματος το οποίο κόψαμε για να γίνει πιο βατό το θέμα και δεν διορθώσαμε και την εκφώνηση. Ευχαριστούμε για την παρατήρηση.
ΔιαγραφήΜάκη σε ευχαριστούμε πολύ για τη διευκρίνηση! Ήδη το έχω διορθώσει και τρέχει η 2η έκδοση για το εν λόγω αρχείο!
ΔιαγραφήΠρέπει να είναι το μοναδικό λάθος που έχει βρεθεί μέχρι τώρα, φτου - φτου να μην το ματιάσω!!!
Καλησπέρα. Θα ήθελα να συμπληρώσω κάτι για τα θέματα της Γεωμετρίας Α΄ Λυκείου. Στο Γ2 ερώτημα όταν φτάσουμε στη σχέση (10) που αποδεικνύει ότι το ΟΑΗΒ είναι παραλληλόγραμμο μετά παίρνουμε ΟΑ=ΟΒ ως ακτίνες του κύκλου. Αυτό όμως νομίζω αρκεί να βγάλει το σχήμα παραλληλόγραμμο μιας και είναι παρ/μο με 2 διαδοχικές πλευρές ίσες.
ΔιαγραφήΣπύρο ρόμβο θες να πεις, σωστά; Έχεις δίκιο θα το αλλάξουμε - συντομεύσουμε.
ΔιαγραφήΣε ευχαριστούμε πολύ!!
Ναι σωστά ρόμβο!
Διαγραφήκοίταξα της Γ προσανατολισμού .εξαιρετικό για καλούς μαθητές.συγχαρητήρια για την προσπάθεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήθα πρέπει να ανοίξουμε κ μια συζήτηση σχετικά με τις προτεινόμενες αλλαγές(κατάργηση εξετασεων στο γυμνάσιο κλπ)
Να ανοίξουμε φίλε μου αλλά όχι τώρα, μετά από το πέρας των εξετάσεων, τι λες;
Διαγραφήκαλημέρα...εννοείται μετά το τέλος
ΔιαγραφήΣυγχαρητήρια και από εμένα για την πολύ καλή δουλειά που κάνετε γενικά...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα σαι καλά Γιάννη μου, ευχαριστούμε
ΔιαγραφήΣυγχαρητήρια, ωραία (αν απαιτητικά κάποια) επιλογή θεμάτων για Γ λυκείου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστούμε Μαρία!
ΔιαγραφήΔυστυχώς και εμείς δεν μπορούσαμε να ξεφύγουμε από την δυσκολία των θεμάτων που βλέπουμε σε όλα τα προσομοιωτικά διαγωνίσματα αυτή τη περίοδο (σχολεία - Φροντιστήρια).
Εξού και ο πρόλογος, ότι τα προσομοιωτικά διαγωνίσματα ΔΕΝ τα συστήνουμε άκριτα για να προταθούν αυτοτελή σε σχολεία ή στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, μόνο αν το κρίνει ο διδάσκοντας.
Εμείς θεωρούμε ότι πρέπει να είναι κοντά στη λογική των ασκήσεων του σχολικού βιβλίου και θα παλέψουμε γι αυτό.
Πολύ καλή και προσεγμένη δουλειά, ως συνήθως. Εγώ θα πω μια ιδιαίτερη κουβέντα για τα θέματα μαθηματικών προσανατολισμού και άλγεβρας β' λυκείου. Όμορφα θέματα, με εξαιρετικά καλή διαβάθμιση. Μπορεί να αρκούν λιγότερες γνώσεις για το "20άρι" στο σχολείο, αλλά αν ένας μαθητής κοιτάει ψηλά, θα πρέπει στη β' λυκείου να περνάει από τέτοιες δοκιμασίες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ Βασίλη μου! Χαίρομαι που σου άρεσαν τα θέματα. Εγώ θεωρώ ότι και η Άλγεβρα της Α΄ Λυκείου είναι πολύ καλή. Ιδίως το Δ4 είναι θέμα πρόκληση. Φυσικά για τους ανήσυχους μαθητές!
ΔιαγραφήΣυγχαρητήρια για άλλη μια φορά παιδιά! Ωραίες ιδέες! Προσωπικά μου άρεσε αυτή στο Δ1 με το ελάχιστο μήκος, την οποία νομίζω ότι μπορούν να επεξεργαστούν οι μαθητές που έχουν κατανοήσει σε βάθος την ύλη τους! Για το δ4 πάλι, είναι πρόκληση!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να δούμε τι θα δούμε και φέτος!
Καλή τύχη στους μαθητές και καλό κουράγιο στους καθηγητές, σε όποια θέση κι αν βρίσκονται!
Πάμε γερά! !!
Μάκη καλησπέρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια για τα διαγωνίσματα που μας προσφέρατε και πάλι! Εξαιρετικά όλα!
Για το β΄της Γ΄Λυκείου,πέρα απο όλα τα σχόλια που μέχρι τώρα έγιναν, ήθελα να πω ότι μαθαίνει το μαθητή να προσπαθεί να φτιάξει ένα καλό σχήμα που θα τον βοηθήσει στη λύση!
Για τα ΕΠΑΛ προβλέπεται κανένα διαγώνισμα;
Καλό βράδυ Μάκη
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως μπορω να δω όλα τα διαγωνίσματα προσομοίωσης του lisari team?oταν κάνω κλικ στο παλαιοτερη αναρτηση με βγαζει στις γενικες σελίδες
ΑπάντησηΔιαγραφή