Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ένα πλήρες φυλλάδιο για το Α θέμα (2016 -17) και ένα διαγώνισμα προσομοίωσης για τη Γ Λυκείου

Δείτε το νέο φυλλάδιο θεωρίας (2016 - 17) για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου από τον αγαπητό φίλο και συνάδελφο Βαγγέλη Νικολακάκη. 

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ.

Επίσης, δείτε το επαναληπτικό διαγώνισμα προσομοίωσης (2016 -17) του Βαγγέλη Νικολακάκη για τους μαθητές της Γ Λυκείου.

Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf.

 Για τις λύσεις πατήστε εδώ.

Για να δείτε ΌΛΕΣ τις νέες σημειώσεις για τη Γ Λυκείου

(σχ. έτος 2016 - 17) πατήστε εδώ.




Σχόλια

  1. Λύνοντας τα πολύ όμορφα θέματα του κ. Νικολακάκη παρατήρησα ότι το δεύτερο δεδομένο του Δ θέματος (f'(1)>f(2)-f(1)) δεν το χρησιμοποίησα. Είναι απαραίτητη η χρήση του και μου έχει ξεφύγει κάτι? Ευχαριστώ.
    Υ.Γ. Το φυλλάδιο της θεωρίας είναι εξαιρετικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρεται !Αν μπορούσε κάποιος να αναρτήσει τα αποτελέσματά του,ώστε να τα διασταυρώσω με τα δικά μου , θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι λύσεις θα δοθούν από εδώ και από το site του Βαγγέλη Νικολακάκη (https://cutemaths.wordpress.com/)

      την Παρασκευή 5/5/2017.

      Διαγραφή
  3. γεια σας ειμαι μαθητηης της γ λυκειου και θα ηθελα να σας ρωτησω κατι…στο τριτο θεμα στο ερωτημα που ζητειται η χαραξη της γραφικης παραστασης..για να την ζωγραφισω ετσι οπως την κανατε και εσεις στις λυσεις δεν πρεπει να γνωριζω οτι ειναι αρτια?…ετσι οπως την κανατε φαινεται σαν να ειναι αρτια ενω δεν το γνωριζουμε..δεν γνωριζουμε σε ποιος υψος θα βαλουμε το f(-3) και σε ποιο το f(3) και αν εκατερωθεν του y’y η Cf εχει το ιδιο »σχημα»..η κανω λαθος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκτιμάμε τους ανθρώπους που σέβονται τους συνομιλητές τους και διδάσκουν ήθος από τα πληκτρολόγιά τους.

Το lisari είναι χώρος που ενώνει φωνές, κάνει τις διαφορετικές δυνάμεις ομόρροπες.

Είναι εδώ για να ενώσει τους μαθηματικούς και να εκφραστούν μέσα από ένα μέσο. Επομένως, οι αντεγκλήσεις και οι προσβολές δεν μας τιμούν και δεν βοηθούν το σκοπό του εγχειρήματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και το ήθος σας!

Μάκης Χατζόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαγώνισμα στην απόλυτη τιμή [2021] σε word + pdf

O αγαπητός φίλος και συνάδελφος από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας Άρης Χατζηγρίβας μας προσφέρει σε επεξεργάσιμη μορφή (!) ένα όμορφο διαγώνισμα στην Άλγεβρα Α΄ Λυκείου που έγραψαν οι μαθητές του για το πρώτο τετράμηνο. Ύλη : Παράγραφος 2.3 (Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού) Για απευθείας αποθήκευση πατήστε word - pdf  αντίστοιχα.  Για περισσότερα αρχεία από τη Α΄ Λυκείου  πατήστε την αντίστοιχη καρτέλα

Το έχετε προσέξει;

Όλοι διδάσκουμε την πρόταση  σωστά;  Και κάνουμε τις αντίστοιχες ασκήσεις του σχολικού βιβλίου (ασκ. Β9 σελ. 122)  Σωστά; Τι δεν έχουμε προσέξει (αν όχι όλοι, οι περισσότεροι); Την υποσημείωση του σχολικού βιβλίου κάτω από την απόδειξη της πρότασης. Ποια είναι; Να δείξω ολόκληρη τη σελίδα του σχολικού βιβλίου για να αντιληφθούμε αυτό που αναφέρω:  Τι σημαίνει αυτό; Ότι γλυτώνουμε "κομμάτια" απόδειξης από την λύση της άσκησης 9 του ερωτήματος ii (και όχι ολόκληρη την απόδειξη ${f}'\left( 0 \right)=0$).  Επίσης, οποιαδήποτε συνάρτηση της μορφής $f\left( x \right)={{x}^{\alpha }},x\ge 0,\,\,\alpha >1$ είναι παραγωγίσιμη στο $\left[ 0,+\infty  \right)$ και θα παίρνουμε απευθείας και χωρίς απόδειξη ότι  ${f}'\left( 0 \right)=0$ λόγω της υποσημείωσης. Με ευκαιρία αυτής της υποσημείωσης έφτιαξα ένα αναλυτικό άρθρο που γράφει αναλυτικά την παραγώγιση της συνάρτησης όπου ορίζεται $f\left( x \right)=\sqrt[v]{{{x}^{\mu }}},\,\,\mu ,v\in \mathbb{N}\,\...

Επαναληπτικό διαγώνισμα στο 1ο Κεφάλαιο - Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου

 Ο αγαπητός φίλος και συνάδελφος Νίκος Μιχαλόπουλος από την Πύλο μας προσφέρει ένα διαγώνισμα επαναληπτικό στο 1ο κεφάλαιο για τους μαθητές της Γ¨ Λυκείου στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Για απευθείας αποθήκευση πατήστε εδώ. Σχολικό έτος: 2025 - 26